Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T11:43:41ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2022-08-11T17:33:19Z2022-08-11T17:33:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34405Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/344052022-08-11T17:33:19ZІноземна мова за професійним спрямуванням: Навчально-методичний посібник з англійської мови для студентів вищих навчальних закладівНавчально-методичний посібник включає комплекс завдань для вдосконалення комунікативних умінь усного та писемного мовлення на базі автентичних текстів для читання та аудіювання, укладених відповідно тематики діючих програма з англійської мови для педагогічних університетів з метою розвитку лінгвістичної, культурної, соціокультурної і професійно-педагогічної компетентностей. У посібнику зроблено акцент на особистісно-орієнтованому і професійно-спрямованому навчанні, організації самостійної роботи з англійської мови.
Даний посібник призначений для студентів денної та заочної форми навчання зі спеціальностей «Дошкільна освіта, «Початкова освіта», «Середня освіта (образотворче мистецтво)», «Середня освіта (музичне мистецтво)», «Сценічне мистецтво», «Дизайн», «Середня освіта (Трудове навчання та технології)».І. В. СамойлюкевичО. С. МихайловаО. А. ЗимовецьС. В. Дєньгаєваsvetlana.its@gmail.comО. В. Вознюкalexvoz@ukr.netО. С. ГуманковаО. Є. Кравець2022-05-11T09:03:28Z2022-05-11T09:12:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33984Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/339842022-05-11T09:03:28ZDeveloping emotional intelligence in primary school learners in the context of teaching ЕnglishІ. В. СамойлюкевичВ. В. Свобода2021-10-31T07:10:20Z2024-01-13T14:12:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33312Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/333122021-10-31T07:10:20ZМетодичний експрес: Інноваційні технології навчання англійської мови: Навчально-методичний посібник для студентів педагогічних спеціальностей ЗВО, керівників гуртків англійської мови ЗДО та вчителів англійської мови початкових класів ЗЗСОНавчально-методичний посібник містить методичні рекомендації щодо впровадження інноваційних технологій навчання англійської мови в умовах роботи за новою редакцією Базового компонента дошкільної освіти та Державним стандартом початкової освіти у Новій українській школі за трьома актуальними напрямами: методологічні засади трансформації іншомовної освіти; сучасні технології раннього навчання англійської мови; інновації у навчанні англійської мови у Новій українській школі. Посібник також включає результати творчого пошуку майбутніх учителів англійської мови початкових класів та керівників гуртків англійської мови ЗДО, спрямованого на формування у дітей здатності застосовувати знання й уміння з англійської мови у реальних життєвих ситуаціях.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netО. С. ГуманковаС. В. Дєньгаєваsvetlana.its@gmail.comО. А. ЗимовецьО. Є. КравецьО. С. МихайловаІ. В. Самойлюкевич2021-09-09T06:23:38Z2024-02-03T14:42:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33160Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/331602021-09-09T06:23:38ZМетодичний експрес: Інноваційні технології навчання англійської мовиМетодичний експрес: Інноваційні технології навчання англійської мови: Навчально-методичний посібник для студентів педагогічних спеціальностей ЗВО, керівників гуртків англійської мови ЗДО та вчителів англійської мови початкових класів ЗЗСО / О. В. Вознюк, О. С. Гуманкова, С.В. Дєньгаєва, О.А. Зимовець, О.Є. Кравець, О. С. Михайлова, І.В. Самойлюкевич, та ін. / За заг. ред. І. В. Самойлюкевич. – Житомир: Вид. "Євро-Волинь", 2021. – 160 с.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netІ. В. СамойлюкевичО. С. Гуманковаolgagumankova1@gmail.comО. С. Михайловаoksana.mykhailova777@gmail.comС. В. Дєньгаєваsvetlana.its@gmail.comО. Є. КравецьО. А. Зимовецьzimovets@ua.fm2021-04-12T12:09:33Z2021-04-12T12:09:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30057Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/300572021-04-12T12:09:33ZСистема підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографіяМонографія є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми підготовки
майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи.У монографії
представлено сучасні технології в інтеграційному освітньому просторі Нової української
школи; висвітлено інтегративний підхід у процесі фахової підготовки майбутніх учителів
початкових класів; розкрито технологічний підхід до формування ключових компетентностей
у дітей передшкільного та молодшого шкільного віку в процесі вивчення мовно-літературної,
математичної, природничої, технологічної, мистецької освітніх галузей Державного стандарту
початкової освіти.
