Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T15:46:01ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2013-01-14T14:19:46Z2015-08-15T03:27:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9036Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/90362013-01-14T14:19:46ZОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ОБРАЗІВ ВЧИТЕЛІВ ТА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ У ТВОРАХ І. ФРАНКА ТА С. ВАСИЛЬЧЕНКАУ статті основну увагу звернено на сатиричний характер творів із шкільного життя демократичного
кола письменників І. Франка і С. Васильченка та простежено природу і особливості цієї сатири.
Головне завдання публікації полягає у розкритті специфіки художньої реалізації митцями діяльності
сільського вчителя в соціальному плані. Змальовано сатиричний струмінь в оповіданнях письменників-
педагогів, який розвінчує існуючий суспільний лад, що поставив народного вчителя у нестерпні життєві
умови. Досліджено як за допомогою комічних гумористичних і сатиричних прийомів та засобів майстри
слова спромоглися в своїх новелах художньо гострокритично відобразити важливі освітні проблеми і
засобами сатири оригінально розвінчували потворні типові явища з життя школи, що гальмували
розвиток навчально-виховного процесу в самодержавно-бюрократичній системі освіти на зламі століть.С. М. Хронюк