Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T08:39:25ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2022-05-30T13:49:13Z2022-05-30T13:49:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34061Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/340612022-05-30T13:49:13ZКомп'ютерно орієнтована методика розвитку математичних здібностей освіти в процесі вивчення математичного аналізуУ статті теоретично обґрунтовано, розроблено та запроваджено комп’ютерно орієнтовану методику розвитку математичних здібностей здобувачів освіти у процесі вивчення математичного аналізуС. П. СеменецьЛ. М. СеменецьС. П. ДавидчукО. В. Чугунова2020-12-05T09:24:53Z2020-12-05T09:24:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31884Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318842020-12-05T09:24:53ZНестандартні геометричні задачі: Навчально-методичний посібникО. А. СаранаС. П. Семенець2018-12-02T10:44:24Z2018-12-02T10:54:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27804Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/278042018-12-02T10:44:24ZВідгук офіційного опонента на дисертацію Свиридюка Володимира Васильовича «Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх магістрів медсестринства на засадах технологічного підходу», представлену на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освітиС. П. Семенець2017-11-20T13:24:05Z2017-11-20T13:24:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25740Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/257402017-11-20T13:24:05ZВикористання засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчання математики: особистісно-розвивальний підхідС. П. СеменецьЛ. М. Семенець2017-09-24T16:50:31Z2017-09-24T16:59:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25377Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/253772017-09-24T16:50:31ZВідгук офіційного опонента на дисертацію Чирчика Сергія Васильовича «Теоретичні і методичні основи формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з дизайну інтер’єру», представлену на здобуття ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освітиС. П. Семенець2017-06-08T20:59:22Z2017-06-08T21:08:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24941Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/249412017-06-08T20:59:22ZВідгук офіційного опонента про дисертаційну роботу Ірини Петрівни Стаднійчук «Формування технічної компетентності техніків-механіків у процесі професійної підготовки в аграрних коледжах», подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 теорія і методика професійної освітиС. П. Семенець2016-11-07T07:30:53Z2016-11-07T07:30:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22346Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/223462016-11-07T07:30:53ZНавчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтерваліву контексті задачного підходу до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів розробити навчальну модель процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів, навести приклад її реалізації в старшій ланці шкільної математичної освіти, представлений рівень змістово-теоретичного узагальнення задач співвіднести із зоною найближчого математичного розвитку школярів.С. П. Семенець2016-06-29T17:35:04Z2016-10-03T09:16:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21513Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/215132016-06-29T17:35:04ZО математических способностях и зонах ближайшего математического развития школьниковВ статье описано развивающее обучение математике как одна из форм развития личности, так же представлены зоны ближайшего математического развития школьниковС. П. Семенець2016-05-13T09:48:00Z2016-10-03T09:15:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20945Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/209452016-05-13T09:48:00ZКонцепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнівУ контексті особистісно-розвивального підходу проаналізовано методи навчання математики, створено нелінійну дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності учнів. За результатами змістово-
теоретичного аналізу та дидактичного моделювання розроблено розвивально-задачний метод навчання математики.С. П. Семенець2016-05-13T09:42:31Z2016-10-03T09:25:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20944Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/209442016-05-13T09:42:31ZФеномен педагогічної діяльності в розвивальному навчанніЗа результатами змістово-теоретичного та структурно-системного аналізу розкрито зміст і структуру педагогічної діяльності в розвивальному навчанні. Обґрунтовано думку, що концепція моделі педагогічної діяльності О. К. Дусавицького дозволяє дослідити процес становлення й розвитку педагога як особистості, професіонала і творця. Особистісні чинники педагогічної діяльності в розвивальному навчанні представлено як його іманентно властиві атрибути, серед яких виокремлено ключову професійно-особистісну позицію педагога щодо питання взаємовідношення навчання, розвитку і виховання.С. П. Семенець2016-05-13T09:35:53Z2016-10-03T09:11:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20943Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/209432016-05-13T09:35:53ZЗадачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнівУ контексті діяльнісної теорії навчання розкрито зміст заданного підходу до формування навчально-
математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів, представлено задачну систему розвивального навчання математики, на основі якої встановлено зони найближчого математичного розвитку школярів.С. П. Семенець2016-04-04T12:00:35Z2016-10-03T09:14:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20690Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206902016-04-04T12:00:35ZЗміст і структура математичних здібностей учнівУ статті на основі змістового та системного аналізу результатів психолого-педагогічних досліджень розкрито зміст і встановлено структуру математичних здібностей учнів.С. П. СеменецьЛ. М. Семенець2016-02-26T13:35:43Z2016-10-03T09:49:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20456Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204562016-02-26T13:35:43ZГеометрія. Частина 1. Аналітична геометрія на площиніНавчально-методичний посібник відповідає
діючій програмі для фізико-математичних спеціальностей університетів напрямку „Педагогічна освіта” Він містить теоретичний та практичний курси аналітичної геометрії на площині, дворівневі системи задач для самостійного
розв’язування із наведеними відповідями та вказівками. Особливістю навчального посібника є розгляд теоретичних питань курсу геометрії з позиції їх історичного становлення та розвитку, проблемний виклад матеріалу, значне
місце для самостійної навчальної діяльності студентівС. П. СеменецьІ. Г. Ленчук2016-02-20T12:27:55Z2016-10-03T09:36:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20321Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203212016-02-20T12:27:55ZТворча спадщина Зінаїди Іванівни Слєпкань: концепція розвивального навчання математикиУ контексті концепції розвивального навчання математики проаналізовано науковий і методичний доробок видатного українського методиста-математика З. І. Слєпкань.С. П. Семенець2016-02-19T08:44:10Z2016-10-03T09:43:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20311Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203112016-02-19T08:44:10ZКонцепція вивчення курсу "Методика навчання математики" (розвивальний підхід)У статті запропоновано модель концепції навчально-професійної діяльності в розвивальній освіті, в основу якої покладено ідею розвитку і саморозвитку особистості в провідній діяльності. А також запропоновано авторську модель концепції науково-дослідницької діяльності студентів з теорії та методики навчання математики в системі розвивальної освіти, розробленої на основі
психологічної теорії діяльності О.М. Леонтьева, ідеї єдності процесів саморозвитку, самореалізації, самоактуалізації та наукового відкриттяС. П. Семенець2016-02-19T08:43:18Z2016-10-03T09:32:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20310Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203102016-02-19T08:43:18ZМетодична підготовка майбутніх учителів математики: розвивальний підхідПредставлено результати теоретичних і методичних розробок у ході створення науково-дидактичної системи професійно-методичної підготовки майбутніх учителів математики в
умовах розвивальної освітиС. П. Семенець2016-02-19T08:42:24Z2016-10-03T09:51:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20309Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203092016-02-19T08:42:24ZОсобливості реалізації концепції розвивального навчання у вищій школіОбгрунтовується положення про те, що старший юнацький (студентський) віковий період є
сензитивним для реалізації основних концептуальних засад, трирівневих цілей системи розвивального навчання. Визначаються на ті засоби, які дають можливість подолати існуючі протиріччя студентського вікового періоду в рамках концепції розвива льної освітиС. П. Семенець2016-02-19T07:49:20Z2016-10-03T09:35:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20306Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203062016-02-19T07:49:20ZКонцепція розвивального навчання математики у творчій спадщині Зінаїди Іванівни СлєпканьУ контексті концепції розвивального навчання математики
проаналізовано творчий доробок видатного українського математика-методиста 3.І. Слєпкань.С. П. Семенець2016-02-09T08:45:46Z2016-10-03T09:48:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20201Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/202012016-02-09T08:45:46ZНавчальне моделювання методів доведення в шкільному курсі математикиУ статті розкрито зміст навчального моделювання методів доведення в курсі елементарної математики як одного із важливих засобів формування та розвитку навчальної діяльності школярів.С. П. Семенець2016-02-09T08:27:27Z2016-10-03T09:43:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20200Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/202002016-02-09T08:27:27ZОсобистісно розвивальний підхід до математичної освіти: розвивально-задачний метод навчанняУ статті розкрито структуру та зміст розробленого розвивально-задачного методу навчання математики, що реалізує основні концептуальні ідеї особистісно розвивальної освіти; на теоретичному рівні проаналізовано кожен із виділених етапів навчального пізнання; побудувано узагальнену навчально-методичну схему як систему задач, що розкриває зміст розвивально-задачного методу навчання матема