Монографія адресована науковцям, магістрам освіти, педагогам-практикам, фахівцям
у галузі професійної освіти, майбутнім учителям початкових класів і вихователям закладів
дошкільної освіти, методистам дошкільної та початкової ланки освіти.Н. Є. Колесникkolesnik@zu.edu.uaТ. Є. ЯворськаВ. В. ТанськаО. О. МаксимоваО. М. ПіддубнаВ. Ю. ПідгурськаО. В. ПлотницькаІ. В. СамойлюкевичА. М. ЧернишоваО. С. ГуманковаО. С. МихайловаО. А. ГордієнкоТ. С. ГужановаН. Ю. РудницькаВ. С. КравецьО. П. МазкоН. П. ТарнавськаН. А. БасюкІ. М. КоновальчукМ. А. ФедороваТ. В. ШмельоваГ. І. Гримашевич2021-04-08T18:52:22Z2021-04-08T18:52:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32493Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/324932021-04-08T18:52:22ZUsing Quests in the English Lessons in Primary School within a Meta-Disciplinary ApproachК. СухаІ. В. Самойлюкевич2021-04-08T18:50:39Z2021-04-08T18:50:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32488Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/324882021-04-08T18:50:39ZThe Development of Musical Abilities in Primary School Children by Means of Ukrainian Folk SongsК. МагалісІ. В. Самойлюкевич2021-04-08T18:50:22Z2021-04-08T18:50:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32486Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/324862021-04-08T18:50:22ZThe Formation of Two-Part Singing Skills in Young Learners in a Music School for ChildrenО. ГауструкІ. В. Самойлюкевич2021-04-07T04:41:01Z2021-04-07T04:41:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32476Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/324762021-04-07T04:41:01ZUsing Story-Based Activities for Developing Young Learners’ Emotional Competence in the English LessonsВ. СвободаІ. В. Самойлюкевич2021-04-07T04:40:54Z2021-04-07T04:40:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32475Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/324752021-04-07T04:40:54ZThe Development of Musical Abilities of Students of Grades 1-3 of Music School Based on Educational and Pedagogical MaterialА. О. РоманюкІ. В. Самойлюкевич2021-04-07T04:40:22Z2021-04-07T04:40:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32470Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/324702021-04-07T04:40:22ZUsing Innovative Techniques in Music Education of Children of Upper Preschool Age.Я. МариньохаІ. В. Самойлюкевич2020-11-29T19:55:01Z2020-11-29T19:55:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31854Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318542020-11-29T19:55:01ZФормування комунікативної компетентності майбутніх учителів англійської мови початкових класів на матеріалі літературних творів для дітейПочаткові класи є фундаментом для формування всіх складових комунікативної компетентності з урахуванням психологічних особливостей та інтересів дітей молодшого шкільного віку. Освітня спільнота потребує висококваліфікованого вчителя англійської мови початкової ланки, лінгвістично й методично підготовленого до інтегрованого іншомовного навчання, здатного брати участь в інтеркультурній комунікації, зорієнтованого на творче опрацювання різноманітних навчальних матеріалів.І. В. Самойлюкевич2020-10-08T07:46:47Z2020-10-08T07:46:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31619Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/316192020-10-08T07:46:47ZМетодичний експрес: Інтегровані змістові лінії та шляхи їх реалізації на уроках англійської мовиНавчально-методичний посібник
для учителів загальноосвітніх навчальних закладівІ. В. СамойлюкевичЛ. О. ЗабеллоІ. А. ГлібкоС. В. ДєньгаєваО. А. ЗимовецьО. П. МазкоС. М. Прохорова2020-09-25T07:48:27Z2020-09-25T07:48:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31545Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315452020-09-25T07:48:27ZМетодичний експрес: Теорія і практика навчання англійської мови в Новій українській школіНавчально-методичний посібник для вчителів закладів початкової освіти та студентів педагогічних спеціальностейО. В. ВознюкО. С. ГуманковаС. В. ДєньгаєваО. А. ЗимовецьО. Є. КравецьО. С. МихайловаІ. В. СамойлюкевичДж. Хегарті2020-06-23T17:18:57Z2020-06-23T17:18:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31264Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/312642020-06-23T17:18:57ZФормування умінь креативного мислення учнів початкових класів на уроках англійської мовиУ статті розглядається проблема формування вмінь креативного мислення в учнів початкових класів на уроках англійської мови. Автори виокремлюють основні вміння креативного мислення, які доцільно розвивати в учнів початкових класів у процесі навчання англійської мови; аналізують засоби формування вмінь креативного мислення на уроках англійської мови та наводять приклади вправ для розвитку креативності в учнів початкових класів на уроках англійської мови. Дослідження проблеми розвитку креативності в учнів початкових класів у процесі навчання англійської мови базується на розумінні творчої діяльності як виходу за межі заданого, як рух у «креативному полі».