Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T11:03:52ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2024-02-13T10:13:12Z2024-02-13T10:13:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38993Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/389932024-02-13T10:13:12ZПоліфункціональність діяльності концертмейстера в художньо-педагогічному процесі освітньої організаціїУ статті здійснено огляд основних функцій концертмейстера в художньо-педагогічному процесі освітньої організаціїО. Р. ТітоваІ. М. СуботницькийЄ. Д. Стецюк2024-02-08T10:59:39Z2024-02-08T10:59:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38962Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/389622024-02-08T10:59:39ZСучасні методики навчання грі на баяніУ статті відзначено роль баяну як одного з найпопулярніших музичних інструментів на сьогоднішній день. Розглянуто різні методики викладання гри на баяні.І. М. СуботницькийВ. В. Рутецький2023-12-05T11:32:11Z2023-12-05T11:32:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38441Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/384412023-12-05T11:32:11ZНовочасні можливості інструментальної підготовки майбутніх
Учителів музичного мистецтваЄ. В. ПлющикВ. В. РутецькийІ. М. Суботницький2023-05-02T09:41:03Z2023-05-02T09:41:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36681Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/366812023-05-02T09:41:03ZОсобливості фахової і соціальної підготовки студентів-оркестрантів вишу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребамиФахова практика гри в оркестрі є важливим компонентом
спеціальної організованої виучки, в процесі якої у студентів формуються професійна готовність до роботи
диригента оркестру, зокрема з категорією дітей з особливими освітніми потребами, які вимагають спеціальної
уваги і соціальної допомоги.Є. В. ПлющикВ. В. РутецькийІ. М. Суботницький2022-02-21T13:47:09Z2022-02-21T13:47:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33812Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/338122022-02-21T13:47:09ZСучасний етап розвитку симфо-метал у рок-культурі початку ХХІ століттяНайважливіший період у розвитку Symphony metal кінець 90-х років торкнувся специфіки звучання гітарних та клавішних партій, а також прийомів вокального виконанняН. С. БорисенкоІ. М. СуботницькийВ. В. Рутецький2020-12-07T12:34:41Z2020-12-07T12:34:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31889Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318892020-12-07T12:34:41ZДеякі аспекти розвитку логічного мислення диригента оркестрового класуІ. М. СуботницькийВ. В. Рутецький2020-09-25T10:44:53Z2020-09-25T10:44:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31549Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315492020-09-25T10:44:53ZОснови композиції: інструктивно-методичний матеріал до практичних занять з навчальної дисципліниВ інструктивно-методичних матеріалах знайшли втілення авторська програма курсу для студентів навчально-наукового інституту педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка. Методичні рекомендації розраховані на викладачів вищих і середніх навчальних закладів, аспірантів і студентів педагогічних університетів.С. А. НовосадоваЄ. В. ПлющикІ. М. Суботницький2020-09-24T14:00:30Z2020-09-24T14:00:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31544Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315442020-09-24T14:00:30ZХорознавство та хорове аранжування (методичні рекомендації з навчальної дисципліни)спеціальність 014.13 Середня освіта (музичне мистецтво)Методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Хорознавство та хорове аранжування» у компактній формі відображає матеріал курсу, допомагає сформувати загальне уявлення про предмет вивчення.Є. В. ПлющикС. А. НовосадоваІ. М. Суботницький2020-09-23T14:13:46Z2020-09-23T14:13:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31531Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315312020-09-23T14:13:46ZОрганізація дозвілля у літніх дитячих таборах : методично-репертуарний збірникМетодично-репертуарний збірник для студентів мистецьких спеціалізацій містить вказівки щодо організації дозвілля дітей у літніх таборах.В. О. НеретінД. Л. НеретінаВ. В. РутецькийІ. М. Суботницький2019-08-14T14:25:55Z2019-08-14T14:25:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29755Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/297552019-08-14T14:25:55ZАктуальні аспекти розвитку музичних здібностей на індивідуальних заняттях з музичного інструментуДосягнення нової якості музично-виконавської майстерності на індивідуальних заняттях з гри на музичному інструментіВ. В. РутецькийІ. М. Суботницький2019-08-14T14:25:18Z2019-08-14T14:25:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29754Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/297542019-08-14T14:25:18ZАрт-терапія – важливий чинник духовного розвитку дітей з особливими освітніми потребамиМетоди арт-терапії в інклюзивній освітіО. В. ПлотницькаІ. М. СуботницькийВ. В. Рутецький2019-08-02T13:22:17Z2019-08-02T13:22:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29741Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/297412019-08-02T13:22:17ZІдеї орхестичного виховання у підготовці співака-початківцяПотреба музично-педагогічної практики в інноваційних педагогічних технологіях музичної освіти вишівЄ. В. ПлющикІ. М. Суботницький2019-07-29T20:38:45Z2019-07-29T20:38:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29738Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/297382019-07-29T20:38:45ZФормування досвіду ціннісно-естетичного відношення до дійсності у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музикиформування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях в оркестровому класіВ. В. РутецькийІ. М. Суботницький2019-07-11T10:56:43Z2019-07-11T10:56:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29695Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/296952019-07-11T10:56:43ZРозвиток творчого мислення майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі музично-виконавської діяльностіІ. М. СуботницькийВ. В. Рутецький2019-04-19T09:45:00Z2019-04-19T09:45:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29227Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/292272019-04-19T09:45:00ZРозвиток творчого мислення майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі музично-виконавської діяльностіРозвиток сучасного суспільства вимагає від особистості вчителя здатності творчо мислити, швидко й педагогічно доцільно розв’язувати професійні завдання.
Такі вимоги особливо актуальні для вчителя музичного мистецтва, перед яким стоїть завдання формувати естетичну культуру школярів.І. М. СуботницькийВ. В. Рутецький2018-03-14T07:56:20Z2018-03-14T07:56:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26734Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267342018-03-14T07:56:20ZДетермінанти дисципліни «Оркестровий клас» у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтваВисвітлення проблеми освоєння когнітивного і виховного ресурсу оркестрового класу в детермінаційному руслі як важливої освітньої ланки сучасної музичної освіти.І. М. Суботницький2014-06-20T06:05:31Z2015-08-15T07:05:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11738Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/117382014-06-20T06:05:31ZЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЧЕРЕЗ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ
ПОЧУТТІВ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА
У статті зроблена спроба виділення проблеми естетичного виховання сучасних школярів засобами
мистецтва З’ясовано, що у молодшому шкільному віці естетичне виховання здійснюється через
формування естетичних почуттів. Обґрунтовується, що головним завданням в питанні виховання в учнів
естетичних смаків вважається, насамперед, активізація емоційної сфери учнів та їхньої допитливості.
Аналізуються дидактичні можливості використання різних видів роботи на уроках мистецтва.І. М. Суботницький2008-10-28T12:13:30Z2015-08-14T15:53:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1477Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14772008-10-28T12:13:30ZШляхи формування естетичного ідеалу шкільного юнацтваЗроблена спроба виділення проблеми естетичного ідеалу сучасних старшокласників, визначено компоненти та окреслено шляхи його формування, які фокусуються навколо cинергетичного підходу до естетичного виховання школярів.І. М. Суботницький