Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T13:46:25ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2018-06-25T10:29:54Z2018-06-25T10:37:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27228Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/272282018-06-25T10:29:54ZПортфоліо у системі засобів оцінювання навчальних досягнень студентів професійно-педагогічних спеціальностейМ. М. Сідун2017-05-05T11:47:43Z2017-05-05T11:56:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24500Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/245002017-05-05T11:47:43ZВідгук офіційного опонента про дисертацію Умінської Анни Павлівни «Формування рефлексивної культури майбутнього вчителя іноземної мови у процесі професійної підготовки» подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освітиМ. М. Сідун2016-02-19T09:33:14Z2016-02-19T09:42:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20313Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203132016-02-19T09:33:14ZВідгук офіційного опонента Сідун Мар’яни Михайлівни на дисертацію Байди Марії Василівни "Підготовка майбутніх учителів філологічних спеціальностей до реалізації технологій кооперативного навчання у професійній діяльності" на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освітиМ. М. Сідун2014-02-21T09:03:08Z2015-08-15T05:51:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10673Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/106732014-02-21T09:03:08ZСТВОРЕННЯ РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЗАСАДАХ СИТУАТИВНОГО
СПРЯМУВАННЯ ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ
ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ
У статті автор визначила і дослідила умови створення та функціонування розвивального середовища
на засадах ситуативного підходу, зазначила важливість моделювання навчальних ситуацій як
комплексного засобу, що може стимулювати студентів до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку,
враховуючи роль емоційних переживань, спілкування, аргументації у процесі професійного становлення
майбутнього вчителя гуманітарного профілю. Також були представлені компоненти процесу
моделювання навчальних ситуацій як елементу розвивального середовища та показано зв’язок
аудиторних і позааудиторних занять.М. М. СідунVsidun@mail.ru2014-01-22T14:06:40Z2014-03-17T09:45:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10475Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104752014-01-22T14:06:40ZФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНИХ СИТУАЦІЙДисертацію присвячено актуальній проблемі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи з використанням навчальних ситуацій. Проаналізовано стан її дослідженості в педагогічній теорії та практиці. Теоретично обґрунтовано модель формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій, результатом реалізації якої є сформована професійна компетентність. Здійснено класифікацію навчальних ситуацій, типових для діяльності вчителя зазначеного напряму. Визначено критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи.
Експериментально перевірено ефективність авторської технології. Доведено, що формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи може бути ефективним за умов: створення розвивального середовища; забезпечення ситуативного спрямування змісту професійно орієнтованих дисциплін; системного використання педагогічної діагностики у навчальному процесі; уведення спецкурсу «Ситуативне спрямування процесу навчання іноземної мови в початковій школі» та ситуативних завдань до змісту програм педагогічних практик.
М. М. Сідун2011-04-15T08:39:02Z2015-08-14T22:17:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4673Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46732011-04-15T08:39:02ZПеревірка ефективності технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуаційУ статті досліджено роль технології моделювання навчальних ситуацій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи; представлені результати експериментальної перевірки вищезгаданої технології та доведена її ефективність, в результаті чого навчальні ситуації повинні знайти активне використання в підручниках.М. М. Сідун2010-06-23T09:45:00Z2015-08-14T21:39:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4280Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42802010-06-23T09:45:00ZМоделювання навчальних ситуацій у процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школиУ статті визначено і досліджено роль моделювання навчальних ситуацій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи, а також наголошено на важливості моделювання навчальних ситуацій як комплексного засобу, що може стимулювати студентів до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, при чому слід враховувати роль емоційних переживань, спілкування, аргументації у процесі моделювання навчальних ситуацій.М. М. Сідун