Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T07:51:19ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2008-11-25T12:01:33Z2015-08-14T15:58:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1527Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15272008-11-25T12:01:33ZЗ досвіду використання ідей зарубіжних методик дизайн-освіти на уроках математики в початкових класахУ статті розкрито значення початкової дизайн-освіти, виділено нереалізовані можливості уроків математики щодо формування навичок графічного проектування, розвитку просторового сприймання та уяви. Подано результати аналізу українських і німецьких підручників із математики та практичного застосування системи завдань для формування дизайнерських умінь і навичок на уроках математики в початкових класах.Н. П. СавинецьГ. І. Іванчук