Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T00:49:05ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2023-02-14T10:05:11Z2023-02-14T10:13:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36118Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/361182023-02-14T10:05:11ZSTEM-підхід в освіті та підготовка вчителя до його впровадженняО. Є. АнтоноваО. В. АнтоновН. М. Поліщук2022-06-22T12:45:40Z2022-06-22T12:53:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34173Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/341732022-06-22T12:45:40ZPsychological and pedagogical factors for maintaining the professional health of educators under quarantine restrictionsН. М. МирончукО. Є. АнтоноваН. М. ПоліщукВ. А. Ковальчук2020-12-22T10:58:50Z2020-12-22T11:07:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31989Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/319892020-12-22T10:58:50ZModel of teachers’ training for the development of students’ health-preserving competence in the postgraduate educationО. Є. АнтоноваН. М. ПоліщукО. В. Антонов2020-01-22T12:22:54Z2020-01-22T12:31:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30543Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/305432020-01-22T12:22:54ZStudy of Teachers' Readiness for Health-Preserving Activities in Primary SchoolО. Є. АнтоноваН. М. Поліщук2019-09-02T13:27:42Z2019-09-02T13:27:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29775Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/297752019-09-02T13:27:42ZТренінг як форма інтерактивної педагогічної технології та його роль у підготовці вчителя біології та основ здоров'яУ статті представлено короткий огляд методів інтерактивного навчання, наголошено на ефективності тренінгової форми роботи вчителя біології та основ здоров’я у формуванні компетентностей і життєвих навичок учнів. Проаналізовано мету, структуру, принципи, атрибути навчального тренінгу. Зазначено, що тренінгова форма є ефективною для формування професійних навичок і методичних умінь учителів біології та основ здоров’я. Наведено приклади тематики тренінгів, що застосовуються для формування професійної компетентності вчителя під час навчання у вищій школі та у системі післядипломної педагогічної освіти. Проаналізовано нову навчальну програму з курсу «Біологія і екологія», запропоновано тематику уроків-тренінгів для старшокласників.Р. К. МельниченкоН. М. Поліщук2019-02-26T09:40:38Z2019-02-26T09:48:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28416Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/284162019-02-26T09:40:38ZНауково-педагогічна школа як творчий осередок залучення молодих науковців до дослідницького процесуО. Є. АнтоноваН. М. Поліщук2019-02-08T23:22:00Z2019-02-08T23:22:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28307Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/283072019-02-08T23:22:00ZНауково-теоретичні засади підготовки вчителя у системі післядипломної педагогічної освіти до збереження здоров'я учнівО. Є. АнтоноваН. М. Поліщук2018-05-08T09:42:00Z2018-05-08T09:42:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27003Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/270032018-05-08T09:42:00ZРеформа середньої освіти та організація профільного навчання в Україні й Польщі: порівняльний аспектУ статті охарактеризовано сучасну структуру середньої освіти
України та Польщі. Проаналізовано останні реформи освіти Польщі (1999 та 2017 років) та України (2016 р.). Виокремлено найважливіші зміни у змісті та структурі освітньої системи обох країн. Розкрито форми організації профільного навчання в Польщі шляхом створення технікумів і
ліцеїв різних типів, галузевих шкіл.Р. К. МельниченкоН. М. Поліщук2016-12-31T11:17:17Z2017-01-04T18:52:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23074Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/230742016-12-31T11:17:17ZВідгук офіційного опонента на дисертацію Осадченко Тетяни Михайлівни на тему «Підготовка майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи», подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освітиН. М. Поліщук2016-08-11T07:47:54Z2016-08-11T07:47:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21748Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/217482016-08-11T07:47:54ZПідготовка вчителя до розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнівО. Є. АнтоноваН. М. Поліщук2015-09-10T17:19:19Z2015-09-10T17:19:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18494Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/184942015-09-10T17:19:19ZСтруктура готовности учителя к формированию здоровьесберегающей компетентности учениковН. М. Поліщук2014-01-22T14:00:18Z2014-03-17T09:45:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10473Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104732014-01-22T14:00:18ZПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДО РОЗВИТКУ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИДисертацію присвячено дослідженню проблеми підготовки вчителя до розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнів. Проаналізовано стан проблеми в науковій літературі, досліджено її розвиток в історії педагогічної думки.
Проаналізовано сутність базових понять, уточнено їх значення. Вибудовано структуру здоров'язбережувальної компетентності учнів, яка складається з ціннісно-мотиваційного, змістового, діяльнісного, особистісного, рефлексивного компонентів.
Комплексний моніторинг супроводу здоров'язбережувальної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах засвідчив недостатній рівень готовності вчителів до цього виду діяльності.
Розроблено модель та авторську програму підготовки вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти до розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнів основної школи. Обґрунтовано структуру готовності вчителя до цього виду діяльності, визначено критерії, показники та рівні її сформованості.
Розроблено програму авторського курсу "Підготовка вчителя до розвитку здоров'язбережувальної компетентності учнів", методичні рекомендації до нього, підготовлено посібники для вчителів.
Упровадження авторського курсу у системі післядипломної педагогічної освіти свідчить про ефективність її застосування.
Н. М. Поліщук2012-11-21T05:44:13Z2015-08-15T02:21:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8333Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83332012-11-21T05:44:13ZЗдоров'язберігаюча компетентність особистості як наукова проблема (аналіз поняття)У статті аналізуються різні підходи науковців до визначення поняття "здоров'язберігаюча компетентність особистості".О. Є. АнтоноваН. М. Поліщук