Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T23:04:58ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2013-10-08T06:55:07Z2015-08-15T04:43:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9882Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/98822013-10-08T06:55:07ZКОНЦЕПЦІЯ МИСТЕЦТВА КРІЗЬ ПРИЗМУ ТВОРЧОСТІ БЕРТОЛЬТА БРЕХТА
У статті здійснено спробу аналізу художньо-теоретичної спадщини драматурга і теоретика театру
Б. Брехта в контексті філософії експресіонізму, а також самобутнє розуміння драматургом окремих
естетичних категорій експресіонізму, яке знайшло свій вияв у практиці епічного театру та
театрознавчих студіях у контексті філософії експресіонізму і було для нього не самоціллю, не набором
формально-стильових ознак, а чинником його світовідчуття. Розглянуто спроби не тільки опанування
експресіонізму в найрізноманітніших проявах: літературно-художніх, літературно-критичних,
сценічних, а його подолання.Б. М. Синевич