Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T18:41:34ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2014-11-10T11:34:02Z2015-08-15T10:04:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13869Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/138692014-11-10T11:34:02ZРекомендації до проекту стандартів з інформаційно-комунікаційних компетентностей учителів інформатикиВажливого значення в проектуванні професійної підготовки
вчителя інформатики набуває компетентнісний підхід, що насамперед вимагає покласти в основу розробки освітніх стандартів характеристики, що відображають якісні результати освітнього процесу в термінах професійних компетенцій і компетентностей.О. М. ШимонК. Р. КолосП. Г. ШевчукН. С. Прилуцькаprilutska@gmail.com2014-11-07T08:49:36Z2015-09-01T16:48:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13735Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/137352014-11-07T08:49:36ZОсобливості наукових електронних бібліотекЗавдяки розвитку інформаційних технологій і засобів передачі даних можливі якісні зміни у вирішенні одного з головних завдань, яке стояло перед людством, - збереження даних з метою їх передачі. Нові інформаційні технології дали можливість для розв'язання проблеми створення сховищ інформаційних ресурсів, їх організації, засоби і способи доступу до них користувачів. Все це спонукало до появи, в певному розумінні синтетичного напрямку - електронні
бібліотеки, який об'єднав фахівців в області інформаційних технологій, бібліотекарів, представників музеїв і архівів, видавців.Н. С. Прилуцькаprilutska@gmail.com2014-10-23T11:54:51Z2014-12-17T11:44:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13302Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133022014-10-23T11:54:51ZПонятійно-термінологічний аналіз поняття "електронна бібліотека"У статті розглянуто загальні питання створення електронних бібліотек, зазначено переваги електронних бібліотек над традиційними бібліотеками. Описано головні відмінності електронних бібліотек від інших видів інформаційних систем та ключові ознаки електронних бібліотек. За допомогою понятійно-термінологічного аналізу визначено та уточнено сутність поняття "електронна бібліотека".Н. С. Прилуцькаprilutska@gmail.com2014-10-07T17:25:21Z2015-08-15T08:39:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12955Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/129552014-10-07T17:25:21ZЗахист інформації в комп'ютерних мережахО. І. Яценкоoksana@zu.edu.uaН. С. Прилуцькаprilutska@gmail.com2014-02-13T10:22:12Z2015-09-01T16:34:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10598Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/105982014-02-13T10:22:12ZНауково-освітні електронні бібліотеки у навчанні інформаційних систем і технологій майбутніх менеджерівУ статті розглянуто ключові ознаки електронних бібліотек, проаналізовано та
виділено основні види електронних науково-освітніх ресурсів, представлених у
електронних бібліотеках. Описано технології ефективного структурування змісту навчання
засобами інформаційних технологій в умовах інтенсифікації інформаційних процесів.
Визначено наукові засади добору змісту навчального матеріалу і проаналізовано структуру
навчальної дисципліни "Інформаційні системи та технології" за умов упровадження
кредитно-модульної системи. Описана структура навчальної дисципліни викладається для
студентів соціально-психологічного факультету напряму підготовки "Менеджмент"Н. С. Прилуцькаprilutska@gmail.comО. І. Яценкоoksana@zu.edu.ua2014-02-04T10:29:45Z2015-08-15T05:40:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10542Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/105422014-02-04T10:29:45ZОснови стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти УкраїниУ методичних рекомендаціях висвітлено основні підходи до стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей для системи загальної середньої освіти. Подано досвід країн зарубіжжя з питань компетентнісного підходу та його застосування при розробці та реалізації стандартів ІК-ком-
петентностей в системі освіти в Україні. Надано рекомендації щодо проектів стандартів ІК-компетентностей учнів, учителів, керівників ЗНЗ.
