Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T12:07:52ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2024-03-28T08:57:46Z2024-03-28T08:57:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39256Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/392562024-03-28T08:57:46ZСтруктура методичної компетентності вчителя фізичної культуриГ. П. ГрибанА. М. ГарлінськаО. В. СолодовникП. П. ТкаченкоП. П. ПилипчукО. О. ПантусТ. О. Білоскаленко2024-01-08T13:41:24Z2024-01-08T13:41:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38683Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/386832024-01-08T13:41:24ZВдосконалення фізичної підготовленості велосипедистів 15–16 років шляхом застосування у навчально-тренувальному процесі нормобаричної гіперкапнічної гіпоксіїАктуальність теми дослідження. Стаття присвячена вивченню доцільності застосування у навчально-тренувальному процесі юних велосипедистів (15-16 років) нормобаричної гіперкапнічної гіпоксії для підвищення ефективності занять. Мета роботи. Вдосконалення фізичної підготовленості велосипедистів 15-16 років у підготовчому періоді річного макроциклу. Методи дослідження. Теоретичний аналіз і узагальнення літературних джерел, педагогічний експеримент, педагогічне тестування, методи математичної статистики. Результати роботи. З метою підвищення ефективності тренувань у велосипедистів на етапі спеціалізованої базової підготовки перспективним є впровадження в процес спортивної підготовки спеціальних методик, що створює в організмі стан гіпоксії, який можна досягти завдяки перебуванню в умовах зниженого атмосферного тиску або в умовах нормального атмосферного тиску. Результати дослідження свідчать про доцільність використання методики нормобаричної гіперкапнічної гіпоксії дихання в тренуваннях велосипедистів 15-16 років для вдосконалення фізичної підготовленості, на етапі спеціалізованої базової підготовки. Тренувальні заняття із застосуванням нормобаричної гіпоксії і гіперкапнії протягом 8 тижнів у спортсменів цієї групи сприяли підвищенню як загальної, так і спеціальної фізичної підготовленості. Так, порівняно з вихідним рівнем зросла загальна витривалість за результатом бігу на 1500 м (на 2,29%) та спеціальна витривалість за результатом подолання дистанції 2000 м на велосипеді з одним поворотом (на 5,91%). Ключові висновки. Застосування велосипедистами 15-16 років у підготовчому періоді річного макроциклу протягом 16 тижнів нормобаричної гіперкапнічної гіпоксії з використанням апарату «Ендогенік-01» сприяє покращенню фізичної підготовленості.В. Є. ОнищукН. В. ГавриловаЯ. Р. ОксентюкС. М. ГрищукО. В. Солодовник2023-06-26T08:00:48Z2023-06-26T08:05:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37506Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/375062023-06-26T08:00:48ZСтворення здоров’язбережувального освітнього середовища медичного коледжу в умовах воєнного стану в УкраїніО. В. СолодовникВ. Горбаченко2023-02-02T15:17:03Z2023-02-02T15:22:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36009Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/360092023-02-02T15:17:03ZВплив занять рухливими іграми на функціональний стан серцево-судинної системи дітей віком 10-11 роківАктуальність теми дослідження. У більшості школярів молодшого віку в сучасних умовах відмічається недостатня рухова активність, що у майбутньому може привести до погіршення їх здоров’я, особливо в роботі серцево-судинної системи. Тому є актуальною оптимізація рухової активності дітей шляхом використання рухливих ігор, які є популярними у цьому віці та сприяють загальному фізичному розвитку та поліпшенню функціонування дитячого організму. Мета дослідження. Експериментально дослідити вплив рухливих ігор на функціональний стан серцево-судинної системи молодших школярів. Методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення літературних джерел, медико-біологічні методи дослідження, методи математичної статистики. Результати роботи та ключові висновки. Підтверджено експериментальним шляхом позитивний вплив спеціально організованої позашкільної рухової активності з використанням запропонованого комплексу рухливих ігор на показники функціонального стану серцево-судинної системи школярів молодшого віку. На початку дослідження статистично достовірної різниці показників функціональних індексів між експериментальною та контрольною групою не було, по завершенню експерименту середнє значення індексу Робінсона в експериментальній групі становило 82,2±1,6 бали, у контрольній групі – 87,8±1,7 бали; середнє значення індексу Руф’є в експериментальній групі - 10,8±0,8 бали, результат контрольної групи – 13,0±0,8 бали. Кількість осіб з добрим рівнем працездатності в експериментальній групі зросла на 40 %, у контрольній не змінилася.С. М. ГрищукА. М. ЛяшевичС. В. ГордійчукО. В. Солодовник2022-12-20T12:07:38Z2022-12-20T12:07:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35641Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/356412022-12-20T12:07:38ZГігієна і санітарія в галузіА. М. ГарлінськаА. М. ЛяшевичС. М. ГрищукО. В. СолодовникД. В. Шевчук2022-11-28T20:54:03Z2022-11-28T20:54:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34785Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/347852022-11-28T20:54:03ZМедико-біологічні засоби відновлення у спортіУ даній статті здійснено аналіз медико-біологічних засобів відновлення у спорті, а також з’ясовані загальні особливості їх використання. Було встановлено, що комплексне відновлення передбачає використання фізичних, фармакологічних засобів та раціонального харчування. Основними фізичними засобами є спортивний масаж, лазня, гідропроцедури, електропроцедури.