Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T22:27:47ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2024-02-05T14:43:22Z2024-02-05T14:43:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38937Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/389372024-02-05T14:43:22ZФормування інноваційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовкиУ статті досліджується формування інноваційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки. Визначено, що інновація – це впровадження нових цілей, змісту, форм і методів навчання і виховання в організацію спільної діяльності вчителя і учня. Надано авторське визначення поняттю «інноваційна компетентність»: інноваційна компетентність майбутнього вчителя початкової школи є найважливішою складовою професійної компетентності, яка характеризується здатністю проєкту-вати, створювати та впроваджувати щось нове в освітній процес, і яка гарантує трансформацію інтелектуального, мотиваційного та творчого потенціалу особистості вчителя.І. М. КоновальчукТ. І. ШансковаН. Ю. Рудницька2024-01-17T08:27:36Z2024-01-17T11:23:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38791Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/387912024-01-17T08:27:36ZDevelopment of critical thinking of future primary school teachers in the process of professional trainingThe development of critical thinking of higher education applicants is carried out in the process of professional training through the mastering of basic and elective educational components, in particular the discipline "Technologies of critical thinking", the passage of various types of educational and industrial practices, the formation of skills to solve professionally oriented problems in conditions of uncertainty and is based on the reflection of educational activities.Т. І. Шансковаdoktorshans@ukr.net2023-11-28T13:13:28Z2023-11-28T13:16:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38395Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/383952023-11-28T13:13:28ZПроблема формування діалогічної компетентності в дітей середнього дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігорУ сучасному світі комунікативні навички відіграють важливу роль у дошкільному віці дітей та є передумовою для їх успішної соціалізації. Завдяки діалогічній компетентності діти середнього дошкільного віку вчаться висловлювати свої думки, спілкувалися, розуміти іншихД. О. ШпіхернюкТ. І. Шанскова2023-11-28T13:12:28Z2023-11-28T13:12:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38394Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/383942023-11-28T13:12:28ZФормування природничо-екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами експериментально-дослідницької діяльностіФормування в дітей дошкільного віку природничо-екологічної компетентності є важливою складовою цього процесу. Екологічне виховання визначається як педагогічна діяльність, яка спрямована на формування в дошкільників екологічної культури. Таким чином, вихователям важливо спрямовувати свої зусилля, щоб надати дітям природничі знання та виховати відповідальне ставлення до природного середовища.Я. М. СеменовичТ. І. Шанскова2023-11-28T12:59:27Z2023-11-28T12:59:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38393Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/383932023-11-28T12:59:27ZГуманістичні традиції концепції пайдеї у сучасній професійній підготовці майбутніх вчителів початкових класівНова українська школа у своїй методології і практиках продовжує і розвиває кращі гуманістичні традиції пайдеї, шляхів збереження і формування психологічного, соціального і духовного здоров'я та інтелектуального, етичного і естетичного розвитку, а також як передумова самопізнання і самореалізації.Т. І. Шанскова2023-05-30T10:18:47Z2023-05-30T10:18:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36936Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/369362023-05-30T10:18:47ZМетодичні матеріали до навчальної практики з організації інклюзивного навчання у початкових класахУ методичних матеріалах подано програму навчальної практики з організації інклюзивного навчання у початкових класах та методичні вказівки, які сприятимуть ефективній організації та проведенню цієї навчальної практики у студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта.
