Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T12:28:23ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2011-09-27T07:52:42Z2015-08-14T22:56:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5193Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/51932011-09-27T07:52:42ZСоціально-педагогічна корекція соціальних відхилень
у акцентуйованих підлітківУ статті викладено сучасні теоретичні підходи до проблеми характеристики соціальних відхилень у акцентуйованих підлітків, проаналізовано зміст соціально-педагогічної роботи з цією категорією людей. Проаналізовано дві класифікації типів акцентуацій характеру. Встановлені у процесі дослідження факти можуть бути використані студентами практичними психологами, соціальними педагогами, викладачами та батьками в роботі з акцентуйованими підлітками з метою зниження, а в кращому випадку, подолання негативних явищ, що призводять до акцентуацій характеру.О. М. Ратинська