Д. О. ЛисюкН. М. КорнійчукО. В. Солодовник2022-10-19T12:18:53Z2022-10-19T12:18:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34608Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/346082022-10-19T12:18:53ZЗастосування технології надання базової домедичної допомоги в умовах воєнного стануО. В. Солодовник2022-10-19T12:18:13Z2022-10-19T12:18:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34607Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/346072022-10-19T12:18:13ZВикористання тренінгової технології надання першої домедичної допомоги в закладах освітиО. В. СолодовникВ. Горбаченко2022-09-19T07:52:19Z2022-09-19T07:52:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34479Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/344792022-09-19T07:52:19ZЕргогенні засоби в спорті: Тестові завдання для самоконтролю з оволодіння студентами освітньої компонентиТестові завдання для самоконтролю з оволодіння студентами освітньої компоненти «Ергогенні засоби в спорті» розроблені для самостійної та індивідуальної роботи студентів відповідно до вимог, що висуваються до підготовки магістрів за діючими освітньо-професійною та робочою програмами освітньої компоненти. Тести структуровано за тематикою лабораторних занять навчальної дисципліни, що дозволяє закріпити й поглибити здобуті професійні знання в галузі фізичного виховання і спорту та набути навичок оптимізації навчально-тренувального процесу.Ю. Ю. ЧайкаС. М. ГрищукО. В. Солодовник2022-09-16T09:40:38Z2022-09-16T09:40:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34467Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/344672022-09-16T09:40:38ZСучасні фізкультурно-оздоровчі технології у фізичному вихованні: куpс лекційКуpс лекцій з освітньої компоненти «Сучасні фізкультурно-оздоровчі технології у фізичному вихованні» відповідaє положенню Житомиpського деpжaвного унівеpситету імені Івaнa Фpaнкa щодо підготовки видaнь. Основною метою дaного куpсу лекцій є допомогa студентaм в зaсвоєні теоpетичного мaтеpіaлу.
Для студентів фaкультету фізичного виховaння і споpту денної тa зaочної фоpми нaвчaння.А. М. ГарлінськаН. М. КорнійчукО. В. Солодовник2022-07-29T22:15:21Z2022-07-29T22:15:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34378Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/343782022-07-29T22:15:21ZPhysical development of students as an indicator of the physical education system functioning in the educational institutionГ. П. ГрибанО. О. КошелеваО. О. МітоваА. М. ГарлінськаО. В. СолодовникБ. С. СемелівК. В. Пронтенко2022-06-28T13:34:46Z2022-06-28T13:36:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34260Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/342602022-06-28T13:34:46ZФормування професійних компетентностей учителя фізичної культури у здобувачів з використанням здоров’язбережувальних технологій навчанняГ. П. ГрибанО. В. ОтрошкоО. В. СолодовникА. З. КрукГ. В. ЗасікМ. І. ПуздимірА. М. Гошко2022-06-28T13:33:16Z2022-06-28T13:41:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34259Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/342592022-06-28T13:33:16ZФормування культури здорового способу життя здобувачів закладів вищої освіти засобами фізкультурно-оздоровчої діяльностіГ. П. ГрибанА. М. ГарлінськаО. В. СолодовникП. П. ТкаченкоО. С. СкорийО. О. ПантусП. Б. Пилипчук2022-06-13T20:56:14Z2022-06-13T20:56:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34109Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/341092022-06-13T20:56:14ZВплив легкоатлетичних вправ на рівень фізичної підготовленості школярів середнього вікуУ статті здійснено порівняльний аналіз показників фізичної
підготовленості школярів середнього шкільного віку в умовах педагогічного
експерименту та встановлено значне покращення рівня фізичної підготовленості
учасників експериментальної групи, що свідчить про позитивний вплив
легкоатлетичних вправ на фізичний розвиток підростаючого покоління.Ю. Ю. ЧайкаА. М. ГарлінськаС. В. ГордійчукО. В. СолодовникО. О. Юмашева2022-05-29T09:01:38Z2022-05-29T09:11:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34054Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/340542022-05-29T09:01:38ZФормування комунікативної компетентності в майбутніх учителів фізичної культури під час освітнього процесуГ. П. ГрибанІ. В. МичкаА. М. ГарлінськаО. В. СолодовникЮ. Ю. ЧайкаП. Б. ПилипчукА. П. Денисовець2022-02-01T12:59:33Z2022-02-01T12:59:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33701Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/337012022-02-01T12:59:33ZПрофілактика психоемоційного вигорання викладачів закладів вищої освіти під час професійної діяльностіГ. П. ГрибанА. М. ЛяшевичО. В. СолодовникП. П. ТкаченкоО. С. СкорийО. О. ПантусА. П. ДенисовецьП. Б. Пилипчук2022-01-08T20:19:52Z2022-01-08T20:19:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33543Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/335432022-01-08T20:19:52ZОсобистісно орієнтоване фізичне виховання здобувачів закладів вищої освіти як чинник підвищення рухової активності та збереження здоров’яАктуальність теми дослідження. Система фізичного виховання здобувачів ЗВО України перебуває у глибокому кризовому стані і не в змозі