тики; наведено приклад реалізації побудованої навчально-методичної схеми під час вивчення старшокласниками ірраціональних рівнянь.С. П. Семенець2016-02-09T08:27:19Z2016-10-03T09:41:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20198Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/201982016-02-09T08:27:19ZГеометричні місця точок площини: постановка та розв'язування навчальних задачУ статті визначено навчальні задачі, які мають ставитися в процесі вивчення школярами геометричних місць точок площини;
спроектовано моделі навчальної діяльності школярів у процесі розв’язування частинних геометричних задач на відшукання геометричних місць точок (ГМТ); побудовано навчальну модель методу ГМТ та реалізовано її в процесі розв’язування задач конструктивної геометрії.С. П. Семенець2016-02-09T08:27:10Z2016-10-03T09:37:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20197Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/201972016-02-09T08:27:10ZМетодична підготовка майбутніх учителів математики в контексті концепції розвивальної освітиУ роботі обгрунтовано положення, відповідно до яких будується курс методики навчання математики з позиції розвивальної освіти.С. П. Семенець2016-02-08T11:14:06Z2016-10-03T09:57:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20189Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/201892016-02-08T11:14:06ZЩодо особливостей навчання курсу алгебри і початків аналізу в загальноосвітній школіУ роботі розкриті особливості навчання курсу алгебри та початків аналізу в загальноосвітній школіС. П. Семенець2016-02-08T10:40:02Z2016-10-03T09:44:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20188Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/201882016-02-08T10:40:02ZНестандартні геометричні задачіВ посібнику описано основні методи та ідеї розв’язування геометричних олімпіздних задач, які недостатньо вивчаються в шкільному курсі математики. Кожен метод супроводжується теоретичним обірунтуванням, прикладами розв’язаних задач та задачами дня самостійного розв'язування. Всього запропоновано понад 360 задач, до понад 100 із них подано повні розв'язання, до інших наведено відповіді чи вказівки.Посібник адресовано учням старших класів, вчителям, керівникам гуртків, студентам математичних спеціальностей вищих навчальних закладів.
Рекомендується для підготовки до вступних екзаменів з математики та математичних олімпіад.
Посібник призначений для використання при проведенні факультативної роботи з математики та для підготовки до участі в математичних олімпіадах.С. П. СеменецьО. А. Сарана2016-01-15T18:03:14Z2016-10-03T09:23:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19902Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199022016-01-15T18:03:14ZСистемотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математикиУ роботі визначено системотвірне поняття, розкрито засадничі вимоги до змісту розвивального навчання математики, що забезпечують досягнення цілей особистісного розвитку суб’єктів навчально-математичної діяльності. За результатами змістово-теоретичного аналізу
сформульовано основні концептуальні положення розвивального навчання математики.С. П. Семенець2016-01-15T12:20:15Z2016-10-03T09:53:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19901Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199012016-01-15T12:20:15ZОсобливості технології розвивальної освіти у системі методичної підготовки майбутніх учителів математикиУ роботі розкрито особливості технології розвивальної освіти у вищому навчальному закладі, а також зроблено фундаментальні висновки завдяки десятилітній практиці розвивальної освіти у загальноосвітній школі.С. П. Семенець2016-01-15T11:45:56Z2016-10-03T09:38:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19898Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/198982016-01-15T11:45:56ZКонцепція вивчення курсу "Елементарна математика" системі розвивальної професійно-педагогічної освітиУ роботі обгрунтовано з позицій розвивального підходу положення, у відповідності до яких має будуватися курс „Елементарна математика”.С. П. Семенець2016-01-15T11:15:47Z2016-10-03T09:57:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19895Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/198952016-01-15T11:15:47ZАспекти реалізації розвиваючої функції навчання
при вивченні математики.У роботі обґрунтовуються психолого-педагогічні особливості навчання математики, що забезпечують реалізацію розвивального навчання; виділяються основні форми, методи та засоби цього процесу.С. П. Семенець2016-01-15T11:15:39Z2016-10-03T09:53:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19893Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/198932016-01-15T11:15:39ZАналіз методологічних основ системи розвивального навчанняУ роботі визначені методологічні основи розвивального навчання,їх роль у побудові методичної системи розвивального навчання у системі фахової підготовки майбутніх учителів.