Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T09:56:46ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2020-01-20T12:38:42Z2020-01-20T12:46:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30521Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/305212020-01-20T12:38:42ZPreparation of Stem Teachers in The USA and Ukraine: Comparative Study of Teachers Training ProgramsМ. А. БойченкоА. А. СбруєваV. V. Boichenko2019-12-02T08:09:52Z2019-12-02T08:18:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30334Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/303342019-12-02T08:09:52ZВідгук офіційного опонента на дисертацію Самойленко Оксани Анатоліївни «Тенденції розвитку освіти дорослих у Словаччині (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)», подану до захисту на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (загальна педагогіка та історія педагогіки)А. А. Сбруєва2017-06-13T07:37:58Z2017-06-13T07:47:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24979Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/249792017-06-13T07:37:58ZВідзив офіційного опонента про дисертаційне дослідження Гюль Алі на тему «Становлення та розвиток університетської освіти Туреччини у ХІХ – на початку ХХІ століття» подане на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогікиА. А. Сбруєва2015-11-13T22:42:05Z2015-11-15T21:22:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19317Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/193172015-11-13T22:42:05ZВідгук офіційного опонента, доктора педагогічних наук, професора Сбруєвої Аліни Анатоліївни на дисертацію Бондарчук Олени Анатоліївни «Реформування змісту загальної середньої освіти в Австралії», поданої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01- загальна педагогіка та історія педагогікиА. А. Сбруєва2012-11-20T06:36:08Z2015-08-15T02:24:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8308Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83082012-11-20T06:36:08ZПедагогічна практика: Навчально-методичний посібникУ навчально-методичному посібнику подані матеріали,
спрямовані на допомогу студентам в оволодінні знаннями та уміннями з
організації навчально-виховної роботи з учнями різних типів
загальноосвітніх навчальних закладів, визначені цілі, принципи та
завдання педагогічної практики, а також, детально розкриті завдання та
обов'язки студентів-практикантів і керівників педагогічної практики на
всіх її етапах; представлені критерії оцінювання студентів за
підсумками педагогічної практики, зразки оформлення необхідної
документації.О. А. ДубасенюкА. В. ІванченкоА. А. СбруєваО. Є. Антонова2009-11-03T08:02:08Z2016-02-13T00:14:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3235Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32352009-11-03T08:02:08ZКонцепції соціалізації особистості у західній педагогіці другої половини ХХ століттяУ статті здійснено аналіз сучасних світових концепцій соціалізації особистості: технократичних, авторита-рного раціоналізму, психоаналітичної, неогуманістичної.А. В. ІванченкоА. А. Сбруєва2008-12-08T13:59:36Z2015-08-14T14:31:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/985Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9852008-12-08T13:59:36ZТеоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень)У статті проаналізовано провідні концептуальні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ у теорії освіти розвинених англомовних країн. Сформульовано авторську модель оцінки результатів сучасних стандартоорієнтованих освітніх реформ. Зроблено висновки про труднощі та суперечності процесу оцінки результатів реформ.А. А. Сбруєва2008-12-08T13:41:49Z2015-08-14T19:01:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/514Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5142008-12-08T13:41:49ZОсвітні реформи 80-90-х рр. ХХ Століття: Англійський досвідУ статті аналізуються причини, цілі та шляхи здійснення освітніх реформ у Англії та Уельсі у 80-90х рр. ХХ століття. Здійснена характеристика сутності неоліберальної ідеології реформ, наводяться оцінки результатів реформ представниками різних політичних ідеологій.А. А. Сбруєва2008-11-11T11:01:34Z2015-08-14T18:06:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2076Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20762008-11-11T11:01:34ZТенденції розвитку європейського простору педагогічної освіти в умовах побудови суспільства знаньУ статті подана характеристика нових вимог до професійної діяльності вчителя, зумовлених потребами побудови в Європі суспільства знань. Проаналізовані пріоритетні напрями реформування педагогічної освіти в країнах ЄС, з’ясований зміст широкого кола компетентностей, що визначені європейськими теоретиками освіти як необхідні для з’ясування сутності статусу "європейського вчителя".А. А. Сбруєва2008-11-04T11:04:55Z2015-08-14T17:15:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1843Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18432008-11-04T11:04:55ZНові підходи до створення альтернативних шкіл: сучасний досвід реформування середньої освіти СШАУ статті проаналізовані особливості функціонування інноваційних освітніх мереж як принципово нової технології розвитку інноваційних шкіл в США. З’ясовані основоположні типологічні характеристики, напрями та умови ефективності діяльності інноваційних освітніх мереж.А. А. Сбруєва2008-10-28T12:02:12Z2015-08-14T15:49:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1403Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14032008-10-28T12:02:12ZОновлена парадигма базової освіти на порозі третього тисячоліття (соціально-педагогічний аспект)Аналізуються головні концептуальні засади розвитку освіти у країнах європейської співдружності. Здійснено порівняльний аналіз традиційної та оновленої парадигми базової освіти.А. А. Сбруєва2008-10-28T05:43:13Z2015-08-14T14:46:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1111Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11112008-10-28T05:43:13ZПрофесійно-орієнтовані стратегії реформ освіти англомовних країнРозглянуті чинники, що зумовлюють парадигмальні зміни в системах професійного розвитку вчителів розвинутих англомовних країн, сформульовані принципові засади цих змін.А. А. Сбруєва2008-10-20T17:44:27Z2016-02-13T00:17:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/541Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5412008-10-20T17:44:27ZОсобливості світоглядного формування особистості в сучасних умовахСоціалізація розглядається авторами як основний чинник формування особистості, що здійснюється під впливом екологічних, демографічних, економічних, політичних, культурних та інших факторів. Аналізується зміст світоглядного формування особистості в сучасних умовах.А. В. ІванченкоА. А. Сбруєва2008-09-28T12:30:15Z2015-08-14T13:41:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/113Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1132008-09-28T12:30:15ZДіалектика локального і глобального у поглядах І.Огієнка на освіту і вихованняУ статті розглядаються питання взаємозв’язку локального і глобального вимірів у розв’язанні мовних проблем у сфері освіти, а також питання взаємопов’язаності національних та вселюдських цінностей у творчості І.Огієнка та в сучасній світовій освітній політиці.А. А. Сбруєва