Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T11:22:07ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2017-03-10T13:02:46Z2017-03-10T13:02:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24016Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/240162017-03-10T13:02:46ZКиївська філософська школа: у пошуках сенсу людського буттяОбґрунтовано актуальність та першочерговість такого завдання
філософії, як осмислення специфіки людського буття та визначення його сенсу. Проаналізовано особливості трактування екзистенційного змісту буття та визначення його сенсу у контексті екзистенційно–антропологічної філософії представників Київської філософської (світоглядно–антропологічної) школи В. Шинкарука та С. Кримського. Визначено, що фундаментальними особливостями людської екзистенції мислителі визначали її духовний зміст та трансцендентність. Представлено їх трактування екзистенції як діалектичної єдності створення умов життя, задоволення життям та самореалізації особистості в цьому процесіОбґрунтовано, що питання визначення сенсу життя не має однозначної відповіді та вимагає постійного пошуку. Підкреслено, що першочергову важливість у цьому контексті має забезпечення умови, щоб життя, відповідно до високих моральних цілей, приносило вищу радість буття, щоб людина досягала щастя не на шкоду моральності, а на шляху реалізації своєї людської сутності.О. О. Фаріон2016-01-14T13:02:00Z2016-01-14T13:07:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19876Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/198762016-01-14T13:02:00Z"Blended Lеarning" як система інноваційних принципів та методів в освіті (на прикладі викладання дисципліни "Політології")У статті окреслено особливості філософії освіти у ХХІ ст. Представлено систему інноваційних
принципів та методів викладання у вищій школі – "Blended Learning", що забезпечує значно вищу
результативність освітнього процесу. Ефективність та особливості застосування цієї
системи обґрунтовано на прикладі викладання суспільної дисципліни "Політології". Зроблено
висновок, що зміна освітньої парадигми, її модернізація відповідно до потреб та викликів ХХІ
століття сприяє зміні суспільно-політичної парадигми, формуванню якісно нового Smart
суспільства активних свідомих громадян.О. О. Фаріон2015-06-02T08:48:47Z2015-06-02T08:56:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17588Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/175882015-06-02T08:48:47ZНаріжні концепти духовності у працях мислителів Київської філософської школиУ статті обґрунтовано актуальність та першочерговість такого завдання філософії, як формування духовних засад особистості. Проаналізовано філософські світоглядні категорії "віра", "надія", "любов" як базові складники духовності у контексті екзистенційно-антропологічної філософії представників Київської філософської (світоглядно-антропологічної) школи – В. Шинкарука та С. Кримського.О. О. Фаріон2012-01-31T10:46:41Z2015-08-15T00:11:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6223Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/62232012-01-31T10:46:41ZГуманістичний вимір людської екзистенціїО. О. Фаріон2010-04-21T12:12:57Z2015-08-15T09:08:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4164Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41642010-04-21T12:12:57ZПолітологія: навчально-методичний посібник для студентів історичного факультету та навчально-наукового інституту педагогіки денної та заочної форми навчанняУ навчально-методичному посібнику з курсу «Політологія» розкривається сутність дисципліни у контексті наук про людину та суспільство, окреслюється її предмет, визначаються мета та завдання вивчення курсу, подається тематичний план лекційного і практичного курсу, плани семінарських занять з методичними вказівками, теми рефератів, а також подані питання для дискусії, завдання для самостійної роботи, рекомендована основна та додаткова література, контрольні питання до іспиту, дидактичні матеріали, короткий словник політологічних термінів.О. О. Фаріон2008-12-08T12:38:36Z2015-08-14T15:00:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1239Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12392008-12-08T12:38:36ZДостеменність та сенс людського буття у філософських поглядах В.І. ШинкарукаУ статті розглянуто філософські погляди основоположника Київської школи філософії В.І. Шинкарука, а саме: еволюцію предмета філософського осмислення від історії німецької класичної філософії до проблеми людини як самосущого буття. Визначено специфічні риси та основні проблеми людської екзистенції за В. І. Шинкаруком; з’ясовано смисложиттєві проблеми людського буття, його достеменність та сенс.О. О. Фаріон