Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T11:03:01ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2018-10-06T15:54:00Z2018-10-06T15:54:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27526Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/275262018-10-06T15:54:00ZФормування особистісної готовності студентів-випускників до підприємницької діяльності в період навчання у вузіВ статті вивчено перспективні напрями розвитку особистісних якостей студентів різних спортивних спеціалізацій інституту фізичної культури в умовах вищого навчального закладу. Досліджено здібності до підприємницької діяльності студентів-випускників. Розроблено та експериментально перевірено авторську програму курсу «Основи маркетингу у фізичній культурі і спорті».
Проблема розвитку здібностей до підприємницької діяльності у майбутніх фахівців з фізичної культури обумовлена недостатнім її висвітленням в науково-психологічної та управлінської літератури; низьким рівнем сформованості зазначеної характеристики і готовності студентів до ефективного ведення бізнесу в сфері фізичної культури і спорту; недостатньою відпрацюванням в навчальному процесі вузу засобів, методів і форм навчання студентів.
Формування особистісної готовності до підприємницької діяльності у студентів вузів набуває характеру державного значення. Оскільки рішення цієї проблеми вимагає науково обґрунтованих даних про вплив змісту та форм організації освітнього процесу на формування готовності до підприємництва в сфері професійного вибору, то актуалізується наукова проблема виявлення сутності, змісту і умов формування особистісної готовності майбутніх фахівців до підприємницької діяльності в період їх навчання у вузі. І на цій підставі має здійснюватися розробка ефективних форм, засобів, методів, що забезпечують формування даного особистісного новоутворення у студентів-випускників.
Методологічну основу дослідження становлять принципи теорії наукового пізнання, концептуальні положення психології, педагогіки, соціології та інших галузей знань, в яких вироблено найважливіші принципи аналізу соціально-психологічних і педагогічних явищ, теорія управління.Л. І. ПрокоповаС. В. ГвоздецькаС. В. Хоменко