І. В. СамойлюкевичС. В. Дєньгаєваsvetlana.its@gmail.com2020-03-23T17:39:16Z2020-03-23T17:39:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30824Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/308242020-03-23T17:39:16ZРозвиток автономії учня під час вивчення іноземної мови як важлива мета нової української школиО. Ю. СамчукІ. В. Самойлюкевич2020-03-09T21:00:40Z2020-03-09T21:00:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30771Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/307712020-03-09T21:00:40ZРозвиток креативного мислення у дошкільників у процесі навчання англійської мовиІ. В. СамойлюкевичС. В. Дєньгаєваsvetlana.its@gmail.com2020-01-22T12:20:51Z2020-01-22T12:28:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30542Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/305422020-01-22T12:20:51ZDeveloping Entrepreneurial Competence in Primary School Pupils in The Context of Teaching EnglishІ. В. СамойлюкевичВ. С. Кравець2019-11-19T14:17:41Z2019-11-19T14:17:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30220Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/302202019-11-19T14:17:41ZАнглійська мова: підручник для 10-го класу (профільний рівень)І. В. СамойлюкевичЛ. В. Калініна2019-11-10T16:16:35Z2019-11-10T16:16:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30077Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/300772019-11-10T16:16:35ZПідготовка до безперервного професійного розвитку майбутніх учителів іноземної мови початкової щколи в умовах інформаційного суспільстваФормування глобального інформаційного суспільства є знаковою подією початку нового тисячоліття. Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) органічно доповнюють і змінюють всі види людської діяльності, у тому числі освіту. Перетворення освіти в умовах розвитку ІС на продуктивну силу призвело до зростання рівня суспільних очікувань щодо результатів роботи вчителя. Про розширення функцій та зміну ролей учителя у ХХІ ст. йдеться й у суспільному документі Міжнародної організації праці та ЮНЕСКО «Навчання упродовж життя в ХХІ столітті: зміна ролей педагогічного персоналу», де наголошується на здатності вчителів позитивно впливати на досягнення кожною дитиною високого рівня нагальних результатів, розширенні лідерських і керівних функцій педагогів; впровадженні інновацій і збільшенні можливостей учителів для оволодіння сучасними інформаційними технологіямиІ. В. Самойлюкевич2019-11-08T22:26:04Z2019-11-08T22:26:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30064Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/300642019-11-08T22:26:04ZDeveloping professionally-oriented speaking skills in
prospective primary teachers of EnglishThe article deals with the issues of professionally-oriented foreign-language teaching of future English teachers in the ELT Methodology course in order to develop their professional communicative competence. The author analyses the main communicative characteristics of
professionally-oriented speaking and identifies types of communicative contacts of English teachers. Professionally-oriented speaking skills to be targeted in the process of teaching professionally-oriented spoken production and interaction are specified, and samples of classroom activities are provided.І. В. Самойлюкевич2019-04-04T13:26:19Z2019-04-04T13:26:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28909Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/289092019-04-04T13:26:19ZФормування вмінь усної взаємодії учнів початкової школи на засадах інтегрованого підходуІ. В. СамойлюкевичН. Б. Попадюк2019-04-04T12:44:54Z2019-04-04T12:50:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28908Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/289082019-04-04T12:44:54ZКомпетентнісний потенціал уроку англійської мови в початковій школі (на прикладі формування підприємницької компетентності)І. В. СамойлюкевичВ. С. Кравець2019-03-29T08:47:55Z2019-03-29T08:47:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28696Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/286962019-03-29T08:47:55ZНавчання професійно спрямованого говоріння майбутніх учителів англійської мови початкової школиІ. В. Самойлюкевич2019-03-21T13:13:43Z2019-03-21T13:18:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28587Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285872019-03-21T13:13:43ZМетодичний експрес: Актуальні напрями професійного розвитку вчителя іноземної мови в дошкільній та початковій освітіНавчально-методичний посібник
