Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T15:00:51ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2018-04-01T19:51:17Z2018-04-01T20:00:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26876Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268762018-04-01T19:51:17ZВідгук офіційного опонента на дисертаційне дослідження Пантюк Тетяни Ігорівни "Соціально-педагогічні детермінанти підготовки дітей до школи в Україні: теорія і практика (1945 – 2017 рр.)", представлену на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія освіти (01 Освіта / Педагогіка)О. В. Сухомлинська2018-01-22T11:13:38Z2018-01-22T11:13:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26193Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/261932018-01-22T11:13:38ZДитина і питання про смертність: підхід Василя СухомлинськогоУ статті піднімається питання про рефлексії щодо смертності людини як специфічної галузі наукового знання і передовсім педагогічного; розглядається ступінь його дослідженості у вітчизняній гуманітаристиці (філософії, психології) та у західній науковій думці – танатології. Основна увага приділяється особливостям сприйняття дитиною смертності, в зв'язку з чим ставиться питання про роль і значення педагогіки, і зокрема художньо-образного освоєння дитиною цієї проблематики. Наголошується на нерозробленості педагогічного контексту – змістового наповнення і відповідного інструментарію для представлення теми смертності людини в освітньому і виховному просторі. Розкриваються і аналізуються ідеї Василя Сухомлинського щодо ознайомлення дітей з питаннями смертності людини як філософсько-етичних ціннісних явищ. Розглядається навчально-методичний інструментарій, розроблений і застосовуваний В. Сухомлинським, – морально-етичні повчання, методичні поради, художньо-ілюстративний матеріал. Розкриття питань мортальності у спадщині Сухомлинського спрямоване на акцентуацію уваги дорослих на ставленні дитини до теми смерті як філософсько-етичної категорії, як одного із шляхів її репрезентації в педагогічному процесі школи та в сімейному вихованні.О. В. Сухомлинська2008-11-04T10:51:52Z2015-08-14T17:11:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1815Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18152008-11-04T10:51:52ZАвторські педагогічні системи як складова оновлення національної школиУ статті розкриваються умови створення, зміст і особливості діяльності авторських педагогічних систем, що охоплюють різні історичні періоди. Визначаються ціннісні засади авторських шкіл В. Дурдуківського, В. Сухомлинського та О. Захаренка. Висуваються ідеї, які можуть служити поштовхом для сьогоднішнього оцінювання інновацій у шкільній справі.О. В. Сухомлинська