С. П. Семенець2016-01-15T11:15:00Z2016-10-03T09:58:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19891Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/198912016-01-15T11:15:00ZРозвиток продуктивного мислення учнів при вивченні алгебри і початків аналізуУ дисертації запропоновано науково обгрунтовану методичну систему по формуванню та розвитку продуктивного мислення учнів середньої школи при вивченні алгебри і початків аналізу. Встановлено, що запропонована методика істотно підвищує продуктивність мислительної діяльності учнів, рівень їх научуваності, сприяє формуванню та розвитку стійкого пізнавального інтересу, підвищує доказовість мислення.С. П. Семенець2016-01-13T16:18:19Z2016-10-03T09:59:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19851Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/198512016-01-13T16:18:19ZДо питань методичної системи роботи вчителя із здібними та обдарованими з математики учнями при вивченні курсу алгебри і початків аналізуУ роботі розкрито роль творчих робіт з математики при роботі із здібними та обдарованими учнями, показано вплив процесу формування людини,пріоритетів її особистих якостей, життєвих установок безпосередньо на економічний розвиток країни.С. П. Семенець2015-12-28T10:12:47Z2016-10-03T09:22:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19730Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/197302015-12-28T10:12:47ZМетодологія і теорія розвивального навчання математики: результати дослідженьУ роботі представлено основні результати досліджень, які подано в монографії автора.С. П. Семенець2015-12-22T13:56:39Z2016-10-03T09:16:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19638Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/196382015-12-22T13:56:39ZМодернізація змісту математичної освіти в умовах реалізації європейської особистісно-розвивальної освітньої парадигмиУ роботі розкрито особливості змісту математичної освіти в концептуальних положеннях.С. П. Семенець2015-12-22T13:41:49Z2016-10-03T09:20:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19632Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/196322015-12-22T13:41:49ZЄвропейська математична освіта: реалізація особистісно-розвивального підходуУ роботі представлено концептуальні засади
особистісно-розвивальної математичної освіти.С. П. СеменецьЛ. М. Семенець2015-12-17T09:17:17Z2016-10-03T09:16:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19560Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/195602015-12-17T09:17:17ZМетодологія і теорія розвивального навчання математикиУ монографії розкрито теоретико-методологічні засади, обгрунтовано теорію розвивального навчання математики, що включає: психологію математичних здібностей, концепцію моделі навчально-математичної діяльності і теорію задач; зміст і структуру рефлексії процесу учіння математики; вчення про суб’єкт учіння та стилі навчання; мету, цілі, завдання, системотвірне поняття та особливості змісту навчання; дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності, професійно-особистісні якості вчителя та концепцію моделі педагогічної діяльності.
Розрахована на науковців-педагогів, викладачів-методистів, учителів математики, магістрантів педагогічних і класичних університетів.С. П. Семенець2015-05-08T05:50:43Z2016-10-03T09:24:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17214Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/172142015-05-08T05:50:43ZСтохастичний метод обчислення числа "е"У статті розкривається сутність стохастичного методу при обчисленні числа "е" С. БагінськийС. П. Семенець2015-05-06T20:44:23Z2016-10-03T09:25:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17200Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/172002015-05-06T20:44:23ZСтохастичні методи обчислення числа "П"У статті наведено основні стохастичні методи обчислення числа "П"О. КовальчукС. П. Семенець2015-02-11T11:12:24Z2016-10-03T09:51:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15541Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/155412015-02-11T11:12:24ZОсобливості лекційної форми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математикиАналіз системи розвивального навчання дозволяє зробити
висновок про її відповідність сучасній концепції розвитку освіти, в
основі якої розвивальна, культурно-творча домінанта, виховання
особистості, здатної до самоосвіти, саморозвитку та самореалізації у
виконуваній діяльності.С. П. Семенець2015-02-11T11:12:04Z2016-10-03T09:50:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15540Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/155402015-02-11T11:12:04ZМетоди навчання в системі розвивальної освітиУ контексті концепції розвивальної освіти конкретизується поняття „методу навчання”,
обґрунтовується дидактична основа класифікації, аналізується визначена система методів
навчання.С. П. Семенець2015-02-11T11:10:57Z2016-10-03T09:40:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15538Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/155382015-02-11T11:10:57ZМатематична освіта в контексті розвивального підходуНа основі концепції навчальної діяльності, системного та особистісно орієнтованого підходів
до організації процесу учіння, сформульованого принципу розвивальної наступності, спроектовано
задачну систему розвивальної математичної освіти. Рефлексія процесу учіння, що передбачає
самоаналіз, самооцінку, самоконтроль, є особливою задачею на кожному з визначених за-
