Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T14:30:34ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2014-11-05T09:57:43Z2015-08-15T09:42:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13632Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/136322014-11-05T09:57:43ZЗастосування кейс-методу на заняттях з іноземної мови
за професійним спрямуванням у процесі навчання
студентів технічних спеціальностей у ВТНЗ
У статті розглянуто теоретичні концепції використання кейс-методу як однієї із інтерактивних
методик навчання на практичних заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі
підготовки студентів – майбутніх фахівців технічних спеціальностей у ВТНЗ України, а саме:
визначено умови застосування інтерактивних методів навчання у професійній підготовці студентів
ВТНЗ, обґрунтовано основні дидактичні умови та функції кейс-методу залежно від особливостей
професійної підготовки студентів ВТНЗ. Також уточнено деякі елементи кейсу залежно від напряму
професійної підготовки, з’ясовано основний алгоритм процесу створення кейсу для студентів ВТНЗ.О. О. ОзаркоІ. А. Сахневич