Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T15:20:20ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2017-09-12T11:39:26Z2017-09-12T11:46:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25276Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/252762017-09-12T11:39:26ZЕлектронні засоби навчання у системі інноваційних підходів для підвищення ефективності навчального процесу з фізикиСтаття присвячена питанню використання електронних засобів навчання у процесі вивчення фізики. Автором статті проаналізовано низку праць сучасних науковців у галузі педагогіки та фізики. Обґрунтовано, що використання електронних засобів навчання сприяє підвищенню інтересу і, як наслідок, посиленню ефективності навчання учнів. З’ясовано, що головним завданням електронних засобів навчання є трансформація інформації, що вивчається як візуальна, засвоєння якої є значно цікавішим та продуктивнішим. Подано класифікацію електронних засобів навчання за різними ознаками. На конкретних прикладах продемонстровано застосування деяких електронних засобів навчання на уроках фізики та визначено їх переваги.І. Ю. Слободянюк