Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T01:53:24ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2015-09-23T09:20:49Z2015-09-23T09:28:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18619Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/186192015-09-23T09:20:49ZІнтерактивні технології на заняттях із домашнього читання на початковому етапі навчання іноземної мови у студентів вищої мовної школиУ статті досліджено особливості навчання іншомовних умінь студентів-філологів молодших курсів за
допомогою інтерактивних технологій навчання на заняттях із домашнього читання. Автори
з’ясовують основні характерологічні особливості дискусії, розглядають етапи організації навчального
процесу із застосуванням технологій "займи позицію" та "зміни позицію", пропонують систему вправ із
їх використанням для обговорення дискусійних питань під час читання художніх творів.Н. М. КарпенкоВ. В. Смелянська2012-12-20T13:45:13Z2015-08-15T03:13:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8871Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88712012-12-20T13:45:13ZВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ
ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ СШАУ статті розглянуто причини поширення інформаційно-комунікаційних технологій у ранній іншомовній
освіті в США. Розкрито сутність поняття "інформаційно-комунікаційні технології", визначено основні
засоби навчання, проаналізовано найбільш популярні інформаційно-комунікаційні технології у процесі
навчання іноземних мов в американській початковій школі, обґрунтовано доцільність їх використання.
Запропоновано рекомендації щодо можливого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій
для розвитку відповідної галузі в Україні, зокрема урізноманітнення технологій навчання, удосконалення
навчально-методичного забезпечення.В. В. Смелянська2009-09-28T13:22:40Z2015-08-14T19:28:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2877Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28772009-09-28T13:22:40ZВикористання відеопрограм для навчання іноземної мови в початкових школах СШАУ статті розглядаються причини поширення відеопрограм для отримання ранньої іншомовної освіти. Наводяться приклади найбільш популярних відеопрограм та їх основні характеристики, окреслються можливі труднощі їх використання, висвітлюються недоліки, переваги та рекомендації щодо використання навчального відео на уроці іноземної мови у початковій школі США.В. В. Смелянська