Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T08:58:27ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2012-12-20T13:45:04Z2015-08-15T03:12:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8870Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88702012-12-20T13:45:04ZПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ПРАВОЗНАВСТВА: ЗАГАЛЬНА
ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІУ статті подано визначення понятійного апарату правознавства як сукупності понять, що відображає
факти державно-правової дійсності як об’єктивно існуючі в їхніх істотних властивостях, зв’язках та
відношеннях, формується в учня у процесі його суб’єктивної пізнавальної діяльності, теоретичного
мислення, та є результатом узагальнення; міститься загальна характеристика понятійного апарату
шкільних курсів правознавства, розгорнута класифікація понять за такими критеріями, як: зміст,
ступінь узагальнення, ступінь відомості учням (новизни), структура, закріпленість у законодавстві,
значення; визначено особливості понятійного апарату правознавства, які впливають на обрання
методики його формування.Л. Т. Рябовол