для учителів загальноосвітніх навчальних закладів
та студентів педагогічних спеціальностейО. С. ГуманковаО. С. МихайловаІ. В. СамойлюкевичС. В. Дєньгаєваsvetlana.its@gmail.comО. П. МазкоО. А. ЗимовецьЄ. М. Карпенко2016-10-11T07:24:54Z2016-10-11T07:24:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22153Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/221532016-10-11T07:24:54ZАнглійська мова: підручник для 8 класу для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мовиПідручник для 8 класу з англійської мови для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мовиІ. В. СамойлюкевичЛ. В. Калініна2016-05-05T14:32:52Z2016-05-05T14:32:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20879Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/208792016-05-05T14:32:52ZUsing visualization techniques in the process of teaching comprehension to young learnersЮ. Л. КравченкоІ. В. Самойлюкевич2016-05-05T14:32:24Z2016-05-05T14:32:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20878Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/208782016-05-05T14:32:24ZDeveloping young learners` lexical competence according to the princeple of learner autonomyО. Ю. ОстапчукІ. В. Самойлюкевич2016-03-21T11:18:12Z2016-10-06T10:17:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20618Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206182016-03-21T11:18:12ZАнглійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладівЛ. В. КалінінаІ. В. Самойлюкевич2016-03-21T10:53:40Z2016-03-21T10:53:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20617Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206172016-03-21T10:53:40ZNew Perspectives in Continuing Professional Development for Primary Teacher of EnglishІ. В. Самойлюкевич2016-02-25T09:29:34Z2016-10-06T10:17:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20414Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204142016-02-25T09:29:34ZПланування безперервного професійного розвитку як
інноваційний компонент змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мовУ статті розглядається проблема безперервного професійного розвитку та її місце у системі
професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Проаналізовано особливості організації
тематичного модуля з питань планування безперервного професійного розвитку як інноваційного
компонента змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в українських
університетах. Проілюстровано методику опрацювання навчального матеріалу модуля прикладами
завдань, розроблених з урахуванням зарубіжного досвіду в рамках проекту ''Шкільний вчитель нового
покоління''.І. В. СамойлюкевичО. О. Волкова2015-12-14T15:56:36Z2016-10-06T10:16:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19523Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/195232015-12-14T15:56:36ZРобочий зошит до підручника «Англійська мова. 7 класРобочий зошит до підручника «Англійська мова. 7 клас для загальноосвітніх навчальних закладівЛ. В. КалінінаІ. В. Самойлюкевич2015-12-14T15:56:31Z2016-10-06T10:16:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19522Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/195222015-12-14T15:56:31ZРобочий зошит до підручника «Англійська мова. 4 клас»» : для спеціаліз. шкіл.Робочий зошит до підручника «Англійська мова. 4 клас» для спеціалізованих навчальних закладівЛ. В. КалінінаІ. В. Самойлюкевич2015-12-14T15:56:25Z2016-10-06T10:18:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19521Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/195212015-12-14T15:56:25ZАнглійська мова для 7 класуПідручник з англійської мови для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови.Л. В. КалінінаІ. В. Самойлюкевич2015-12-14T15:56:17Z2016-10-06T10:20:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19520Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/195202015-12-14T15:56:17ZАнглійська мова для 4-го класуПідручник з англійської мови для 4-го класу спеціалізованих шкілІ. В. СамойлюкевичЛ. В. Калініна2015-03-31T14:05:34Z2016-10-06T10:13:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16702Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/167022015-03-31T14:05:34ZШкільний вчитель нового поколінняДопроектне базове дослідження
