Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T04:40:13ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2013-10-11T11:36:45Z2015-08-15T04:47:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9934Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/99342013-10-11T11:36:45ZМовнокомунікативні вміння як складова професійного мовлення майбутнього вчителя початкових класівпередачі знань. Існує пряма залежність між мовнокомунікативними вміннями педагога й успішністю сприйняття і запам’ятовування знань учнями. Мовлення вчителя може зробити це сприйняття доступним і цікавим, а може й ускладнити його. Мова має не тільки інформувати, але й впливати на свідомість, почуття учнів, спонукати їх до міркування, до вчинку. Тому вчитель постійно має міркувати над змістом сказаного, над темпом, ритмом, логікою. В. Ю. ПідгурськаТ. В Поліщук