дачних рівнів.С. П. Семенець2015-02-11T11:10:21Z2016-10-03T09:43:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15537Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/155372015-02-11T11:10:21ZРозвивально-задачний метод навчання математикиРозвивально-задачний метод навчання математики
репрезентує задачний підхід до формування навчальної діяльності
школярів, може бути представлений як система із п’яти структурних
компонентів (способів дій), що реалізуються поетапно й слугують
досягненню цілей розвивальної освіти.С. П. Семенець2014-12-09T14:04:59Z2016-10-03T09:31:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10221Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/102212014-12-09T14:04:59ZРозвиток математичних здібностей учнів як стратегічне завдання особистісно орієнтованого навчання математикиЗ огляду на сучасні концепції особистості, а також теоретичні засади особистісно орієнтованого навчання одним із ключових стратегічних завдань математичної освіти стає розвиток математичних здібностей учнів. У психолого-педагогічних дослідженнях здібностями називаються особистісні утворення, які забезпечують успіх у діяльності, легкість у оволодінні знаннями, уміннями, навичками. Здібності не можуть бути зведені до знань, умінь і навичок, однак забезпечують їх швидке набуття й ефективне застосування. Математичні здібності вживаються в двох аспектах: як творчі здібності – здібності до наукової математичної діяльності; як навчальні здібності – здібності до вивчення курсу математики, швидкого та успішного засвоєння відповідних знань, умінь і навичок
Л. М. Семенецьohorona.pr@gmail.comС. П. Семенець2014-12-08T15:04:32Z2016-10-03T09:54:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14270Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/142702014-12-08T15:04:32ZСистема розвивального навчання майбутніх учителів математики:методологічні аспектиУ роботі автором були виділені методологічні основи системи розвивального навчання, які успішно реалізовані в початковій школі, а зараз упроваджуються в основній.С. П. Семенець2014-12-08T15:02:29Z2016-10-03T09:50:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14269Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/142692014-12-08T15:02:29ZМетодична підготовка майбутніх вчителів математики в контексті концепції розвивальної освітиТі зміни,які відбулися останніми роками і відбулися зараз в житті українського народу, пов’язані із процесами гуманізації, демократизації, міжнародної інтеграції, привели до формування нової суспільної свідомості з новою системою цінностейС. П. Семенець2014-12-08T15:00:58Z2016-10-03T09:46:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14268Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/142682014-12-08T15:00:58ZРозвивальне навчання математики: реалізація задачного підходуОдна з головних відмінностей системи розвивального навчання від традиційної полягає у створенні умов для розвитку школярів як суб’єктів навчальної діяльності, які бажають і вміють навчатися, володіють загальними способами та методами розв’язування цілих класів задач С. П. Семенець2014-12-08T14:59:47Z2016-10-03T09:34:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14266Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/142662014-12-08T14:59:47ZМетод проектів у навчанні математики та її методикиУ статті розкрито методологічні засади застосування методу проектів у навчанні математики та її методики, створено навчально-методичну модель під час організації проектної діяльності учнів і студентів. С. П. Семенець2014-11-26T12:27:00Z2016-10-03T09:28:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14156Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/141562014-11-26T12:27:00ZСистема ціннісних орієнтацій суб’єкта навчально-педагогічної діяльностіРозкрито сутність категорії "суб’єкт навчально-педагогічної діяльності"; з позицій культурно-історичної концепції наведені істотні змістові характеристики колективного та індивідуального суб’єкта навчально-педагогічної діяльностіС. П. Семенець2014-11-26T12:21:03Z2016-10-03T09:26:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14155Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/141552014-11-26T12:21:03ZПроективні перетворення колаУ статті представлено результати дослідження властивостей проективних перетворень кола,побудовано їх геометричні інтерпритації, а також реалізовано одержані теоретичні факти до розв’язування планіметричних задач. Результати досліджень подано на конкурс-захист учнівських наукових робіт Малої академії наук УкраїниС. П. СеменецьБ. С. Семенець2014-09-01T08:32:47Z2016-10-03T09:26:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12193Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/121932014-09-01T08:32:47ZДіофантові рівнянняМета дипломної роботи - обгрунтувати основні теоретичні засади
діофантових рівнянь, розкрити прикладні та практичні аспекти застосування
діофантових рівнянь та проаналізувати методику вивчення діофантових рівнянь
в загальноосвітніх школах.І. С. КлимчукС. П. Семенець2014-07-04T10:01:50Z2016-10-03T09:29:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11877Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/118772014-07-04T10:01:50ZТЕОРІЯ ЗАДАЧ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
