Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T09:45:00ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-02-25T09:28:50Z2016-02-25T09:36:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20425Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204252016-02-25T09:28:50ZПроцес формування лексичної компетентності молодшого школяра у структурі
теорії мовленнєвої діяльностіУ статті висвітлено й науково обґрунтовано процес формування лексичної компетентності молодшого
школяра у структурі теорії мовленнєвої діяльності. Науково доведено поняття "лексико-граматична
будова мовлення". Визначено найефективніші принципи щодо побудови методики формування лексичної
компетентності на функціональній основі. Поняття "лексичної компетентності молодшого школяра"
значно ширше за поняття знання, уміння та навички з лексики, оскільки концентрує у собі
спрямованість особистості (мотивацію, ціннісні орієнтири та ін.), її здатність долати стереотипи,
передбачати мовленнєві ситуації, гнучкість мислення; характер-самостійність, цілеспрямованість,
вольові якості.Н. М. Сіранчук2015-06-04T06:40:05Z2015-06-04T06:46:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17614Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/176142015-06-04T06:40:05ZЛексична компетентність молодшого школяра у сучасній початковій освітіУ статті визначено та науково обґрунтовано зміст поняття "лексична компетентність молодшого школяра", розкрито зміст мотиваційної, когнітивної, практичної, рефлексивної та поведінкової лексичних діяльностей дітей молодшого шкільного віку. Поняття "лексичної компетентності молодшого школяра" значно ширше за поняття ''знання'', ''уміння'' та ''навички'' з лексики, оскільки концентрує у собі спрямованість особистості (мотивацію, ціннісні орієнтири та ін.), її здатність долати стереотипи, передбачати мовленнєві ситуації, гнучкість мислення; характер – самостійність, цілеспрямованість, вольові якості. Лексичну компетентність молодшого школяра розглянуто як одну з інтегрувальних якостей особистості учня, яка дає змогу свідомо і творчо визначити і здійснювати власне життя, розвивати свою індивідуальність, досягати успішної, оптимальної життєдіяльності. Н. М. Сіранчук2015-05-13T07:39:35Z2015-05-22T15:26:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17268Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/172682015-05-13T07:39:35ZПсихологічні та психолінгвістичні основи розвитку мовленнєвих творчих здібностей у молодших школярівУ статті розкрито поняття "мовленнєві творчі здібності", обумовлено показники та рівні розвитку мовленнєвих творчих здібностей, проаналізовано результати досліджень закордонних учених відповідно сенситивного періоду розвитку мовленнєвих творчих здібностей. З'ясовано психологічні та психолінгвістичні передумови розвитку мовленнєвих творчих здібностей у молодших школярівН. М. Сіранчук2014-02-21T07:37:02Z2016-03-07T01:02:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10667Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/106672014-02-21T07:37:02ZРОБОТА НАД МЕТАФОРИЧНІСТЮ ТА ФРАЗЕОЛОГІЄЮ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ
МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
У статті розкрито можливі шляхи розвитку метафоричності та фразеологічності мовлення учнів
третього класу. Виявлено, що під час експерименту вчителі зазначали більш зацікавлене й відповідальне
ставлення в учнів експериментальних класів до вживання засобів образного мовлення, ніж в
контрольних. Аналіз виконаних творчих завдань засвідчив позитивний вплив експериментальної
методики на загальний мовленнєвий розвиток молодших школярів.Н. М. СіранчукС. М. Козіцька2008-12-08T14:12:11Z2016-03-07T01:01:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1119Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11192008-12-08T14:12:11ZРобота над метафоричністю та фразеологією образного мовлення молодших школярівУ статті запропоновано методику та результати дослідження роботи над метафоричністю та фразеологією образного мовлення молодших школярів.Н. М. Сіранчук