березень 2013 – березень 2014
І. В. СамойлюкевичЛ. В. Калініна2014-06-18T06:18:25Z2016-10-06T10:14:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11651Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/116512014-06-18T06:18:25ZРобочий зошит до підручника з англійської мови для 3 класуРобочий зошит до підручника з англійської мови для 3 класуІ. В. СамойлюкевичЛ. В. Калініна2014-06-18T06:15:03Z2016-03-07T01:02:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11649Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/116492014-06-18T06:15:03ZАнглійська мова. Підручник для 5 класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мовиАнглійська мова. Підручник для 5 класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мовиІ. В. СамойлюкевичЛ. В. Калініна2014-06-18T06:13:23Z2016-10-06T10:16:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11648Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/116482014-06-18T06:13:23ZАнглійська мова. Підручник для 3 класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мовиАнглійська мова. Підручник для 3 класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мовиІ. В. СамойлюкевичЛ. В. Калініна2014-05-21T08:36:20Z2016-10-06T10:01:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11325Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/113252014-05-21T08:36:20ZGlossaryСловник з підручника English Smart для 7-го класу спеціалізованих навчальних закладівЛ. В. КалінінаІ. В. Самойлюкевич2014-05-21T08:35:37Z2016-10-06T09:59:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11323Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/113232014-05-21T08:35:37ZEnglish Smart: Методичні рекомендації до підручника "English Smart" для 6-го класу спеціалізованих навчальних закладів, гімназій, ліцеїв та шкіл нового типуМетодичні рекомендації до підручника "English Smart" для 6-го класу спеціалізованих навчальних закладів, гімназій, ліцеїв та шкіл нового типуЛ. В. КалінінаІ. В. Самойлюкевич2014-05-21T08:24:21Z2016-10-06T10:13:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11318Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/113182014-05-21T08:24:21ZАнглійська мова: підручник для 3-го класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мовиПідручник для 3-го класу спецілізованої школи з поглибленим вивченням англійської мовиЛ. В. КалінінаІ. В. Самойлюкевич2014-05-16T06:11:20Z2016-10-06T09:59:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11290Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112902014-05-16T06:11:20ZEnglish Smart 6GlossaryЛ. В. КалінінаІ. В. Самойлюкевич2014-05-16T06:10:50Z2016-10-06T10:04:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11286Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112862014-05-16T06:10:50ZРозвиток професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови: проблемні завданняУ навчальному посібнику досліджується розвиток професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови за допомогою проблемних завдань.
Посібник містить методичні рекомендації щодо використання проблемного підходу до формування професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови, тематичний каталог проблемних завдань, тестові завдання для перевірки рівня сформованості методичної компетентності майбутнього вчителя. Для професійного саморозвитку та самовдосконалення пропонується методична майстерня з різноманітними методичним завданнями, у тому числі культурологічними.
Навчальний посібник призначається насамперед студентам – майбутнім учителям іноземних мов освітньо-кваліфікаційних рівнів «бакалавр» і «спеціаліст». Посібник може бути корисним для виладачів вищих педагогічних закладів освіти, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів, методистам інститутів післядипломної освіти вчителів для використання на семінарських і практичних заняттях з методики викладання іноземних мов, на курсах підвищення кваліфікації вчителів, а також у процесі професійного самовдосконалення вчителів іноземних мов.