МЕТОДИКИ МАТЕМАТИКИ
Розкрито основні протиріччя діючої системи методичної підготовки майбутніх
учителів математики, обґрунтовано теорію задач розвивального навчання методики
математики, висвітлено зміст і структуру задачної системи навчально-методичної
діяльності студентів, виявлено змістово-теоретичні дії, що застосовуються в процесі
розв’язування виділених типів задач. С. П. Семенець2014-01-31T09:58:47Z2016-10-03T09:34:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10517Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/105172014-01-31T09:58:47ZРОЗВИВАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ
КОМП’ЮТЕРНОЇ ПІДТРИМКИУ статті розкрито концептуальні засади використання інформаційно-комп'ютерних
технологій у розвивальній освіті, здійснено теоретичний аналіз і створено методичну модель
комп ютерного навчання математики, а також наведено приклад її реалізації в процесі
вивчення програмового матеріалу.С. П. Семенець2013-12-19T08:58:59Z2016-10-03T09:32:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10341Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/103412013-12-19T08:58:59ZУРОК МАТЕМАТИКИ В РОЗВИВАЛЬНОМУ НАВЧАННІУ статті розкрито особливості уроків математики в розвивальному навчанні,
класифіковано їх типи, представлено розвивально-суб'єктну форму проведення, а також
з ’ясовано специфіку методичної підготовки вчителя до таких уроків.С. П. Семенець2013-12-19T08:58:38Z2016-10-03T09:34:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10340Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/103402013-12-19T08:58:38ZМЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ
(РОЗВИВАЛЬНИЙ ПІДХІД)У контексті розвивального підходу розкрито особливості змістового і процесуаль
ного компонентів методики формування математичних понять, розроблено навчапь-
но-методичну модель управління навчально-математичною діяльністю учнів у ході їх
засвоєння.С. П. Семенець2013-12-19T08:58:24Z2016-10-03T09:33:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10339Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/103392013-12-19T08:58:24ZМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕМ
У РОЗВИВАЛЬНІЙ МАТЕМАТИЧНІЙ ОСВІТІУ контексті розвивального підходу розкрито особливості змістового і процесуального
компонентів методики вивчення теорем, розроблено навчально-методичну модель управ
ління учбово-математичною діяльністю учнів у ході їх засвоєння.С. П. Семенець2013-12-19T08:58:06Z2016-10-03T09:35:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10338Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/103382013-12-19T08:58:06ZТВОРЧА СПАДЩИНА ЗІНАЇДИ ІВАНІВНИ СЛЄПКАНЬ:
ОНЦЕПЦІЯ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИУ контексті концепції розвивального навчання математики проаналізовано науковий і методичний
доробок видатного українського методиста-математика 3 .1. Слєпкань.С. П. Семенець2013-12-19T08:40:42Z2016-10-03T09:35:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10337Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/103372013-12-19T08:40:42ZРОЗВИВАЛЬНО-КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-
ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ
МАТЕМАТИКИВ работе с позиций развивающего и креативного подходов обосновано содержание и структура
научно-исследовательской деятельности будущих учителей по методике обучения математике,
разработано задачную систему зтой деятельности, а также создано управленческую модель при
руководстве курсовьіми и дипломньїми роботами студентов.С. П. Семенець2013-06-04T13:01:58Z2016-10-03T09:31:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9553Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/95532013-06-04T13:01:58ZПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ У РОЗВИВАЛЬНІЙ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ
У статті зроблено теоретичний аналіз змісту і структури педагогічної діяльності, створено концепцію
моделі педагогічної діяльності у розвивальній професійно-педагогічній освіті, з’ясовано особистісні чинники,
що впливають на її ефективність. За результатами досліджень встановлено основні типи педагогічної
діяльності в сучасній професійно-педагогічній підготовці, сформульовано принцип фрактальності педагогічних
систем, визначено структурно-функціональні компоненти педагогічної діяльності в розвивальній професійно-
педагогічній освіті, виокремлено особистісні якості викладача, що забезпечують досягнення цілей розвитку.С. П. Семенець2013-03-11T15:10:38Z2016-10-03T09:33:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9277Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/92772013-03-11T15:10:38ZКОНЦЕПЦІЯ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ: РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬУ статті підбито підсумки роботи в ході розв’язання проблеми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики, розкрито концептуальні засади дослідження, представлено теоретичні та практичні результати наукового пошуку, а також визначено педагогічні проблеми, що потребують подальшого вивчення. Результати досліджень віднесено до чотирьох груп: концептуально-теоретичної, методично-змістової, методично-процесуальної, експериментально-практичної. На основі системного аналізу розроблено концептуальну модель розвивальної професійно-педагогічної освіти, реалізовану на рівні професійно-освітньої, педагогічної, дидактичної та методичної систем.