Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T12:53:33ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2021-05-17T16:38:59Z2021-05-31T15:47:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32643Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/326432021-05-17T16:38:59ZМетодичні матеріали до виконання кваліфікаційних робіт
здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051 Економіка та 073 МенеджментМетодичні рекомендації містять загальні вимоги до виконання кваліфікаційної роботи, її структуру, вказівки до оформлення її основних розділів, організацію підготовки та порядок захисту роботи.О. І. ВікарчукІ. О. КлімоваО. О. КалініченкоС. М. НіколаєнкоІ. О. ПойтаО. В. Харчишина2020-09-29T16:43:58Z2020-09-29T16:43:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31563Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315632020-09-29T16:43:58ZУправління розвитком персоналуНaвчaльний пoсiбник рoзкривaє прoблеми кoнкурентoспрoмoжнoстi персoнaлу тa екoнoмiчнi aспекти йoгo рoзвитку. Ґрунтoвнo висвiтленo прoгнoзувaння i плaнувaння рoзвитку персoнaлу. Рoзглянутa системa oсвiти тa прoфесiйнoї пiдгoтoвки кадрів. Oсoбливa увaгa придiленa прoблемaм aтестaцiї персoнaлу, плaнувaнню трудoвoї кaр’єри i рoбoтi з кaдрoвим резервoм. Oсoбливiстю пoсiбникa є те, щo пo кoжнiй темi, крiм рoзкриття її змiсту, нaведений прaктикум: тести, зaвдaння тa кейси.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.comІ. В. Мосійчук2020-09-29T09:58:47Z2020-09-29T09:58:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31562Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315622020-09-29T09:58:47ZСталий розвиток сільських територійМонографія присвячена проблемам реалізації політики сталого розвитку на сільських територіях. Розглянуто і досліджено окремі аспекти формування виробничого, природного, людського, фінансового, інвестиційного капіталу в умовах глобалізаційних викликів. Розкрито позитивні риси новітніх підходів до створення сприятливих умов сільського розвитку як наслідків реформ та процесів децентралізації. Набули поглибленого змісту питання соціально-економічних, екологічних, інноваційних змін на сільських територіях, які відбуваються на мікро- та макрорівні. Ключове місце відведено ролі і функціям об’єднаних територіальних громад як носіям прогресивних змін на сільських територіях. Світовий досвід розкриває можливості і приклади окремих країн світу щодо удосконалення політики сільського розвитку на засадах сталості.
Монографія має теоретично-прикладний та методичний характер, логічно структурована за тематикою досліджень. Матеріали монографії, представлені колективом вітчизняних та зарубіжних авторів, можуть бути корисними для представників органів влади, членів ОТГ, підприємців, науковців, викладачів, аспірантів та студентів, діяльність яких пов’язана з участю у процесах реформування місцевого самоврядування і науковими дослідженнями за представленою тематикою.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.comЛ. М. ЛевківськаО. М. ВласенкоВ. ДовженкоІ. КравецьО. Захаріна2014-06-26T08:23:41Z2015-08-15T07:13:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11834Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/118342014-06-26T08:23:41ZМОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ НА ОСНОВІ ТЕОРІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ
КУЛЬТУРИУзагальнено результати досліджень щодо мотиваційної функції організаційної
культури підприємства. Визначено можливості мотиваційного впливу
організаційної культури в процесі задоволення потреб індивіда на робочому
місці. Проведено порівняльний аналіз складу традиційних засобів мотивації
персоналу та специфічних інструментів організаційної культури. Визначено
відмінності між традиційною системою мотивації праці та мотивацією праці
на основі теорії організаційної культури. Узагальнено результати
соціологічного дослідження організаційної культури та особливостей
реалізації її мотиваційної функції на підприємствах харчової промисловості.