Л. В. КалінінаО. Є. МисечкоІ. В. СамойлюкевичЛ. І. БерезенськаН. П. Сіваєва2014-05-16T06:09:12Z2016-10-06T10:01:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11284Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112842014-05-16T06:09:12ZПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ IHO3EMHOЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Метою підручника є ознайомлення студентів з теоретичними основами методики викладання інозем-ної мови в вищому навчальному закладі з урахуванням надбань вітчизняної та зарубіжної методичної науки; озброєння майбутніх учителів сучасними методичними технологіями; формування творчого методичного мис-лення, готовності до майбутньої педагогічної діяльності. Л. В. КалінінаН. Р. ПетранговськаЛ. І. БерезенськаН. П. СіваєваІ. В. СамойлюкевичО. С. ГуманковаЛ. В. БаралоЮ. М. ЖиляєваА. М. Волощук (Мормуль)І. Ф. ЛитньоваВ. А. Копетчук2014-02-21T07:30:59Z2016-10-06T10:07:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10666Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/106662014-02-21T07:30:59ZОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ СШАУ статті окреслено специфіку організації дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов в
американських університетах. Визначено, що напрацювання дослідницьких університетів в освітній,
науковій та інноваційній діяльності забезпечують трансформацію навчальної діяльності студентів у
бік збільшення обсягу і подальшої диверсифікації її дослідницької складової. Наголошено, що
дослідницька технологія сприяє успішній адаптації студентів у сфері обраної професії. Наведено
приклади авторського спостереження за спільною науково-дослідницькою роботою викладачів і
студентів в Університеті Місурі – Сент-Луіс, США.І. В. СамойлюкевичО. О. Волкова2013-10-02T09:56:21Z2016-10-06T10:05:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9769Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/97692013-10-02T09:56:21ZІнструктивно-методичні матеріали до державного екзамену з англійської мови з методикою викладання для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня “спеціаліст”, спеціальності: 7.02030302 Мова і література (англійська)*Інструктивно-методичні матеріали до державного екзамену з англійської мови з методикою викладання містять вимоги до організації і змісту державного іспиту, критерії оцінювання знань та вмінь студентів, а також вимоги до написання, оформлення і захисту дипломних робіт.
Інструктивно-методичні матеріали до державного екзамену з англійської мови з методикою викладання призначені для студентів, які закінчують Навчально-науковий інститут іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка за денною (стаціонарною) формою навчання (освітньо-кваліфікаційний рівень – “спеціаліст”) за спеціальністю: 7.02030302 Мова і література (англійська)*, а також для наукових керівників та викладачівВ. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ruЛ. Ф. Соловйоваfelix6408@mail.ruІ. В. СамойлюкевичЛ. А. Гаращук2012-12-26T11:59:53Z2016-10-06T10:04:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8914Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89142012-12-26T11:59:53ZАнглійська мова: підручник для 2-го класу спецілізованої школи з поглибленим вивченням англійської мовиПідручник для 2-го класу спецілізованої школи з поглибленим вивченням англійської мови.І. В. СамойлюкевичЛ. В. Калініна2012-12-26T11:57:38Z2016-10-06T10:04:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8913Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89132012-12-26T11:57:38ZАнглійська мова: підручник для 1-го клау загальноосвітніх навчальних закладівПідручник для 1-го клау загальноосвітніх навчальних закладів.І. В. СамойлюкевичЛ. В. Калініна2012-12-24T08:14:16Z2015-08-15T03:14:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8884Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88842012-12-24T08:14:16ZОсобливості професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови
до роботи у початковій школі: британський вимірУ статті йде мова про особливості професійної підготовки учителів іноземної мови до роботи у початковій школі на прикладі ВеликобританіїІ. В. Самойлюкевич2012-12-24T08:08:19Z2015-08-15T03:16:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8908Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89082012-12-24T08:08:19ZОрганізація професійної підготовки майбутніх учителів в інформаційному суспільстві США: назустріч нової освітньої парадигмиУ статті розглядаються труднощі і протиріччя на шляху комп’ютеризації
педагогічної освіти у США, пропонуються результати порівняльного вивчення
освітніх парадигм індустріальної та інформаційної епох. За допомогою кейсової
методики автор аналізує досвід американського університету з проблеми інтеграції
інформаційно-комунікаційних технологій у програми професійної підготовки
