Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T21:27:55ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2017-01-30T19:54:24Z2017-01-30T20:00:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23514Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/235142017-01-30T19:54:24ZДеякі особливості формування професійної мотивації молодіУ роботі обговорено результати проведеного дослідження з питання визначення природних схильностей студентів щодо типу професії та рівня задоволеності обраною професією студентами різних курсів навчання. Проаналізовано головні чинники, які впливають на формування позитивної мотивації щодо професійного навчання, та виявлено, що окрім природних схильностей щодо обраної професії, важливе значення має також усвідомлений вибір майбутнього фаху самим абітурієнтом – майбутнім студентом.С. В. Писаревськаpysarevska_s@yahoo.comЗ. М. Яремкоzyaremko@lnu.edu.uaС. В. Тимошук2015-06-18T08:43:21Z2015-06-18T08:48:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17832Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/178322015-06-18T08:43:21ZОсобливості формування навчальної мотивації студентівУ статті вивчено зміни мотивації навчальної діяльності студентів на різних етапах навчання. Показано, що для всіх студентів головними є професійні мотиви. Встановлено, що мотиваційна сфера навчальної діяльності студентів багатокомпонентна та різнорівнева. В структурі навчальної діяльності переважають зовнішні позитивні мотиви.С. В. ТимошукО. І. Третяк