Визначено, що підприємства харчової промисловості приділяють недостатньо
уваги розвитку організаційної культури та у неповній мірі використовують її
мотиваційний потенціал.О. В. Харчишинаolena2705@gmail.com2014-06-26T08:23:05Z2016-03-07T01:02:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11833Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/118332014-06-26T08:23:05ZОЦІНКА КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»У статті охарактеризовано стан системи корпоративної соціальної
відповідальності ПАТ КБ «ПриватБанк» та визначено можливості її вдосконалення.О. В. Харчишинаolena2705@gmail.comЛ. М. Іванова2014-02-25T09:57:59Z2015-08-15T05:53:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10695Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/106952014-02-25T09:57:59ZАНАЛІЗ ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ В УКРАЇНІ
У статті проведено аналіз можливих механізмів залучення фінансових ресурсів у сучасних умовах та
визначення напрямів їх приросту, джерел інвестиційних проектів і ресурсів в Україні. Запропоновано шляхи
їх розв'язання. Проведено аналіз законотворчих актів, законів, програм, які були прийняті Верховною
Радою України для покращення інвестиційного клімату України та залучення нових джерел фінансуванняО. В. Харчишинаolena2705@gmail.comА. О. ТрофимчукВ. В. Ткаченкоtok@zu.edu.ua2014-02-18T08:13:11Z2015-08-15T05:45:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10628Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/106282014-02-18T08:13:11ZОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ
ПАРАДИГМИ УПРАВЛІННЯСуть концепції організаційної культури в контексті сучасної пагадигми управлінняО. В. Харчишинаolena2705@gmail.com2014-02-18T08:12:50Z2015-08-15T05:45:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10630Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/106302014-02-18T08:12:50ZАНАЛІЗ НОРМАТИВНОЇ БАЗИ РОЗРОБКИ КОРПОРАТИВНИХ
КОДЕКСІВАНАЛІЗ НОРМАТИВНОЇ БАЗИ РОЗРОБКИ КОРПОРАТИВНИХ
КОДЕКСІВ. Використання ціннісних підходів до управління та ведення бізнесу.О. В. Харчишинаolena2705@gmail.com2014-02-13T07:04:54Z2015-08-15T05:44:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10593Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/105932014-02-13T07:04:54ZДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СУТНОСТІ КАТЕГОРІЇ
«ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ПІДПРИЄМСТВА»Узагальнено результати останніх досліджень вітчизняних та
зарубіжних вчених щодо сутності категорії «організаційна культура».
Подано авторську класифікацію існуючих визначень організаційної
культури, обґрунтоване власне визначення організаційної культури
підприємства.О. В. Харчишинаolena2705@gmail.com2014-02-13T06:49:15Z2015-08-15T05:44:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10588Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/105882014-02-13T06:49:15ZКУЛЬТУРА ОРГАНІЗАЦІЇ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ
УПРАВЛІННЯСистематизовано передумови формування концепції
організаційної культури. Розглянуто теоретичні засади розвитку
концепції організаційної культури в процесі формування сучасної
парадигми менеджменту. Доведено, що концепція організаційної
культури виступає в якості необхідного і системоутворюючого
фактору щодо усіх складових парадигми управління.О. В. Харчишинаolena2705@gmail.comС. В. Мартиновsergei.v.martynov@gmail.com2014-02-11T06:47:43Z2016-03-07T01:02:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10569Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/105692014-02-11T06:47:43ZОЦІНКА КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»У статті охарактеризовано стан системи корпоративної соціальної
відповідальності ПАТ КБ «ПриватБанк» та визначено можливості її вдосконалення.О. В. Харчишинаolena2705@gmail.comМ. Л. Іванова2012-11-26T13:42:52Z2015-08-15T02:28:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8429Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84292012-11-26T13:42:52ZФОРМУВАННЯ ТЕОРІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ В ПРОЦЕСІ ЕВОЛЮЦІЇ НАУКОВИХ ШКІЛ МЕНЕДЖМЕНТУРозглянуто роль окремих шкіл менеджменту у формування теорії організаційної культури.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-26T13:41:48Z2015-08-15T02:28:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8430Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84302012-11-26T13:41:48ZОРГАНІЗАЦІЙНО-КУЛЬТУРНІ ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
Проаналізовано організаційну культуру як важливий фактор забезпечення інноваційного розвитку не лише окремого підприємства, а й економіки держави в цілому.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-26T13:41:00Z2015-08-15T02:28:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8432Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84322012-11-26T13:41:00ZОрганізаційна культура: суть та місце в сучасній теорії менеджментуПроаналізовано термін «організаційна культура», зроблено опис практичного застосування концепції організаційної культури, проаналізовано основні підходи до розуміння суті організаційної культури. О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-26T13:40:29Z2015-08-15T02:29:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8454Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84542012-11-26T13:40:29ZОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ТА ЇЇ МІСЦЕ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИобґрунтувано ролі організаційної культури в забезпеченні ефективного управління підприємствами харчової промисловості.