Для науковців, методистів, керівників загальноосвітніх навчальних закладів, учителів, спеціалістів системи післядипломної педагогічної освітиВ. Ю. БиковО. В. БілоусЮ. М. БогачковП. П. ГрабовськийК. Р. КолосО. М. Кривоносkrypton@zu.edu.uaС. Г. ЛитвиноваІ. Д. МалицькаН. С. Прилуцькаprilutska@gmail.comО. В. ОвчарукД. Б. РождественськаО. М. СпірінOleg.Spirin@gmail.comП. Г. ШевчукО. М. Шимон2013-04-09T10:23:30Z2015-08-15T03:58:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9431Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/94312013-04-09T10:23:30ZКласифікація користувачів електронних бібліотек відповідно до еталонної моделі DelosН. С. Прилуцькаprilutska@gmail.comК. В. Прилуцький2013-04-09T10:19:31Z2014-09-22T12:16:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9430Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/94302013-04-09T10:19:31ZПерспективи створення і проблеми використання електронних бібліотекН. С. Прилуцькаprilutska@gmail.com2013-04-09T10:15:50Z2014-09-22T12:15:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9429Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/94292013-04-09T10:15:50ZЕлектронні бібліотеки та перспективи їх використання під час навчання студентівВ статті розглянуті питання створення електронних бібліотек та перспективи їх використання під час навчання студентівН. С. Прилуцькаprilutska@gmail.com2013-04-09T09:59:56Z2015-09-01T16:49:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9427Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/94272013-04-09T09:59:56ZОсобливості функціонування наукових і освітніх електронних бібліотекУ статті розглянуті загальні питання створення електронних бібліотек, проаналізовані деякі визначення поняття «електронна бібліотека» і зазначені переваги електронних бібліотек над традиційними. Описані ключові ознаки електронних бібліотек. Уточнено поняття «електронна бібліотека». Під час дослідження особливостей роботи таких бібліотек проаналізовано мету створення, властивості й функціональні можливості наукових і освітніх бібліотек. Розкривається сфера застосування наукових і освітніх електронних бібліотек. А також виділені деякі типи електронних документів, властивих для освітньої електронної бібліотеки.Н. С. Прилуцькаprilutska@gmail.com2013-04-09T09:54:46Z2015-08-15T03:58:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9426Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/94262013-04-09T09:54:46ZТеоретичні аспекти розвитку інформаційно-технологічної компетентності майбутніх учителів математикиУ статті розглянуто особливості використання нових інформаційних технологій у навчанні майбутніх учителів математики, які допомагають розвинути необхідні практичні навички, збільшують інтерес до навчального матеріалу, дозволяють зробити навчальний процес ефективним та індивідуалізованим. Розкрито поняття інформаційної та інформаційно-технологічної компетентностей, висвітлено теоретичні аспекти їх формування.Н. С. Прилуцькаprilutska@gmail.com2012-05-30T07:58:42Z2015-09-01T16:49:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7395Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/73952012-05-30T07:58:42ZЗміст навчального матеріалу спецсемінару "Методика використання електронних бібліотек у навчальному процесі та наукових дослідженнях"Розглянуто наукові засади добору змісту навчального матеріалу та проаналізовано структуру змісту спецсемінару "Методика використання електронних бібліотек у навчальному процесі та наукових дослідженнях" в умовах впровадження кредитно-модульної системи. Спецсемінар розроблено для студентів фізико-математичного факультету спеціальності "Математика" освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр".О. М. СпірінOleg.Spirin@gmail.comН. С. Прилуцькаprilutska@gmail.com2008-12-08T11:38:25Z2015-08-24T09:53:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/418Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4182008-12-08T11:38:25ZТехнологія переведення електронних документівУ статті висвітлена технологія та методика використання PDF-файлів під час вивчення прикладного програмного забезпечення в курсі інформатики.Н. С. Прилуцькаprilutska@gmail.com2008-11-18T10:13:11Z2015-08-14T16:29:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1648Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16482008-11-18T10:13:11ZПріоритетні напрямки та основні цілі розвитку професійної перепідготовки дорослихУ статті розкрито зміст понять "освіта через все життя", "продовжена професійна освіта", "додаткова професійна освіта". Розглянуто сутність питання освіти впродовж всього життя, а також концептуальні основи професійної перепідготовки дорослих. Значну увагу звернено на досягнення основних цілей та розв’язання принципових питань професійної перепідготовки.Н. С. Прилуцькаprilutska@gmail.com