Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T18:16:23ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-02-25T09:41:21Z2016-02-25T09:48:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20436Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204362016-02-25T09:41:21ZПідготовка експертів з освіти: теоретичний аспектВ статті розглянуто теоретичний аспект підготовки експертів з освіти. Визначені принципи підготовки
експертів в галузі освіти, а саме принцип самостійності, принцип спільної дії, принцип спирання на власний
досвід, принцип індивідуалізації, принцип контекстності, принцип усвідомленості, принцип розвитку
освітніх потреб. Проаналізовані підходи щодо підготовки експертів з освіти. З‟ясовані загальні рамкові
вимоги до моделі підготовки та основні завдання програм підготовки експертів в галузі освіти.
Охарактеризовані компетенції, якими повинен володіти експерт з освіти по завершенню підготовки.Н. Г. Пономаренко