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-26T13:39:52Z2015-08-15T02:30:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8457Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84572012-11-26T13:39:52ZОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Проаналізовано підходи до розуміння суті організаційної культури, виділено елементи організаційної культури.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-26T13:39:27Z2015-08-15T02:30:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8459Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84592012-11-26T13:39:27ZФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВАПроаналізовано фактори впливу на процес формування організаційної культури.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-26T13:38:42Z2015-08-15T02:30:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8462Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84622012-11-26T13:38:42ZТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЇ «ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА»Сформульовано визначення поняття "організаційна культура", яке розкриває повний зміст цієї категорії.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-26T13:37:45Z2015-08-15T02:30:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8469Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84692012-11-26T13:37:45ZТЕХНОЛОГІЯ РОЗРОБКИ КОРПОРАТИВНОГО КОДЕКСУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІВизначено поняття корпоративного кодексу, описано його основні функції, структуру та фактори, що впливають на його ефективність.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-26T13:37:18Z2015-08-15T02:30:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8470Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84702012-11-26T13:37:18ZСучасний інструментарій діагностики організаційної культури підприємстваВисунуто вимоги до методики діагностики організаційної культури.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-26T13:36:42Z2015-08-15T02:29:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8453Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84532012-11-26T13:36:42ZСУЧАСНИЙ СТАН ТА ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ГАЛУЗІ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИПроведений організаційно-економічний аналіз харчової промисловості України.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-26T12:37:11Z2015-08-15T02:28:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8434Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84342012-11-26T12:37:11ZРОЛЬ КОРПОРАТИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЦЕНТРУ У ФОРМУВАННІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІВиділено зміст основних напрямів корпоративної освіти на підприємствах харчової промисловості та їх влив на організаційну культуру.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-26T12:36:19Z2015-08-15T02:29:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8456Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84562012-11-26T12:36:19ZТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІУ доповіді наведено вимоги до методики діагностики організаційної культури.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-26T12:35:18Z2015-08-15T02:29:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8455Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84552012-11-26T12:35:18ZВЛАСТИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИУ статті розглянуто організаційну культуру підприємства як соціально-економічну систему, виділено 9 її властивостей.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-26T12:34:18Z2015-08-15T02:30:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8463Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84632012-11-26T12:34:18ZКОРПОРАТИВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР: ФУНКЦІЇ ТА РОЛЬ У ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИУ статті розглянуто основні функції корпоративного навчального центру та умови ефективності його функціонування.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-26T11:23:03Z2015-08-15T02:30:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8460Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84602012-11-26T11:23:03ZЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ
ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
ТА ЇЇ ЗВ'ЯЗОК ІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЮ КУЛЬТУРОЮ
Розкрито взаємозв'язок економічної ефективності діяльності підприємств харчової промисловості та організаційної культуриО. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-26T11:22:41Z2015-08-15T02:30:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8461Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84612012-11-26T11:22:41ZУправління організаційною культуроюРозглянуто процес формування організаційної культури як комплекс трьох взаємодоповнюючих видів діяльності: оцінки поточного стану організаційної культури, формування системи заходів, направлених на зміну, вдосконалення існуючих характеристик організаційної культури та оцінки ефективності заходів, направлених на вдосконалення організаційної культури.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-23T10:22:05Z2015-08-15T02:27:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8419Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84192012-11-23T10:22:05ZФормування кадрового потенціалу сільськогосподарських підприємств в умовах транзитивної економікиВ даній статті проаналізовано освітній рівень фахівців, зайнятих в сільському господарстві Житомирської області, а також розглянуто можливість вдосконалення процедури формування кадрового потенціалу сільськогосподарських підприємств.