забезпечити необхідного рівня фізичної підготовленості та здоров’я молоді. Наразі настала необхідність модернізувати фізичне виховання у ЗВО таким чином, щоб врахувати інтереси та мотиви здобувачів до занять фізичними вправами та видами спорту за уподобаннями. Одним із таких напрямів є особистісно орієнтоване фізичне виховання, яке надає можливість здобувачам вільний вибір виду рухової активності на заняттях з фізичного виховання та в подальшій життєдіяльності. Особистісно орієнтоване фізичне виховання передбачає необхідність диференціації навчання, орієнтації на особистість здобувача, його інтелектуальний і фізичний розвиток, виховання цілісної особистості, а не окремих фізичних якостей. Мета статті полягає в обґрунтуванні та реалізації педагогічних умов формування готовності здобувачів до особистісно орієнтованого фізичного виховання під час професійного становлення. Методи дослідження: аналіз літературних джерел, педагогічне спостереження, бесіда, анкетування, тестування показників фізичної підготовленості та здоров’я, педагогічний формувальний експеримент для оцінювання ефективності особистісно орієнтованого фізичного виховання, методи математичної статистики. Заняття в експериментальній групі проводилися за особистісним вибором засобів рухової активності. Результати роботи та ключові висновки. Особистісно орієнтоване фізичне виховання здійснюється на основі гуманно-особистісних технологій, технологій співпраці та технологій вільного виховання. Гуманно-особистісні технології характеризуються своєю гуманістичною сутністю, допомогою, психологічною підтримкою особистості здобувача. Технології співробітництва побудовані на демократизмі, рівності, партнерстві у відносинах викладача та здобувача. Технології вільного виховання спрямовані на надання здобувачу повної свободи вибору виду рухової активності та самостійності під час виконання завдань. Зміст освітнього процесу в експериментальній групі складався із трьох компонентів, які вирішували питання здоров’язбереження здобувачів. Фізичне виховання за особистісно орієнтованим вибором рухової активності в експериментальній групі суттєво покращило рівень теоретичних і методичних знань у здобувачів експериментальної групи з проблем здоров’язбереження на 27,7 бали (Р < 0,001), підвищили рівень мотивації на 23,9 бали (Р < 0,001), фізкультурно-оздоровчу активність на 35,4 бала (Р < 0,001) та успішність з фізичного виховання на 7,9 бали (Р < 0,05).Г. П. ГрибанО. В. СолодовникА. З. КрукПавло Пилипчук2021-12-01T21:05:57Z2021-12-01T21:05:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33457Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/334572021-12-01T21:05:57ZПрофілактика психоемоційного вигорання викладачів закладів вищої освіти під час професійної діяльностіА. М. ЛяшевичГ. П. ГрибанО. В. СолодовникП. П. ТкаченкоО. С. СкорийО. О. ПантусА. П. ДенисовецьП. Б. Пилипчук2018-12-02T20:00:07Z2018-12-02T20:09:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27807Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/278072018-12-02T20:00:07ZВідгук офіційного опонента на дисертацію Самборської Наталі Миколаївни «Формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх фахівців зі спеціальності «Медсестринство» у процесі вивчення гуманітарних дисциплін», представлену на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освітиО. В. Солодовник2017-11-25T20:09:08Z2017-12-01T22:26:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25852Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/258522017-11-25T20:09:08ZФормування готовності майбутніх молодших спеціалістів з медичною освітою до професійного самовдосконалення у процесі фахової підготовкиО. В. Солодовник2017-11-22T21:57:58Z2017-11-22T22:05:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25835Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/258352017-11-22T21:57:58ZФормування готовності майбутніх молодших спеціалістів з медичною освітою до професійного самовдосконалення у процесі фахової підготовкиАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наукО. В. Солодовник2016-10-26T19:23:03Z2016-10-26T19:27:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22265Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/222652016-10-26T19:23:03ZПрактична медична підготовка: інноваційний підхід формування готовності
молодших медичних спеціалістів до професійного самовдосконаленняУ статті акцентовано на необхідності удосконалення системи практичної медичної підготовки.
Представлене авторське бачення та запропоновані інноваційні методики формування готовності до
професійного самовдосконалення. Проаналізовано термін ''портфоліо'' та описано методику
застосування цієї технології під час практичної підготовки. Також описано зміст понять
''Multimediaтехнології'' та аудіовізуальні засоби навчання. Зосереджено увагу на використанні
відеозаписів під час практичної медичної підготовкиО. В. Солодовник2015-09-11T18:48:47Z2015-09-11T18:48:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18538Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/185382015-09-11T18:48:47ZМодернізація фахової підготовки молодших спеціалістів у медичному коледжіО. В. Солодовник2014-12-05T23:28:12Z2015-08-15T10:47:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14336Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/143362014-12-05T23:28:12ZСутнісна характеристика поняття "професійне самовдосконалення" молодших медичних спеціалістівО. В. Солодовник