Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T23:06:55ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2008-11-11T10:41:12Z2015-08-14T17:53:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2047Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20472008-11-11T10:41:12ZРекламний текст як проблема перекладуСтаття присвячена проблемі перекладу рекламних текстів з позицій сучасного маркетингу, основним характеристикам рекламних текстів та стратегіям їх перекладу. Ключові поняття: рекламний текст, апелятивна функція, текст-оригінал, текст-переклад, функціонально-прагматична адекватність, стратегії перекладу.Ю. А. Фірсова