Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T10:57:00ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-02-02T21:47:15Z2016-02-02T21:47:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20129Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/201292016-02-02T21:47:15ZПроектування інформаційного простору за умов впровадження електронних систем організації конференційПедагогічне проектування науково-дослідної діяльності за умов використання веб-конференцій реалізується в умовах освітнього процесу, спрямоване на забезпечення його ефективного функціонування та зумовлене потребою розв’язання актуальної проблеми, має творчий характер і спирається на ціннісні орієнтації. Об’єднуючи зусилля фахівців ВНЗ та дотримуючись технології проектування, можна реалізувати локальний проект, наприклад, побудови в навчальному закладі інноваційної системи для організації та проведення конференційО. Д. Словінська2015-07-21T12:15:13Z2015-09-01T16:11:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18206Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/182062015-07-21T12:15:13ZОснови педагогічного проектування інформаційного простору за умов використання електронних систем організації конференційВ сучасному інформаційному суспільстві ІКТ дозволяють ставити і вирішувати значно складніші і надзвичайно актуальні завдання педагогіки — завдання інтелектуального розвитку людини, аналітичного, критичного мислення, творчого потенціалу, самостійності в накопиченні знань, роботі з різними джерелами
інформації. На відміну від звичайних технічних засобів навчання (традиційних ТЗН). Застосування електронних систем управління та організації наукової діяльності створює умови для надання освітньому процесу якості неперервності шляхом технологічної інтеграції аудиторної та позааудиторної роботи у систему комбінованого навчання.О. Д. Словінська2014-11-27T09:45:32Z2015-08-15T10:34:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14168Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/141682014-11-27T09:45:32ZВебінари як інструменти навчання в сучасній системі освітиОстаннім часом широкого використання набув один з
найпоширеніших методів дистанційного навчання - вебінар. Даний термін утворено від слів "web" та "seminar" і застосовується для позначення різних онлайн заходів: семінарів, конференцій, дискусій, зустрічей, презентацій, а в деяких випадках - тренінгів та мережевих трансляцій тих чи інших подій. У ході вебінару зв'язок між учасниками підтримується через Інтернет, за допомогою встановленого на комп'ютері або спеціального веб-додатку.О. Д. Словінська2014-11-13T22:52:37Z2015-08-15T10:16:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13991Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/139912014-11-13T22:52:37ZЗахист комп‘ютерів від неавторизованих змін конфігурації операційної системиО. В. СловінськийО. Д. Словінська2014-11-10T12:02:09Z2015-09-01T16:11:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13876Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/138762014-11-10T12:02:09ZОрганізаційні аспекти забезпечення ікт-підтримки процесу наукової комунікаціїВпровадження новітніх інформаційних технологій в усі сфери людської діяльності викликало високу професійну мобільність населення та необхідність модернізації та реорганізації науково-дослідної діяльності.О. Д. Словінська2014-11-10T11:35:34Z2015-08-15T10:04:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13870Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/138702014-11-10T11:35:34ZОрганізаційні аспекти та впровадження засобів відеоконферензв’язку в навчальний процес дистанційної освітиВ даний час відбувається активна трансформація освітніх технологій, яка пояснюється появою нових освітніх потреб, розвитком інформаційних технологій і зміною принципів доступу до знань. Одним з найважливіших питань при організації дистанційного навчання є: підготовка та накопичення навчальних матеріалів; контроль знань учнів, при чому всіх видів від самостійного підсумкового до кваліфікаційного підсумкового; збереження та аналіз даних навчального процесу.О. Д. Словінська2014-11-07T11:19:33Z2015-08-15T09:55:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13752Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/137522014-11-07T11:19:33ZВебінар як інструмент модернізації навчального процесу та науково-дослідної діяльностіШвидкий розвиток новітніх інформаційних технологій та їх інтеграція у всі сфери життєдіяльності людини зумовлює необхідність модернізації наукової роботи та навчальної
діяльності. Протиріччя між необхідністю впровадження електронних систем організації конференцій та вебінарів в умовах електронного навчання, відсутністю науково-обґрунтованих методик їх застосування і недостатнім рівнем педагогічного супроводу впливає на те, що дана тема стає все більш актуальною в сучасному інформаційному суспільстві.
Останнім часом широкого використання набув один з найпоширеніших методів дистанційного навчання - вебінар. У ході вебінару зв'язок між учасниками підтримується через
Інтернет, за допомогою встановленого на комп'ютері або спеціального веб-додатку.О. Д. Словінська2014-07-29T09:24:06Z2015-09-01T16:35:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12057Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/120572014-07-29T09:24:06ZВебінар як різновид електронної веб-конференції та його місце у мережевому колаборативному навчальному процесіУ статті досліджуються дидактичні можливості використання вебінарів для реалізації навчально-наукової діяльності кадрів вищої кваліфікації. Обґрунтовано науково-теоретичні основи застосування вебінару і розглянуто його переваги над класичним семінаром. Виявлено практичні завдання, які потребують розв’язання під час запровадження вебінарів та електронних конференцій. О. Д. Словінська2014-04-28T06:15:34Z2015-08-15T06:22:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11101Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/111012014-04-28T06:15:34ZВебінар як різновид електронної веб-конференції та його місце в комбінованому навчанніУ статті досліджено дидактичні можливості використання вебінарів для реалізації навчально-наукової
діяльності кадрів вищої кваліфікації. Обґрунтовано науково-теоретичні основи застосування вебінару й
розглянуто його переваги над класичним семінаром. Проаналізовано обмеження, яких неможливо
уникнути в умовах проведення онлайн-заходів. Визначено практичні завдання, які потребують
розв’язання під час запровадження вебінарів та електронних конференцій.О. Д. Словінська