майбутніх учителів іноземних мовІ. В. Самойлюкевич2012-12-24T08:08:06Z2015-08-15T03:16:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8909Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89092012-12-24T08:08:06ZПідготовка вчителів іноземних мов в інформаційному суспільстві США: навчання впродовж життяУ статті розглядаються особливості впровадження у США програми навчання впродовж життя в теорію і практику професійної підготовки вчителів іноземних мов до діяльності в умовах інформаційного суспільства. Автор аналізує вимоги до сучасного вчителя і деякі шляхи використання ІКТ у процесі неперервного професійного розвитку в американському освітньому просторіІ. В. Самойлюкевич2012-12-24T08:07:51Z2015-08-15T03:16:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8910Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/89102012-12-24T08:07:51ZНапрями модернізації професійної підготовки вчителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти у СШАУ статті розглядаються питання вдосконалення професійної підготовки
вчителів іноземних мов в інформаційному суспільстві США. Автор досліджує
види інформаційної діяльності вчителя, груп и вмінь, технологій і методів,
необхідних для її опанування з використанням ІКТ.І. В. Самойлюкевич2012-11-30T10:28:53Z2016-10-06T10:06:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8523Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/85232012-11-30T10:28:53ZEnglish 1.Підручник для 1 класу спеціалізованих шкіл з поглибленним вивченням англійської мовиФрагмент підручника (Lessons 1-49)з англійської мови для 1 класу спеціалізованих шкіл з поглибленним вивченням англійської мови.І. В. СамойлюкевичЛ. В. Калініна2009-10-09T11:43:13Z2016-10-06T10:02:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2952Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29522009-10-09T11:43:13ZСтруктура педагогічної діяльності вчителя іноземної мови в інформаційному суспільствіУ статті проаналізовано складові інформаційної компетенції вчителя іноземної мови та виділено специфіку видів педагогічної діяльності в умовах інформатизації. Зокрема, окреслено деякі шляхи інтеграції ІКТ до професійної підготовки фахівців у сфері мовної педагогічної освіти, а також проілюстровано прикладами принципи відбору змісту навчання студентів. І. В. Самойлюкевич2008-12-09T10:49:22Z2016-10-06T09:55:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/389Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3892008-12-09T10:49:22ZТехнологія формування комунікативно-дискусійних умінь студентів у вищому мовному закладі освіти на позааудиторних занять проблемних груп за інтересамиАвтори статті пропонують технологію формування комунікативно-дискусійних умінь студентів вищих мовних закладів освіти на позааудиторних заняттях проблемних груп за інтересами. Ця технологія функціонує на основі розробленого алгоритму, що відповідає стадіальності розвитку комунікативно-дискусійних умінь. Автори наводять приклад заняття проблемної групи з громадянської освіти, на меті якого є розвиток комунікативно-дискусійних умінь студентів.І. В. СамойлюкевичЮ. В. Огороднійчук2008-12-09T10:48:06Z2016-10-06T09:55:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/336Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3362008-12-09T10:48:06ZТехнології критичного мислення як засіб оптимізації розвитку діалогічної мовленнєвої компетенції майбутніх учителів іноземної мовиАвтори статті пропонують технологію формування комунікативно-дискусійних умінь студентів вищих мовних закладів освіти на позааудиторних заняттях проблемних груп за інтересами. Ця технологія функціонує на основі розробленого алгоритму, що відповідає стадіальності розвитку комунікативно-дискусійних умінь. Автори наводять приклад заняття проблемної групи з громадянської освіти, на меті якого є розвиток комунікативно-дискусійних умінь студентів.І. В. СамойлюкевичЄ. М. Карпенко2008-12-08T14:46:05Z2016-10-06T09:53:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/481Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4812008-12-08T14:46:05ZПрофесійна підготовка майбутнього вчителя іноземних мов у контексті європейський вимогСтаття присвячена огляду професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у контексті європейських вимог і виявляє ряд загальних тенденцій, які можуть удосконалити професійну компетенцію в галузі викладання іноземних мов. Авторами аналізуються основні чинники успіху підготовки педагогічних кадрів в вищих навчальних закладах з урахуванням Рекомендацій Ради Європи і сучасних педагогічних досліджень. Запропоновано чотирьохмодульну модель організації навчального процесі, яка відповідає специфіці функціонування професійних знань і умінь у роботі в початковій, основній і старшій школі.Л. В. КалінінаІ. В. Самойлюкевич2008-12-08T14:27:49Z2016-10-06T09:54:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/613Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6132008-12-08T14:27:49ZВикористання казки як автентичного іншомовного тексту для інтегрованого розвитку мовленнєвих вмінь учнів початкової школиУ статті запропоновано нові технології організації та проведення позакласної роботи з іноземної мови на початковому ступені навчання на основі використання казки як автентичного іншомовного тексту.