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-23T10:21:29Z2015-08-15T02:27:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8420Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84202012-11-23T10:21:29ZКОНЦЕПЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ТА ПЕСПЕКТИВИ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯВ статті узагальнено основні положення концепції організаційної культури підприємств, яка знайшла широке розповсюдження і застосування в усьому світі. Теоретичний і практичний інтерес до управління організаційною культурою пояснюється важливим значенням, яке вона справляє на стратегію, цілі і моделі діяльності підприємств. Також в статті показано перспективи практичного застосування даної концепції на підприємствах корпоративного типу в агробізнесі.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-23T10:21:07Z2015-08-15T02:27:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8421Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84212012-11-23T10:21:07ZОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВАВ статті систематизовано функції організаційної культури та подано детальну характеристику її мотиваційної функції. Описано склад засобів мотиваційного впливу організаційної культури на персонал підприємства. Розглянуто відмінності між традиційною системою мотивації праці та мотивації праці в рамках організаційно-культурного підходу. Подано характеристику специфічних складових організаційної культури та механізм їх впливу на мотивацію праці персоналу.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-23T10:20:47Z2015-08-15T02:27:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8422Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84222012-11-23T10:20:47ZДИСКУСІЙНІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-КУЛЬТУРНОГО ПІДХОДУ
В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
В статті узагальнено значення організаційної культури підприємства як складової нової парадигми менеджменту. На основі критичного аналізу і узагальнення здійснена систематизація поглядів на концепцію організаційної культури. Виділено основні дискусійні поняття організаційно-культурного підходу в системі управління підприємствами, узагальнено наукові підходи до розуміння цих питань.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-23T10:19:38Z2015-08-15T02:27:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8424Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84242012-11-23T10:19:38ZПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ
ДО ТИПОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ КУЛЬТУР
Систематизовано та подано порівняльну характеристику існуючих підходів до типології організаційних культур. Основну увагу приділено типологія, які можуть бути використані в процесі діагностики і вдосконалення системи управління підприємствами.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-23T10:19:20Z2015-08-15T02:27:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8425Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84252012-11-23T10:19:20ZПОРІВНЯННЯ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ОЦІНКИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІСистематизовано існуючі методологічні підходи до оцінки організаційної культури підприємств, подано їх критичний аналіз. Порівняння методик здійснено шляхом співставлення їх можливостей, переваг і недоліків, а також оцінки перспектив їх застосування в умовах підприємств харчової промисловості України. Зроблено висновок про основні критерії, яким повинна відповідати дієва методика діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловості.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-23T10:16:18Z2015-08-15T02:27:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8428Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84282012-11-23T10:16:18ZОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАУ статті узагальнено основні положення концепції організаційної культури підприємств. Обґрунтовано значення організаційної культури в системі управління та механізм її впливу на рівень конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто складові та структура організаційної культури, основні аспекти формування організаційної культури на підприємствіО. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-23T10:14:57Z2015-08-15T02:27:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8427Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84272012-11-23T10:14:57ZФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ
В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ
ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
У монографії досліджено теоретичні засади організаційної культури в контексті сучасної парадигми менеджменту, розглянуто значення, властивості і функції організаційної культури, особливості процесу її формування, досліджено питання методології і методики діагностики організаційної культури, проведено аналіз сучасного стану галузі харчової промисловості України та Житомирської області, подано результати анкетного обстеження щодо стану формування організаційної культури на підприємствах з виробництва харчових продуктів і напоїв Житомирської області, визначено основні проблеми і перспективи формування організаційної культури в системі управління підприємствами харчової промисловості України.
