Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T16:30:04ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2012-05-31T09:43:34Z2015-08-15T01:42:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7464Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/74642012-05-31T09:43:34ZТеоретичні та практичні основи конструювання компетентнісного урокуУ статті викладено теоретичні та практичні основи конструювання компетентнісного уроку. Запропоновано методичну структуру такого уроку. Висвітлено основні аспекти динамічних одиниць-полів у структурі компетентнісного уроку. Визначено, що компетентнісний підхід – це орієнтир національної системи освіти. Для того, щоб він став реальним, необхідна його екстраполяція на педагогічний процес через компетентнісний урок, оскільки через "поля" компетентнісного уроку можливе ефективне формування компетентності учнів як інтегрованого результату навчання.Т. М. Смагінаtsmagina@gmail.com2011-11-02T09:24:20Z2015-08-14T23:02:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5254Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/52542011-11-02T09:24:20ZДіяльність для стійкого розвитку в контексті компетентнісного підходуУ статті викладено засадничі положення освіти для стійкого розвитку. Висвітлена діяльнісна складова педагогіки натхнення на дії. На основі аналізу засад компетентнісного навчання та освіти для стійкого розвитку сформульовано рекомендації щодо покращення навчального процесу на основі педагогіки емпаурменту.Т. М. Смагінаtsmagina@gmail.com2011-04-14T09:33:02Z2015-08-14T22:15:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4658Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46582011-04-14T09:33:02ZКонструювання предметних компетентностей суспільствознавчих навчальних предметів у шкільному навчанніУ статті розглядається проблема формування компетентної особистості через систему предметних компетентностей в курсі суспільствознавчих предметів. Обґрунтована необхідність формування елементів предметних компетентностей у вертикальній та горизонтальних площинах навчального процесу.Т. М. Смагінаtsmagina@gmail.com2010-06-23T09:28:18Z2015-08-14T21:38:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4273Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42732010-06-23T09:28:18ZПоняття та структура соціальної компетентності учнів як наукова проблемаУ статті, на основі аналізу наукових джерел, визначено поняття соціальної компетентності. Досліджено місце соціальної компетентності учнів серед інших ключових компетентностей. Здійснено структурний аналіз соціальної компетентності та визначено її компоненти. Т. М. Смагінаtsmagina@gmail.com2010-03-10T11:02:11Z2015-08-14T21:21:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4066Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40662010-03-10T11:02:11ZЗміст громадянознавчої підготовки педагогів у закладах післядипломної педагогічної освітиУ статті розглядається проблема громадянознавчої підготовки працівників сфери освіти у системі післядипломної педагогічної освіти. Обґрунтована необхідність впровадження громадянознавчої підготовки для слухачів закладів післядипломної педагогічної освіти та визначено її зміст. Зроблено висновок про необхідність оновлення громадянознавчої підготовки для всіх категорій слухачів.Т. М. Смагінаtsmagina@gmail.com2008-10-28T12:21:53Z2015-08-14T15:55:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1504Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15042008-10-28T12:21:53ZГромадянська компетентність у контексті особистісного виміруУ статті розглянуто проблеми громадянської компетентності в контексті визначення та класифікації ключових компетентностей.Т. М. Смагіна