Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-19T13:33:28ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2022-12-19T09:18:15Z2022-12-19T09:27:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35609Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/356092022-12-19T09:18:15ZPeculiarities of lexeme mankind perceotion by Ukrainian Youth in the context of present-day chronotoposPryschepa O. Peculiarities of lexeme mankind perception by Ukrainian youth in the context of present-day chronotopos / O. Pryschepa, A. Plechko, O. Svysiuk // Journal Association 1901 «SEPIKE». – 2017. – Edit. 17. – P. 30–34.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the peculiarities of perception of the lexical unit mankind by the Ukrainian youth. It also dwells upon the social senses associated with the semantics of this lexeme taking into account the present stage in the development of the Ukrainian language and Ukrainian community. The materials of the article are based on the results of the associative experiment. The authors suggest their own vision of gender and mental aspects of the young people perception of the word stimulus mankind as well as they prove the social conditionality of the receptive activities of human consciousness, in particular the dependence of the perception of the word as the language unit on the conditions of social chronotopos.
У статті йдеться про особливості сприймання українською молоддю лексеми рід та про соціальні смисли, пов’язувані у свідомості молодих українців із семантикою цієї лексеми на сучасному етапі розвитку української мови та українського суспільства. Матеріал статті базується на результатах асоціативного експерименту. Автори статті пропонують власне бачення ментального та ґендерного аспектів сприймання молодими людьми слова-стимулу рід та доводять соціальну зумовленість рецептивної діяльності людської свідомості, зокрема залежність сприймання слова як мовної одиниці від умов соціального часопростору.О. В. ПрищепаО. В. Свисюк2019-05-03T09:44:41Z2019-05-03T09:44:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29339Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/293392019-05-03T09:44:41ZПрактичний курс англійської мовиУ посібнику коротко викладені рекомендації до організації практичних занять, запропоновано комплекс вправ для розвитку базових вмінь усного та писемного спілкування.О. В. ПрищепаТ. Є. НікішоваА. М. Велика2019-04-24T12:52:24Z2019-04-24T12:52:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29325Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/293252019-04-24T12:52:24ZМетодичний посібник «Практичний курс англійської мови»У посібнику представлений теоретичний матеріал та практичні завдання на лексичні та граматичні теми «Подорожі та туризм», «Готель», «Світогляд людей різного віку», «Купівля товарів», «Література та кіно», «Життя на батьківщині та за кордоном», «ЗМІ», «Інфінітив та інфінітивні конструкції», «Дієприкметник та дієприкметникові конструкції», «Герундій».Т. Є. НікішоваА. М. ВеликаО. В. Прищепа2019-04-24T12:52:15Z2019-04-24T12:52:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29324Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/293242019-04-24T12:52:15ZНавчально-методичний посібник для студентів 4 курсу ННІ філології та журналістикиНавчально-методичний посібник призначений для студентів 4 курсу з метою надати матеріал, що базується на програмних розмовних темах, включаючи як текстовий блок, так і зразки контрольних робіт, завдання для самостійних видів діяльності.А. М. ВеликаТ. Є. НікішоваО. В. Прищепа2018-03-12T13:26:35Z2018-03-12T13:26:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26719Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267192018-03-12T13:26:35ZБрехтівське розуміння "очуження" та "одивнення" В. ШкловськогоО. В. Прищепа2013-10-08T06:50:09Z2015-08-15T04:43:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9880Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/98802013-10-08T06:50:09ZБРЕХТІВСЬКЕ РОЗУМІННЯ ''ОЧУЖЕННЯ'' ТА ''ОДИВНЕННЯ'' В. ШКЛОВСЬКОГО
В статті розглянуто етимологію, розвиток та поступову зміну значення термінів ''одивнення'', яке
було вперше вжите В. Шкловським, та ''очуження'' Б. Брехта; проаналізовано використання цих
термінів у сферах літератури, мистецтва та науки. Проведено порівняльний аналіз значень, які мали ці
терміни як у В. Шкловського, так і у Б. Брехта. Ефект очуження постає у вигляді закону неминучих
змін перспективи, що супроводжуються й змінами художніх систем.О. В. Прищепа2012-05-29T08:54:58Z2015-08-15T01:30:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7348Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/73482012-05-29T08:54:58ZОсобливості ефекту очуження в традиційних театрах ЯпоніїУ статті розглянуто специфіку ефекту очуження в традиційних театрах Японії, яка полягає в особливостях використання декорацій сцени, стало регламентованій акторській майстерності, використанні типізованих амплуа, синкретичному характері вистав (співіснування в них музики й танцю), використання масок та гриму. Зазначається те, що очужуючі традиції театрів Японії відрізняються від застосування ефекту очуження Бертольтом Брехтом.О. В. Прищепа2009-12-21T11:12:38Z2015-08-14T21:04:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3824Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38242009-12-21T11:12:38ZВитоки ефекту очуження: досвід санскритської драмиУ статті розглянута специфіка очужуючого елементу санскритської драми, яка полягає в особливостях сюжетобудови, стало регламентованій акторській майстерності, використанні типізованих амплуа, синкретичному характері вистав (співіснування в них різних видів мистецтв), особливому використанню мови у творах (прози й віршів, різних діалектів). Зазначається те, що очужуючі традиції санскритської драми відрізняються від європейської традиції, а саме тим, що вони мають на меті універсально-абстрактне зображення часткового.О. В. Прищепа2009-12-11T11:38:08Z2015-08-14T20:51:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3691Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36912009-12-11T11:38:08ZМетафора як ефективний засіб мовної економіїУ статті розглянуто лінгвістичний статус метафори як тропа, засобу вторинної номінації та мовної економії. Установлено принципову різницю між порівнянням та метафорою, визначено способи внутрішньої та зовнішньої форми структурної організації тропа, характерною ознакою якого є імпліцитне вираження одного з імен компаративної формули.В. Є. ПрищепаО. В. Прищепа2008-11-11T14:02:27Z2015-08-14T18:32:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2255Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22552008-11-11T14:02:27ZПодолання тяжіння історії у новітній німецькомовній літературіУ статті простежено традиції осмислення історії періоду нацизму в Німеччині в новітній літературі на межі ХХ-ХХІ століть у німецькомовному просторі.В. П. ПрищепаО. В. Прищепа2008-11-11T09:51:41Z2015-08-14T17:49:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2037Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20372008-11-11T09:51:41ZХудожній переклад як ретранслятор культури на заняттях з іноземної мовиУ статті досліджено міжлітературні зв’язки та роль художнього перекладу в процесі взаємозбагачення національних культур. Художній переклад розглядається як засіб залучення учнів до світової культури на уроках іноземної мови та літератури.В. П. ПрищепаО. В. Прищепа2008-11-02T08:10:26Z2015-08-14T16:48:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1692Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16922008-11-02T08:10:26ZІнтертекстуальність теорії очуження Бертольда БрехтаУ статті розглянуто процес еволюції ефекту очуження та його прояви у традиціях мистецьких систем Заходу та Сходу, а також яким чином ці прояви відбилися в теорії очуження Бертольда Брехта. Стаття також розглядає, в чому концепції ефекту очуження Сходу та Заходу схожі, а в чому вони розрізняються, процеси взаємообміну художніх засобів.О. В. Прищепа