Методичні рекомендації адресовані здобувачам вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта, а також керівникам навчальної практика з організації інклюзивного навчання у початкових класах.Т. І. ШансковаІ. М. КоновальчукН. Ю. Рудницька2023-05-04T08:17:35Z2023-05-04T08:17:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36722Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/367222023-05-04T08:17:35ZПотенціал театрального мистецтва у формуванні соціальної компетеності учнів початкової школиСтаття присвячена розгляду процесу формування соціальної компетентності учнів початкової школи прийомами театрального мистецтва. Проаналізовано сучасні освітні вимоги щодо формування соціальної компетентності та можливості театрального мистецтва у цьому процесі. Охарактеризовано поняття «соціальна
компетентність», «соціальна компетентність учнів початкової школи», «театральне мистецтво», «прийоми
театралізації» в науковому контексті.Н. Ю. РудницькаТ. І. ШансковаІ. М. Коновальчук2023-01-27T13:42:42Z2023-01-27T13:42:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35928Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/359282023-01-27T13:42:42ZРозвиток критичного мислення майбутніх вчителів початкових класів Нової української школи у процесі професійної підготовки в ЗВОЗначну увагу щодо розвитку критичного мислення приділено в законодавстві України, присвяченому освітнім проблемам, а саме: Законі України "Про освіту", Концепції розвитку освіти в Україні на період 2020-2025 р., Концепції Нової української школи та ін.Т. І. Шанскова2023-01-27T13:42:21Z2023-01-27T13:42:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35927Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/359272023-01-27T13:42:21ZФормування креативного мислення в учнів початкової школи засобами ігрових технологій на уроках математикиРозробка проблеми креативності дітей актуальна, оскільки система освіти повинна готувати людей, здатних до генерування абсолютно нових ідей, виховувати в людині прагнення до вибору принципово нових, не схожих одне на одного рішень, відповідей на питання, що цікавлять.К. С. ЧеканівськаТ. І. Шанскова2023-01-27T13:41:54Z2023-01-27T13:41:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35926Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/359262023-01-27T13:41:54ZІнтерактивні методи навчання на уроках "Я досліджую світ" у початковій школіТрадиційні методи навчання не можуть передбачати тісного й доцільного зв’язку із внутрішнім життям учня, з йoгo різноманітними запитами й потребами; такі умови не є доцільними для прояву індивідуальних здібностей, творчих виявів особистості.А. С. ПавленкоТ. І. Шанскова2023-01-27T13:41:22Z2023-01-27T13:41:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35925Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/359252023-01-27T13:41:22ZФормування моральних цінностей молодших школярів під час реалізації змістової лінії "Людина як особистість"
на уроках "Я досліджую світ"Згідно із програмою "Освіта ХХІ століття", одним із найголовніших завдань у контексті виховання справжніх гуманістичних цінностей у початковій школі є формування високоморальної особистості, що здатна розуміти та виявляти такі риси, як чесніть, відповідальність, порядність здатність до співпереживання та ін.І. П. МарченкоТ. І. Шанскова2023-01-27T13:40:52Z2023-01-27T13:40:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35924Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/359242023-01-27T13:40:52ZФормування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задачУ кожного нового покоління виникають свої вимоги до навчання. Але розвиток логічного мислення в дітей – одне з важливих завдань початкової освіти. На початку навчального року дитина досягає найвищого рівня психологічного розвитку. Такі навички, як уміння логічно мислити й робити висновки без підказки, допомагають учням успішно опанувати нові знання. Велике значення в розвитку логічного мислення молодших школярів має математика, яка дає можливість підключити учнів до щоденних практичних занять, що у свою чергу підвищує інтерес дітей до вивченню математики. У міру розв’язання сюжетних задач покращуються навички математичного мовлення учнів, розвивається логічне, математичне мислення, а також математичний склад розуму та інтелект.Т. С. МарківськаТ. І. Шанскова2023-01-27T13:40:21Z2023-01-27T13:40:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35923Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/359232023-01-27T13:40:21ZРозвиток критичного мислення молодших школярів засобами проблемного навчанняОсобливої актуальності набуває проблема розвитку критичного мислення школярів початкової школи, оскільки стрімко змінюваний технологічний і соціальний світи потребують різних стилів мислення, формування та окреслення власного бачення щодо певної ситуації, вміння швидко перебудовуватися в нестандартній ситуації та досягати поставлених цілей.С. О. ЛуценкоТ. І. Шанскова2023-01-24T14:16:49Z2023-01-24T14:16:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35905Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/359052023-01-24T14:16:49ZФормування громадянської компетеності учнів початкових класів в умовах становлення нової української школиСтаття присвячена розгляду процесу формування громадянської компетентності учнів початкової школи. Проаналізовано сучасні вимоги державного законодавства щодо громадянської компетентності українців загалом та учнів початкової школи зокрема. Охарактеризовано поняття «компетентність», «громадянськість», «громадянська компетентність учня початкової школи» в науковому контексті. Подано структуру громадянської компетентності учня початкової школи, а саме: ціннісно-мотиваційний, пізнавальний, діяльнісно-практичний, рефлексивний компоненти. На основі розробленої програми дослідження був проведений педагогічний експеримент для визначення рівня сформованості громадянської компетентності учнів початкової школи.