С. П. Семенець2012-12-20T13:30:26Z2016-10-03T09:40:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6858Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/68582012-12-20T13:30:26ZМетодика навчання математикиНавчальний посібник монографічного характеру створений на основі концептуальних засад розвивальної освіти,що націлюють на розвиток універсальних здібностей:науково-теоретичного мислення, учіння, особистісного становлення. (535)С. П. Семенець2012-12-20T13:30:07Z2016-10-03T09:39:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6856Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/68562012-12-20T13:30:07ZЕлементарна математикаНавчально-методичний посібник монографічного характеру, створений на основі концептуальних засад розвивальної освіти ,що націлюють на розвиток універсальних здібностей: науково-теоретичного мислення, учіння, особистісного становлення.(244 с.)С. П. СеменецьЛ. М. Семенець2011-12-27T09:50:45Z2016-10-03T09:56:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5606Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/56062011-12-27T09:50:45ZПроективні перетворення площини. Теорема ПаскаляС. П. СеменецьЛ. М. Семенецьohorona.pr@gmail.ru2011-12-27T09:29:29Z2016-10-03T09:56:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5596Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/55962011-12-27T09:29:29ZДеякі методичні аспекти вивчення поверхонь другого порядку вузівського курсу геометріїНаведений приклад змістовного узагальнення навчального матеріалу при вивченні поверхонь другого порядку вузівського курсу геометрії.С. П. СеменецьЛ. М. Семенецьohorona.pr@gmail.com2011-06-06T13:18:31Z2016-10-03T09:36:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4995Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/49952011-06-06T13:18:31ZТеорія і практика розвивального навчання у системі методичної підготовки майбутніх учителів математики
Актуальність, що зумовлена потребою в розв’язанні зазначених суперечностей, соціальним запитом щодо особистісно розвивальної освіти, а також недостатнє вивчення проблеми як на теоретичному, так і практичному рівнях наукового пізнання зумовили вибір теми дисертаційного дослідження: „Теорія і практика розвивального навчання у системі методичної підготовки майбутніх учителів математики”.С. П. Семенець2010-11-10T11:00:28Z2016-10-03T09:37:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4380Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43802010-11-10T11:00:28ZПроблема розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики: результати педагогічного експериментуУ статті представлено результати педагогічного експерименту, проведеного з метою перевірки ефективності розробленої дидактики розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики; зроблено висновки щодо практичної значущості та особливостей упровадження результатів дослідження.С. П. Семенець2009-11-03T11:28:00Z2016-10-03T09:44:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3179Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31792009-11-03T11:28:00ZТеорія задач розвивальної математичної освітиРозроблено та науково обґрунтовано теорію задач розвивальної
математичної освіти. Здійснено системний аналіз визначених структурно-функціональних компонентів. Спроектовано узагальнені способи дій, які виконуються під час розв’язування задач.С. П. Семенець2009-07-02T12:06:56Z2016-10-03T09:42:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2751Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27512009-07-02T12:06:56ZЕлементарна математикаНавчальна програма. Галузь знань: 0402 – фізико-математичні науки. Напрям підготовки: 6.040201 – математикаС. П. Семенець2009-07-02T12:04:18Z2016-10-03T09:46:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2747Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27472009-07-02T12:04:18ZРозвивальне навчання старшокласників способу обчислення
границь, що зводяться до інтегралаС. П. Семенець2009-07-02T12:01:32Z2016-10-03T09:46:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2748Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27482009-07-02T12:01:32ZПро вивчення функцій у класах фізико-математичного профілюС. П. Семенець2009-07-02T11:52:13Z2016-10-03T09:43:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2750Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27502009-07-02T11:52:13ZМетодика навчання математикиНавчальна програма. Напрям підготовки: 0101 педагогічна освіта, спеціальність 6.010100 ПМСО - математикаС. П. Семенець2009-06-25T14:29:06Z2016-10-03T09:44:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2752Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27522009-06-25T14:29:06ZНавчання учнів основної школи методам геометричних перетвореньС. П. Семенець2008-12-09T15:28:47Z2016-10-03T09:55:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2626Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26262008-12-09T15:28:47ZСистема розвивального навчання: ретроспективний аналізУ статті розкриваються актуальність, зміст, походження і розвиток концепції розвивального навчання.