І. В. СамойлюкевичЛ. І. БерезенськаЛ. В. Калініна2008-12-08T13:58:53Z2016-10-06T09:57:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1013Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10132008-12-08T13:58:53ZНеперервний професійний розвиток: фактори і формиУ статті розглянуто фактори, які спонукають учителів до неперервного професійного розвитку, і форми підготовки майбутніх педагогів на засадах конструктивістського підходу. Виділено компоненти неперервного професійного розвитку та визначено шляхи їх реалізації в аудиторній та позааудиторній роботі, а також під час педагогічної практики.І. В. Самойлюкевич2008-12-08T11:45:41Z2016-10-06T09:56:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/794Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7942008-12-08T11:45:41ZОсобливості організації та проведення індивідуальної позакласної роботи з англійської мови у початковій школіУ статті розглядаються сучасні технології проведення індивідуальної позакласної роботи з англійської мови у початковій школі.Л. В. КалінінаІ. В. СамойлюкевичЛ. І. Березенська2008-11-25T10:37:49Z2016-10-06T09:59:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1571Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15712008-11-25T10:37:49ZІнформаційна домінанта діяльності вчителя іноземних мов: методологічний аспектУ статті проаналізовано методологічні аспекти діяльності вчителя іноземних мов у контексті його інформаційної діяльності. Розглянуто суттєві риси інформаційного суспільства, що впливають на зміну статусу науки та освіти, зокрема й діяльності вчителів іноземних мов. Досліджено взаємозв’язок інформаційної діяльності з формуванням головних компетенцій eчителя.І. В. Самойлюкевич2008-11-11T12:02:41Z2016-10-06T10:00:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2235Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22352008-11-11T12:02:41ZПрофесійна підготовка вчителів іноземних мов до інноваційної діяльності в умовах інформаційного суспільства СШАУ статті розглянуто особливості сучасних інноваційних освітніх процесів у США. Проаналізовано психолого-педагогічні основи реформування професійної підготовки вчителів іноземних мов через поширення інформаційно-комунікаційних технологій у теорію і практику навчання. Наведено приклади інтеграції ІКТ у педагогічну освіту розкривають їх інноваційний потенціал.І. В. Самойлюкевичasv_34@yahoo.com2008-11-11T10:27:07Z2016-10-06T10:00:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2127Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21272008-11-11T10:27:07ZСинергетичний підхід до дослідження проблеми мовної педагогічної освіти в інформаційному суспільствіУ статті розглядається методологічний потенціал застосування синергетичного підходу до дослідження системи професійної підготовки вчителів іноземних мов в інформаційному суспільстві. Зокрема висвітлено основні характеристики синергетичної парадигми та їх специфіку в контексті мовної педагогічної освіти з урахуванням предметного, функціонального та історичного аналізу.І. В. Самойлюкевич2008-10-28T11:37:43Z2016-10-06T09:58:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1395Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13952008-10-28T11:37:43ZПрофесійний портрет сучасного вчителя іноземних мов у Великій БританіїУ статті розглядаються деякі стратегічні напрями мовної політики Великої Британії в інформаційному суспільстві. Аналізу підлягають програмні документи, прийняті Міністерством освіти країни з урахуванням загальноєвропейських рекомендацій. З позицій макро-підходу виділено ключові компоненти професійної підготовки британського вчителя іноземних мов ХХІ століття за умов інтеграції в педагогічний процес інформаційно-комунікаційних технологій.І. В. Самойлюкевич2008-10-21T10:59:52Z2016-10-06T09:57:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1127Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11272008-10-21T10:59:52ZДіяльність вчителя іноземних мов в умовах інформаційного суспільства у США: філософсько-педагогічний аспектУ статті розглянуто філософсько-педагогічні аспекти трансформації діяльності вчителя іноземних мов на початку ХХІ століття. Автор звертається до вивчення досвіду США на матеріалі освітніх стандартів.І. В. Самойлюкевич2008-10-15T06:01:44Z2016-10-06T09:53:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/890Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8902008-10-15T06:01:44ZPre-service teacher development project: ideas and practiceУ статті розглядаються проблеми організації методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у мовному педагогічному вузі та пропонуються шляхи їх вирішення в межах системного підходу.І. В. СамойлюкевичЛ. І. Березенська