Т. І. ШансковаН. Ю. РудницькаІ. М. Коновальчук2023-01-19T08:46:54Z2023-01-19T08:49:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35874Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/358742023-01-19T08:46:54ZІнтерактивні технології навчання на уроках інтегроваго курсу «Я досліджую світ»Сучасний процес навчання розвивається під гаслами постійного реформування, покращення умов навчання, ускладнення змісту освіти, що в свою чергу призводить до значного збільшення обсягу інформації, яку школярі повинні засвоїти за мінімальний час. Створення та реалізація інтегрованих уроків дозволяє переоцінити пріоритети навчання, роль здобувачів освіти в процесі навчання, взаємодію різних предметів.А. Г. ТкаченкоТ. І. Шанскова2022-07-07T19:56:22Z2022-07-07T19:56:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34320Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/343202022-07-07T19:56:22ZМетодичні рекомендації з виробничої літньої педагогічної практикиУ методичних рекомендаціях обґрунтована мета, завдання та зміст виробничої літньої педагогічної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта, висвітлюється програма практики, форми та методи контролю, вимоги до звітної документації; надаються методичні поради студентам-практикантам щодо організації педагогічного супроводу в різні періоди табірної зміни; підготовки ігор, спортивно – туристичної діяльності; методичні рекомендації щодо проведення бесіди як форми комунікативної взаємодії педагога-організатора з дітьми; вимоги щодо написання звіту та оформлення документації за результатами проходження практики та ін.
Методичні рекомендації адресовані здобувачам вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта, а також керівникам виробничої літньої педагогічної практики.І. М. КоновальчукН. Ю. РудницькаТ. І. Шанскова2022-05-18T14:27:05Z2022-05-18T14:32:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34027Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/340272022-05-18T14:27:05ZМетодичні рекомендації з виробничої педагогічної практики у початкових класахУ методичних рекомендаціях обґрунтована мета, завдання та зміст виробничої педагогічної практики у початкових класах для здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта, висвітлюється програма практики, форми та методи контролю, вимоги до звітної документації; надаються методичні поради здобувачам вищої освіти щодо спостереження уроків; підготовки, проведення й аналізу ранкової зустрічі; методичні поради щодо проведення уроків; вимоги щодо написання звіту та оформлення документації за результатами проходження практики та ін.
Методичні рекомендації адресовані здобувачам вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта, а також керівникам виробничої педагогічної практики.Н. Ю. РудницькаІ. М. КоновальчукТ. І. Шанскова2021-07-19T10:26:05Z2021-07-19T10:26:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33037Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/330372021-07-19T10:26:05ZEconomic, psychological, pedagogical and methodological basis of professional training of future teachers of primary classes in the context of ideas of a new ukrainian schoolThe article analyzes the trends in the change of key competencies required by the labor market. It is stated that these changes determine the new competencies that must be formed in the pupils of the school, which in turn changes the requirements for the competencies of the teacher. The directions of economic reforms of the Ukrainian school are studied and it is shown that these reforms will lead to an increase in the requirements for primary school teachers and increase the level of control over his activities from communities, whose funds will be used to finance educational institutions of each community. Therefore, as a priority area of reforming the Ukrainian school, a systematic approach to the training of future teachers was proposed, details of the reassessment of the components of this approach, the content of components and outlined new requirements for the components of primary school teacher competence. It is proved that the psychological and pedagogical principles of primary school teacher training and acquisition of professional competence are a set of interconnected components of the educational process, which form the need for improvement and interest in the profession; stimulate the education of the individual. Not only the importance of knowledge and skills, but also the qualities that will ensure an effective pedagogical process; form a proper self-assessment of the teacher and his objective assessment of students. Negative factors that may reduce the effectiveness of complex psychological and pedagogical principles of future teacher training have also been studied. It is stated that the key prerequisite for these principles should be the formation of a teacher as a person who loves children, enjoys communication and friendship with them, is able to share their joys and sorrows, and does not forget how she was a child. The system of methodical approaches of teacher training is considered and it is specified that it should aim at formation at the future teacher of aspiration of innovative pedagogical work as a basis of its self-realization. The structure of methodical approaches in modern conditions is estimated and its transience is indicated. That is, methodological approaches are only tools in the work of a teacher, and the constant search for pedagogical innovations for the desire to improve will allow him to choose the right tools from the set offered to him. The results of the study and the developed proposals will increase the effectiveness of reforming the New Ukrainian school.Н. Є. Колесникkolesnik@zu.edu.uaТ. І. ШансковаН. Ю. РудницькаІ. М. КоновальчукС. М. Максимець2021-06-15T14:52:48Z2021-06-15T14:52:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32821Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/328212021-06-15T14:52:48ZУдосконалення змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів відповідно до вимог Нової української школиПрофесійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи має спиратися на принципи гуманізму, демократизації, компетентності, педагогічної творчості,проблемності, педагогічного саморозвитку.
