Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T18:05:58ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-10-26T18:51:47Z2016-10-26T18:56:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22262Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/222622016-10-26T18:51:47ZОсобливості естетичного виховання учнів в початковій школі
України другої половини ХІХ – початку ХХ століттяУ статті обґрунтовано важливість і необхідність дослідження проблеми естетичного виховання учнів
початкової школи в Україні в другій половині XIX – на початку XX століття, узагальнено теоретичні
погляди вітчизняних просвітян на означену проблему, визначено особливості змісту навчальних програм,
окреслено значення уроків малювання, церковного співу, трудового навчання, гімнастики, екскурсій та
позакласного читання в естетичному вихованні школярів у досліджуваний період.С. І. СамарінаН. М. ДемченкоDemchenko2015@ ukr.net2013-10-02T06:35:24Z2015-08-15T04:30:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9775Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/97752013-10-02T06:35:24ZСИСТЕМА ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ НІЖИНСЬКОЇ КЛАСИЧНОЇ
ЧОЛОВІЧОЇ ГІМНАЗІЇ ПРИ ІСТОРИКО-ФІЛОЛОГІЧНОМУ ІНСТИТУТІ
(КІНЕЦЬ ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)
У статті розглянуто систему естетичного виховання учнів класичної чоловічої гімназії при Історико-
філологічному інституті м. Ніжина наприкінці ХІХ – початку ХХ століття, її особливості, форми та
зміст. Розкрито виховний потенціал уроків малювання, хорового співу та гімнастики в чоловічих
гімназіях. Визначено естетичний компонент таких форм позанавчальної роботи з учнями, як музично-
літературні вечори, ранки, читання, позакласні бесіди, екскурсії, прогулянки.С. І. Самарінаsamsvetik@ukr.net2013-03-12T13:58:42Z2015-08-15T03:48:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9295Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/92952013-03-12T13:58:42ZПРОБЛЕМА МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ:
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ
У статті здійснено історико-педагогічний аналіз методів формування дисципліни учнів у закладах шкільної освіти в Україні. Розкрито сутність методів, що використовувалися у шкільній практиці другої половини ХІХ – на початку ХХ століття, зроблено їхній порівняльний аналіз у контексті сучасної педагогічної теорії і практики. Особливу увагу акцентовано на особливостях використання методів заохочення і покарання як найбільш популярних способах впливу під час формування дисциплінованості учнів у досліджуваний період.С. І. Самаріна2012-10-26T11:11:48Z2015-08-15T02:06:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8190Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/81902012-10-26T11:11:48ZПроблема дисципліни учнів в історії шкільної освіти України (друга половина ХІХ – початок ХХ століття)Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. – Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир, 2012.С. І. Самаріна