Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T08:32:09ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2014-06-23T08:55:40Z2015-08-15T07:08:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11772Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/117722014-06-23T08:55:40ZTYPES OF TESTS USED IN ENGLISH LANGUAGE
У статті розглядається проблема типів тестів, які є важливим аспектом процесу вивчення та
викладання англійської мови. Розглянуто різні типи тестів, які використовуються в англійській мові.
Визначено,що роль тестів є дуже важливою, особливо у вивченні мови, бо вони показують, що учні
дізналися під час курсу, а також відображають сильні та слабкі сторони навчального процесу, та
допомагають вчителю поліпшити викладання англійської мови. Дана класифікація чотирьох
традиційних категорій тестів. Проаналізовано використання найбільш поширених типів об’єктивних
тестів, таких як - коротка відповідь, множинний вибір, підбір пари слів або частин речень. З’ясовано,
що кожному процесу передачі знань необхідна перевірка отриманих знань з метою нагляду за
ефективністю засвоєння знань. Безліч різних методів і форм контролю дає вчителю можливість
вибору, в залежності від індивідуальних особливостей класу.О. В. Хижняк2014-04-24T07:38:52Z2015-08-15T06:21:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11089Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/110892014-04-24T07:38:52ZВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ
ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ
ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
У статті представлено проблему використання мультимедійних засобів як інноваційної педагогічної
технології у процесі навчання іноземної мови; проаналізовано дидактичні можливості, які допомагають
реалізувати принципово нові форми та методи навчання; обґрунтовано проблеми розробки і
впровадження інноваційних методик у процес навчання. Впровадження в систему освіти
мультимедійних засобів навчання допомагає активізувати мотивацію студентів, їх креативне
мислення, самостійність і прагнення до всебічного отримання та засвоєння інформації, стимулювати
допитливість та інтерес до наукової діяльності. З’ясовано, що мультимедійні проектори дають
можливість матричної презентації матеріалу, яка відриває студента і викладача від друкованого
тексту, від послідовного зчитування та заучування напам’ять.О. В. Хижняк