З позицій дидактичних закономірностей зміст підготовки майбутніх учителів початкових класів буде повноцінним за умови його повноти, глибини, збалансованості конкретного й загального, завершеності, системності, гнучкості, оперативності, динамізму.Т. І. Шанскова2021-02-24T15:49:22Z2021-02-24T15:49:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32328Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/323282021-02-24T15:49:22ZПрофесійний розвиток педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у процесі методичної роботиОсновні наукові підходи до проблеми професійного розвитку педагогічних працівників ЗДО у методичній роботі: системний, гуманістичний, аксіологічний, особистісний, акмеологічний.Т. І. Шанскова2019-11-11T09:28:11Z2019-11-11T09:34:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30094Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/300942019-11-11T09:28:11ZВикористання методологічних надбань К. Ушинського в сучасній дошкільній лінгводидактиціУ статті висвітлено можливість використання педагогічних ідей К. Ушинського у професійній підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти щодо навчання дошкільників рідної мови; подано основні сучасні вимоги до засвоєння дітьми дошкільного віку рідної мови та мета, завдання та результати навчання студентів курсу «Дошкільна лінгводидактика»; представлено досвід К. Ушинського щодо навчання дітей рідної мови та доведена його актуальість в сучасній освіті.
Ключові слова: Базовий компонент дошкільної освіти, дошкільна лінгводидактика, лінгводидактична концепція, рідна мова, звуковий аналітико-синтетичний метод навчання грамоти.Т. І. Шанскова2019-06-19T10:54:21Z2019-06-19T11:03:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29527Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/295272019-06-19T10:54:21ZAnalysis of the Results of the Experimental Work in the Formation of Pedagogical Knowledge of the Future Teachers in the Process of Obtaining a Second Higher EducationТ. І. ШансковаТ. С. Гужанова2019-05-27T12:53:43Z2019-05-27T12:53:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29439Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/294392019-05-27T12:53:43ZСучасні пріоритети управління якістю освіти закладів вищої освіти: кафедральний рівеньПріоритетом розвитку суспільства у ХХІ столітті, що визнаний світовим співтовариством, є якість освіти. У високотехнологічному інформаційному суспільстві, системі інновацій, якість освіти стає головним аргументом людського розвитку, в забезпеченні такого рівня життєвої та професійної компетентності людини, який би задовольняв її прагнення до самовдосконалення.Т. І. Шанскова2019-03-22T17:16:10Z2019-03-22T17:16:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28612Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/286122019-03-22T17:16:10ZСучасні пріоритети професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення інтегрованих уроківСтаття присвячена особливостям проведення інтегрованих уроків у початкових класахвідповідно до Концепції Нової української школи та професійної підготовки майбутніх учителів до цієї діяльності. Сучасний вчитель має бути глибоко обізнаним щодо освітніх вимог держави до початкової освіти загалом та інтегрованого навчання молодших школярів зокрема. Тому професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти до проведення інтегровантх уроків має враховувати соціальне замовлення суспільства щодо підготовки фахівців, базуватися на наукових підходах, сприяти формуванню позитивної мотивації студентів щодо застосування інтегрованих форм навчання у початковій школі, набуттю відповідних знань та вмінь, формувати готовність до цієї діяльності та прагнення до подальшого саморозвитку та самореалізації.Т. І. Шанскова2019-03-05T20:50:11Z2019-03-05T20:50:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28530Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285302019-03-05T20:50:11ZМотиваційна орієнтація студентів гуманітарних спеціальностей щодо здобуття другої вищої освітиУ статті з позицій андрагогіки висвітлено особливості навчання дорослих; виділено відмінності у мотивації навчання дорослих та дітей; проаналізовано результати проведеного дослідження мотиваційної орієнтації дорослих студентів гуманітарних спеціальностей в умовах здобуття другої вищої освіти.Т. І. Шанскова2019-03-05T09:42:29Z2019-03-05T09:42:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28525Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285252019-03-05T09:42:29ZАндрагогічні засади професійної підготовки магістрів дошкільної та початкової освітиУ сучасних умовах дворівнева підготовка педагогічних працівників у системі «бакалавр-магістр» у вищій освіті України сконцентрована на зміні форм, методів, прийомів та засобів навчання на кожному з рівнів. Зазначимо, що підготовка магістрів відрізняється більшою науковою і теоретичною фундаментальністю, рівнем самостійної науково-дослідної та проектної діяльності. Вона розрахована на поглиблення вузькоспеціальних знань і застосування їх у викладацькій або науковій діяльності.