Монографія призначена для викладачів, докторантів, аспірантів, магістрантів та студентів економічних спеціальностей, керівників підприємств, а також інших осіб, які цікавляться питаннями формування організаційної культури в системі управління підприємствами в Україні.
О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-23T10:14:31Z2015-08-15T02:27:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8426Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84262012-11-23T10:14:31ZЕКОНОМІЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНО-КУЛЬТУРНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІПодано результати дослідження економічної ефективності роботи підприємств харчової промисловості Житомирської області. Описано вплив організаційної культури на стан підприємств харчової промисловості.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-23T10:12:55Z2015-08-15T02:28:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8437Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84372012-11-23T10:12:55ZОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА: СУТЬ, ФУНКЦІЇ ТА ВПЛИВ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВАВ статті систематизовано підходи до визначення суті і функцій організаційної культури. Описано особливості мотиваційного впливу організаційної культури на персонал підприємства. На основі узагальнення досліджень провідних вчених в галузі менеджменту описано механізм впливу організаційної культури на рівень конкурентоспроможності підприємства. О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-23T10:09:35Z2015-08-15T02:28:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8436Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/84362012-11-23T10:09:35ZКорпоративний кодекс як інструмент формування організаційної культури підприємств харчової промисловостіВажливим інструментом якісної зміни етики ділового спілкування
та формування організаційної культури вважається створення
корпоративного кодексу. Процес створення корпоративних кодексів набув
широкого поширення в західних країнах з 80-хх рр. минулого століття. Проте
в Україні рівень активності підприємств щодо регламентації ціннісних,
морально-етичних складових ведення бізнесу є надзвичайно низьким,
особливо в галузі харчової промисловості.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-21T13:18:15Z2015-08-15T02:23:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8372Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83722012-11-21T13:18:15ZХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ
ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА
Узагальнено результати останніх досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених щодо формування організаційної культури підприємства. Розглянуто процес формування організаційної культури, а також основні принципи та підходи. Описано результати власних досліджень щодо методології формування організаційної культури підприємств.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-21T13:17:51Z2015-08-15T02:23:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8373Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83732012-11-21T13:17:51ZЦІННІСНА ПІДСИСТЕМА ЯК БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ
ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА
Розглянуто важливий компонент організаційної культури сучасного підприємства – ціннісну підсистему. Узагальнено результати зарубіжних та вітчизняних досліджень щодо суті, ролі і особливостей ціннісної підсистеми. Розглянуто процес та можливі результати взаємодії індивідуальних та організаційних цінностей. Викладено авторське бачення щодо визначальної ролі цінностей і місії підприємства у забезпеченні ефективності його діяльності.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-21T13:17:28Z2015-08-15T02:23:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8375Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83752012-11-21T13:17:28ZКОРПОРАТИВНИЙ КОДЕКС ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УМОВАХ МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВАРозглянуто роль корпоративного кодексу у створенні позитивного іміджу і формуванні організаційної культури підприємств в умовах міжнародного співробітництва. Узагальнено поняття, значення, функції, вимоги до структури та змісту корпоративного кодексу. Зроблено висновок про недосконалість методологічної бази формування корпоративних кодексів. Подано рекомендації щодо створення і впровадження корпоративних кодексів на підприємствах харчової промисловості.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-21T13:17:03Z2015-08-15T02:23:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8374Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83742012-11-21T13:17:03ZТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ КОРПОРАТИВНОГО КОДЕКСУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІРозглянуто важливий інструмент формування організаційної культури сучасного підприємства – корпоративний кодекс. Узагальнено теоретико-методологічну та нормативну базу формування корпоративних кодексів. Зроблено висновок про недосконалість методологічної і нормативної бази створення корпоративних кодексів. Подано рекомендації щодо формування і впровадження корпоративних кодексів на підприємствах харчової промисловості.