С. П. Семенець2008-12-08T14:26:16Z2016-10-03T09:58:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/848Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8482008-12-08T14:26:16ZМетодичні вимоги до організаційних форм та засобів навчання математики з метою розвитку продуктивного мислення учнів старших класівУ статті виділені методичні вимоги до організаційних форм та засобів навчання математики, додержання яких сприяє, як експериментально перевірено автором, формуванню та розвитку продуктивного мислення старшокласниківС. П. Семенець2008-12-08T13:58:17Z2016-10-03T09:54:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1025Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10252008-12-08T13:58:17ZСистема розвивального навчання в контексті сучасної концепції розвитку освітиУ статті здійснено аналіз системи розвивального навчання з погляду сучасних тенденцій розвитку світової, європейської, національної освіти.С. П. Семенець2008-12-08T13:50:56Z2016-10-03T09:49:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1249Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12492008-12-08T13:50:56ZЗасоби розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математикиУ статті розкрито роль та місце засобів розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики, обґрунтовано дидактичні вимоги, які сприяють реалізації основних концептуальних засад парадигми розвивальної освіти, підвищують продуктивність навчальної та навчально-професійної діяльності, організованої у формі постановки та розв’язування математичних, навчальних, навчально-методичних, методичних і педагогічних задач.С. П. Семенець2008-12-08T13:47:36Z2016-10-03T09:59:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/278Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2782008-12-08T13:47:36ZЩодо використання педагогічного програмного засобу «GRAN1» при вивченні курсу алгебри і початків аналізуПроілюстровано використання педагогічного програмного засобу «GRAN 1», що сприяє якісному формуванню провідних понять математичного аналізу (границя, неперервність, диференційовність) на наочно-інтуїтивному рівні, самостійному «відкриттю» учнями деяких властивостей, правил, теорем, наводить спосіб розв’язування тієї чи іншої задачі або прикладу, значно скорочує розв’язання непростих завдань на доведення, дослідження, дозволяє проводити дослідження самими учнями, швидко перевіряти правильність висунутих гіпотез.
С. П. Семенець2008-12-08T13:45:04Z2016-10-03T09:51:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1071Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10712008-12-08T13:45:04ZОсобливості лабораторних та практичних форм розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математикиУ статті проаналізовано лабораторні та практичні форми методичної підготовки майбутніх учителів математики в контексті концепції розвивальної освіти. Із цих позицій обґрунтовуються дидактичні особливості вивчення методики навчання математики, курсу елементарної математики, врахування яких сприяє самостійному розв’язуванню майбутніми фахівцями усіх типів задач: математичних, навчальних, навчально-методичних, методичних, педагогічних, науково-дослідних.С. П. Семенець2008-12-08T13:37:58Z2016-10-03T09:57:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/526Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5262008-12-08T13:37:58ZАналітичне задання проективних перетворень площини. Теорема БріаншонаРеалізований аналітичний підхід до проективних перетворень на площині. У такому трактуванні проективних перетворень доведені деякі їх найпростіші властивості. На основі доведеної теореми про проективне перетворення кола, обґрунтовується теорема Бріаншона та усі її частинні випадки.С. П. Семенець2008-10-28T11:50:59Z2016-10-03T09:45:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1419Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14192008-10-28T11:50:59ZПостановка та шляхи розв’язання проблеми розвитку науково-теоретичного мислення майбутніх учителів математики в системі методичної підготовкиУ статті представлено авторський підхід до розв’язання проблеми розвитку теоретичного мислення майбутніх учителів математики в системі методичної підготовки, виділено найбільш значущі чинники, визначено структуру навчального матеріалу, представлено пізнавальні орієнтири студентів у процесі розв’язування математичних задач.С. П. Семенець2008-10-15T18:21:34Z2016-10-03T09:53:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/868Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8682008-10-15T18:21:34ZПроблеми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математикиУ статті розкрито актуальні проблеми концепції розвивального навчання майбутніх учителів математики.С. П. Семенець2008-10-14T10:07:25Z2016-10-03T09:58:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/749Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7492008-10-14T10:07:25ZФункціональні рівняння як засіб введення елементарних функцій у курсі алгебри і початків аналізуУ статті наведено спосіб введення елементарних функцій, що вивчаються в курсі алгебри і початків аналізу загальноосвітньої школи, як розв’язків деяких функціональних рівнянь.
С. П. Семенець