Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T13:45:00ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2020-10-23T09:07:18Z2020-10-23T09:07:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31677Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/316772020-10-23T09:07:18ZОсобистість: практичні засади вивчення. Том 2. Навчально-методичний посібникС. М. ДмитрієваС. М. МаксимецьН. М. ДубравськаІ. В. ФризН. І. СидоренкоО. О. СтаховаО. Л. МачушникЛ. П. Бутузова2019-04-03T12:27:20Z2019-04-03T12:31:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28851Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288512019-04-03T12:27:20ZДослідження співвідношення особистісних відмінностей майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції довільної активностіВ статті розглядаються особистісні відмінності студентів вузу з різним рівнем сформованості само регулятивних процесів в поведінці.Н. І. Сидоренко2019-04-03T12:26:50Z2019-04-03T12:26:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28850Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288502019-04-03T12:26:50ZПроблема стильових особливостей саморегуляції довільноі активності майбутніх вчителівВ статті розглянуто стильові особливості саморегуляціі поведінки студентів-педагогів.Н. І. Сидоренко2019-04-03T12:12:30Z2019-04-03T12:15:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28849Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288492019-04-03T12:12:30ZОпосередкованість саморегуляції довільної активності майбутніх вчителів локалізацією контролюН. І. Сидоренко2019-04-03T12:06:03Z2019-04-03T12:08:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28847Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288472019-04-03T12:06:03ZРозвиток саморегуляції поведінки та її особливості в юнацькому віціН. І. Сидоренко2019-04-03T08:37:23Z2019-04-03T08:37:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28827Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288272019-04-03T08:37:23ZПсихологічні детермінанти розвитку вольових якостей в юнацькому віціВ статті розглянуто особливості прояву вольової сфери в юнацькому віці. Аналізуються детермінанти, що визначають розвиток вольових якостей особистості. Розглянуто внутрішні та зовнішні чинники, які впливають на формування волі в структурі особистості. Виділено типи особистості за проявом вольових якостей (самодостатньо-впевнений, цілеспрямовано-наполегливий, саморегулятивний, ініціативно-імпульсивний, рішуче-сміливий, пасивно-слабовільний), та розглянуто детермінанти розвитку вольових якостей.І. В. ФризН. І. Сидоренко2019-04-02T09:58:48Z2019-04-02T09:58:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28773Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/287732019-04-02T09:58:48ZПсихологічні межі особистості як основа асертивної взаємодії майбутнього педагогаЛ. П. БутузоваН. І. Сидоренко2015-04-15T12:35:03Z2015-04-15T12:35:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17031Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170312015-04-15T12:35:03ZСпецифіка розвитку саморегуляції в юнацькому віці
Н. І. Сидоренко2015-04-15T12:34:58Z2015-04-15T12:34:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17030Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170302015-04-15T12:34:58ZРозвиток саморегуляції в юнацькому віціН. І. Сидоренко2015-04-15T12:34:36Z2015-04-15T12:34:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17028Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170282015-04-15T12:34:36ZДинаміка розвитку саморегуляції у студентів педагогічного вузуН. І. Сидоренко2015-04-15T10:56:32Z2015-04-15T10:56:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17025Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170252015-04-15T10:56:32ZОсобистісні аспекти усвідомлюваної саморегуляції поведінки майбутніх педагогівН. І. Сидоренко2015-04-14T08:21:07Z2015-04-14T08:21:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16908Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/169082015-04-14T08:21:07ZОсобливості вольових проявів майбутніх педагогівІ. В. БерезовськаН. І. Сидоренко2014-11-03T21:01:51Z2015-08-15T09:36:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13552Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/135522014-11-03T21:01:51ZОсобистісний профіль усвідомлюваної саморегуляції поведінки майбутніх педагогівУ статті описані особистісні кореляти усвідомленої саморегуляції поведінки студентів-педагогів. Охарактеризовано особистісні особливості прояву саморегуляції поведінки на різних етапах професійного навчання у вузі.Л. П. БутузоваН. І. Сидоренко2014-11-01T22:05:44Z2015-08-15T09:32:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13508Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/135082014-11-01T22:05:44ZВивчення особливостей професійного становлення майбутніх вчителів у сучасних умовахН. І. Сидоренко2013-11-07T08:13:19Z2015-08-15T04:56:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10080Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/100802013-11-07T08:13:19ZСтильові особливості саморегуляції поведінки майбутніх вчителівВраховуючи актуальність проблеми, її
недостатню розробку, у своєму дослідженні ми поставили за мету вивчити
стильові особливості саморегуляції поведінки студентів-педагогів та з’ясувати
місце регульторно-особистісних властивостей у стильовій організації свідомої
саморегуляції довільної активності.Н. І. Сидоренко2012-09-05T13:06:35Z2015-08-15T01:50:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7613Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/76132012-09-05T13:06:35ZОсобистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінкиОсобистісний розвиток майбутніх педагогів на етапі підготовки до майбутньої професійної діяльності є одним із важливих завдань вдосконалення роботи сучасного вищого навчального закладуН. І. Сидоренко