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-21T12:05:02Z2015-08-15T02:22:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8361Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83612012-11-21T12:05:02ZФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВАУзагальнено зарубіжний і вітчизняний досвід використання організаційної культури в процесі управління персоналом підприємства. Описано переваги організаційної культури як інструменту мотивування персоналу. Подано власні рекомендацій з цієї проблеми.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-21T12:04:41Z2015-08-15T02:22:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8362Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83622012-11-21T12:04:41ZЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ ОСАІ ДЛЯ ОЦІНКИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІУзагальнено особливості методики ОСАІ, описано результати дослідження за цією методикою організаційної культури окремих підприємств харчової промисловості. Зроблено висновки про перспективи використання методики ОСАІ у вітчизняних умовах.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-21T12:04:14Z2015-08-15T02:23:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8363Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83632012-11-21T12:04:14ZМЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІАГНОСТИКИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВАУзагальнено результати останніх досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених щодо методики діагностики організаційної культури підприємства. Описано результати власних досліджень щодо оцінки організаційної культури. Подано короткий опис запропонованих автором характеристик організаційної культури.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-21T12:03:51Z2015-08-15T02:23:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8365Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83652012-11-21T12:03:51ZКОРПОРАТИВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ТА ЙОГО РОЛЬ У ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИУзагальнено передумови і досвід створення корпоративних учбових центрів для навчання персоналу. Описано переваги корпоративного навчального центру як інструменту формування організаційної культури. Розглянуто основні функції та форми корпоративних навчальних центрів, а також показники вимірювання ефективності його роботи .О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-21T12:03:29Z2015-08-15T02:23:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8366Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83662012-11-21T12:03:29ZХарчова промисловість Житомирської області: економічні та організаційно-культурні чинники розвиткуПодано результати дослідження сучасного стану підприємств харчової промисловості Житомирської області. Досліджено сировинну базу харчової промисловості області. Подано оцінку тенденцій і факторів розвитку підприємств з виробництва харчових продуктів і напоїв. Розглянуто результати анкетного дослідження організаційної культури підприємств області. Описано вплив організаційної культури на стан підприємств харчової промисловості.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-21T12:03:08Z2015-08-15T02:23:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8367Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83672012-11-21T12:03:08ZДІАГНОСТИКА ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВПодано порівняльну оцінку методик дослідження організаційної культури підприємств. Узагальнено особливості методики ОСАІ, описано результати дослідження за цією методикою організаційної культури окремих підприємств харчової промисловості. Зроблено висновки про перспективи використання методики ОСАІ у вітчизняних умовах.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-21T12:02:50Z2015-08-15T02:23:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8368Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83682012-11-21T12:02:50ZОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІПодано результати дослідження сучасного стану підприємств харчової промисловості Житомирської області. Подано оцінку тенденцій і факторів розвитку підприємств з виробництва харчових продуктів. Узагальнено особливості методики ОСАІ. Подано результати досліджень організаційної культури за методикою ОСАІ та за власною методикою.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-20T14:57:25Z2015-08-15T02:21:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8329Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83292012-11-20T14:57:25ZВЛАСТИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ: СИСТЕМНИЙ ПІДХІДСистематизовано існуючі підходи до розуміння властивостей організаційної культури, подано їх критичну оцінку. На основі узагальнення існуючих підходів до вивчення властивостей організаційної культури запропоновано власний підхід, який ґрунтується на уявленні про організаційну культуру підприємства як про соціально-економічну систему.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-20T14:54:37Z2015-08-15T02:21:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8328Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83282012-11-20T14:54:37ZВПЛИВ НАУКОВИХ ШКІЛ МЕНЕДЖМЕНТУ НА
ФОРМУВАННЯ ТЕОРІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ
Узагальнено внесок шкіл класичного, гуманістичного і сучасного напрямів у становлення теорії організаційної культури. Зазначено, що ідеї, які є основою теорії організаційної культури, формувались протягом тривалого часу і лише наприкінці 70-х рр. ХХ століття були узагальнені у вигляді окремого теоретичного підходу, який продовжує розвиватись і в наш час.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-20T14:50:07Z2015-08-15T02:21:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8331Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83312012-11-20T14:50:07ZПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ІЄРАРХІЧНОГО КЛАСТЕРНОГО АНАЛІЗУ В ПРОЦЕСІ ДІАГНОСТИКИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІРозглянуто результати застосування методу ієрархічного кластерного аналізу з метою оцінки організаційної культури підприємств. Первинні змінні розраховані на основі результатів анкетування керівників підприємств харчової промисловості Житомирської області. В результаті аналізу досліджувані підприємства поділені на три кластери, що дало можливість здійснити поглиблену діагностику організаційної культури.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-20T14:34:13Z2015-08-15T02:20:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8330Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83302012-11-20T14:34:13ZСТВОРЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЦЕНТРУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІУзагальнено передумови і досвід створення корпоративних учбових центрів для навчання персоналу. Описано переваги корпоративного навчального центру як інструменту формування організаційної культури. Розглянуто особливості та напрями діяльності корпоративних навчальних центрів в умовах підприємств харчової промисловості.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-20T14:13:45Z2015-08-15T02:20:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8327Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83272012-11-20T14:13:45ZОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИУзагальнено результати досліджень щодо значення організаційної культури підприємства і методики її діагностики. Розглянуто результати застосування методів анкетного обстеження і багатомірного факторного аналізу в процесі оцінки організаційної культури підприємств харчової промисловості. Визначено п’ять синтетичних факторів формування організаційної культури на досліджуваних підприємствах.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-20T14:08:31Z2015-08-15T02:20:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8326Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83262012-11-20T14:08:31ZВикористання методу багатомірного факторного аналізу в процесі діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловостіРозглянуто результати застосування методу багатомірного факторного аналізу в процесі оцінки організаційної культури підприємств харчової промисловості. Первинні фактори розраховані на основі результатів анкетування керівників підприємств харчової промисловості Житомирської області. Визначено п’ять синтетичних факторів формування організаційної культури на досліджуваних підприємствах.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-20T13:59:24Z2015-08-15T02:20:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8325Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83252012-11-20T13:59:24ZЕКОНОМІЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНО-КУЛЬТУРНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ГАЛУЗІ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИДосліджено сучасний стан та основні тенденції розвитку галузі харчової промисловості України, подано оцінку економічних, організаційних та культурних факторів розвитку. Оцінка основних тенденцій розвитку галузі харчової промисловості здійснена з врахуванням стану організаційної культури підприємств як важливої складової системи управління.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-20T13:59:10Z2015-08-15T02:20:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8324Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83242012-11-20T13:59:10ZДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ КАТЕГОРІЇ
«ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА»
Узагальнено результати останніх досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених щодо сутності категорії «організаційна культура». Подано авторську класифікацію існуючих визначень організаційної культури, обґрунтоване власне визначення організаційної культури. О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-20T13:58:57Z2015-08-15T02:20:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8323Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83232012-11-20T13:58:57ZТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВАУзагальнено результати останніх досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених щодо формування організаційної культури підприємства. Розглянуто процес формування організаційної культури, а також основні його принципи та підходи. Описано результати власних досліджень щодо факторів організаційної культури та особливостей її формування в залежності від етапу життєвого циклу підприємства. О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com2012-11-20T13:58:45Z2015-08-15T02:20:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8322Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83222012-11-20T13:58:45ZСтруктура організаційної культури підприємстваУзагальнено результати останніх досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених щодо структури організаційної культури підприємства. Описано результати власних досліджень щодо внутрішньої будови організаційної культури. Подано коротку характеристику підсистем та окремих елементів організаційної культури.О. В. Харчишинаconsultcentre@gmail.com