Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T13:39:45ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2018-03-27T09:28:19Z2018-03-27T09:28:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26836Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268362018-03-27T09:28:19ZОсобливості фахової мови інформаційних технологійО. О. Фенчук2018-03-27T09:27:54Z2018-03-27T09:27:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26835Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268352018-03-27T09:27:54ZМодальні інфінітивні конструкції у сучасній німецькій фаховій мовіО. О. Фенчук2016-01-21T09:06:01Z2016-01-21T09:13:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19989Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199892016-01-21T09:06:01ZДеякі аспекти використання веб-квесту як інноваційної проектної методики навчання іноземної мовиО. О. Фенчук2015-11-15T21:17:28Z2015-11-15T21:17:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19319Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/193192015-11-15T21:17:28ZВикористання системи компютерного тестування в процесі перевірки знань студентів ВУЗуО. О. Фенчук2015-03-10T13:31:43Z2015-03-10T13:31:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16273Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/162732015-03-10T13:31:43ZВикористання мережі Інтернет, як засобу комунікативності в процесі вивчення іноземної мовиО. О. Фенчук2015-03-04T14:52:09Z2015-03-04T14:52:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16102Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/161022015-03-04T14:52:09ZВивчення досвіду Відкритого університету Великої Британії у підготовці викладачів для системи дистанційної освітиО. О. ФенчукА. Г. Статкевич2015-03-04T14:50:01Z2016-03-07T01:03:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16100Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/161002015-03-04T14:50:01ZДеякі аспекти практичного використання системи комп’ютерного контролю та тестування в процесі перевірки знань студентів вузуО. О. ФенчукА. Г. Статкевич2015-03-03T21:22:23Z2015-03-03T21:22:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16070Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/160702015-03-03T21:22:23ZВикористання системи комп’ютерного тестування в процесі перевірки знань студентів ВУЗуО. О. Фенчук2015-02-27T10:20:06Z2015-02-27T10:20:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15905Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/159052015-02-27T10:20:06ZGrundlagen der Informatik (Основи інформатики): Практикум з німецької мови для студентів фізико-математичного факультету спеціальностей «Інформатика», «Математика та інформатика», «Фізика та інформатика»Практикум складається з 8 розділів, текстів для самостійного опрацювання та додатків. Тексти підібрані з оригінальної науково-технічної літератури та містять необхідну термінологію зі спеціальності. До складу розділів входять вправи на закріплення лексико-граматичного матеріалу. Вправи та тести побудовано на мовному матеріалі, який використовується в текстах розділів. Додається підсумковий лексико-граматичний тест для перевірки знань всього курсу.
Для студентів неспеціальних факультетів денної, заочної та дистанційної форми навчання, які вивчають інформатику
О. О. Фенчук2015-02-27T10:19:01Z2015-02-27T10:19:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15904Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/159042015-02-27T10:19:01ZMassenmedien (Засоби масової інфорації): практикум з німецької мови для студентів 3 курсу спеціальності «Видавнича справа та основи редагування»Практикум складається з 6 розділів, текстів для самостійного опрацювання та додатків. Тексти підібрані з оригінальної науково-технічної літератури та містять необхідну термінологію зі спеціальності. До складу розділів входять вправи на закріплення лексико-граматичного матеріалу. Вправи та тести побудовано на мовному матеріалі, який використовується в текстах розділів. Для студентів спеціальності “Видавнича справа та основи редагування" денної, заочної та дистанційної форми навчанняІ. М. СвириденкоО. О. Фенчук2014-06-18T10:39:59Z2015-08-15T07:00:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11678Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/116782014-06-18T10:39:59ZВЕБ-КВЕСТ ЯК ІННОВАЦІЙНА ПРОЕКТНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИВеб-квест (WebQuest) – це методика проектного навчання, спрямована на результат, який
отримується в процесі розв’язання тієї чи іншої теоретичної або практичної проблеми: студент
отримує проблемне завдання (проект, який включає елементи рольової гри) та для його виконання
використовує інформаційні ресурси Інтернету.О. О. Фенчук2010-06-24T06:45:51Z2015-08-14T21:39:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4281Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42812010-06-24T06:45:51ZОсобливості навчання англійської та німецької комп’ютерної термінології студентів спеціальності "Інформатика"У статті розглядаються особливості навчання англійської та німецької комп’ютерної термінології студентів спеціальності "Інформатика". Проаналізовано склад, лексико-граматичні типи та словотвірні структури комп’ютерних термінів англійської та німецької мов. Представлено комплекс вправ, спрямованих на переклад та засвоєння термінології, а також активізацію вмінь говоріння та вживання нових мовних одиниць.А. Г. СтаткевичО. О. Фенчук2009-11-17T12:25:51Z2016-03-07T01:01:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3478Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34782009-11-17T12:25:51ZДеякі аспекти практичного використання системи комп’ютерного контролю та тестування в процесі перевірки знань студентів вузуУ статті розглядаються переваги комп’ютерного контролю та тестування, необхідність його застосування для перевірки знань студентів, а також окреслені необхідні положення підготовки комп’ютерних програм та етапи проходження тестування. Подаються результати та висновки констатуючого експерименту використання комп’ютерного тестування знань студентів І-ІІІ курсів фізико-математичного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка.А. Г. СтаткевичО. О. Фенчук