Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T01:09:44ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2008-11-11T11:56:16Z2015-08-14T17:10:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1805Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18052008-11-11T11:56:16ZСоціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освітіРозглядаються соціальні та педагогічні умови виникнення, методологічні підходи та головні етапи історико-педагогічного аналізу інновацій в освіті – аналіз соціально-педагогічного контексту, в якому функціонувала новаторська школа, аналіз її особливостей, визначення її впливу на педагогічну практику та науку.О. В. Адаменкоelena_adamenko@mail.ruЄ. М. Хриков