Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T06:49:12ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2009-10-22T10:38:08Z2015-08-14T19:44:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3005Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30052009-10-22T10:38:08ZЕлементи індивідуалізації навчання іноземній мові через рольові ігриУ статті висловлюється специфіка і підкреслюється важливість рольових ігор у процесі навчання іноземній мові. Під час навчальної комунікації викладача і студента виявляються індивідуальні особливості учня, які є базою в організації індивідуальних навчальних занять. Розглянуто і проаналізовано зміст рольових ігор і аспектів рольової поведінки в процесі вивчення англійської мови, в якому рольові ігри є основою для формування навиків розмовної комунікації.О. О. Русанова