Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T18:45:58ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2012-02-06T11:04:20Z2015-08-15T00:21:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6357Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/63572012-02-06T11:04:20ZЛінгвостилістичні та комунікативно-прагматичні особливості реалізації стратегії персуазивності у текстах відкритих листівУ статті розглядається поняття "персуазивна комунікація", аналізуються засоби реалізації тактики активізації емоцій та тактики аргументації у межах комунікативної стратегії персуазивності на матеріалі англомовних текстів відкритих листів. Було виявлено, що інструментальними аспектами стратегії персуазивності виступають тактики, які експлікуються в структурі тексту через систему комунікативних ходів , що піддаються лінгвостилістичній інтерпретації.А. М. Чеберяк