Т. І. Шанскова2019-03-05T09:22:44Z2019-03-05T09:22:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28524Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285242019-03-05T09:22:44ZАндрагогічні засади удосконалення навчальної мотивації майбутніх фахівців у процесі магістерської підготовкиУ статті розкрито необхідність застосування андрагогічної моделі у процесі професійної підготовки майбутніх магістрів; проаналізовано особливості формування навчальної мотивації студентів; висвітлено результати дослідження мотиваційної сфери магістрантів; виділено етапи формування навчальної мотивації та подано шляхи її удосконалення в освітньому процесі закладів вищої освіти.Т. І. ШансковаО. А. МірошниченкоЖ. І. Кушева2019-03-05T09:07:32Z2019-03-05T09:23:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28523Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285232019-03-05T09:07:32ZІнноваційні технології у професійній підготовці фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освітиУ статті проаналізовано сучасні вимоги держави до професійної діяльності фахівців гуманітарного профілю, її основні функції; професійну підготовку фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти розглянуто як комплексну самоорганізовану систему та запропоновано андрагогічно-синергетичну модель такої підготовки яку можна розглядати як освітню інновацію підготовки фахівців при здобутті другої вищої освіти; висвітлено різноманітні технології навчання дорослих, які використовуються у професійній підготовці.Т. І. Шанскова2019-03-05T09:06:46Z2019-03-05T09:23:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28522Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285222019-03-05T09:06:46ZМетодика професійної підготовки майбутніх фахівців гуманітарного профілю в системі другої вищої освіти: Навчально-методичний посібникУ пропонованому навчально-методичному посібнику з позицій гуманістичного, андрагогічного та акмеологічного підходів висвітлено особливості викладання психолого-педагогічних та соціально-педагогічних дисциплін у процесі професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти та представлена відповідна андрагогічна технологія.
Навчально-методичний посібник адресовано викладачам, студентам вищих навчальних закладів, аспірантам та різним категоріям педагогічних працівників, які цікавляться проблемами навчання дорослих при здобутті другої вищої освіти.Т. І. Шанскова2018-06-26T11:05:50Z2018-06-26T11:05:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27235Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/272352018-06-26T11:05:50ZУправлінські засади розвитку педагогічних працівників дошкільного навчального закладуМагістерська роботаВ. В. МорозТ. І. Шанскова2018-05-01T21:29:54Z2018-05-01T21:29:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27017Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/270172018-05-01T21:29:54ZВпровадження акмеологічного підходу в управління закладами освіти в сучасних умовах реформування освітньої галузіТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2017-12-01T07:34:46Z2017-12-01T07:34:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25887Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/258872017-12-01T07:34:46ZГуманістична спрямованість особистості як складова професійної компетентності керівника закладу соціальної сфериТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2017-11-29T17:10:59Z2017-11-29T17:10:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25888Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/258882017-11-29T17:10:59ZСтворення креативного середовища у процесі професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів в умовах магістратуриТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2016-11-22T12:00:49Z2016-11-22T12:00:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22492Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/224922016-11-22T12:00:49ZВпровадження андрагогічної технології у процес професійної підготовки майбутніх фахівців гуманітарного профілю при здобутті другої вищої освітиТ. І. Шанскова2016-11-22T10:38:44Z2016-11-22T10:38:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22490Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/224902016-11-22T10:38:44ZТеоретичні та методичні засади професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освітиТ. І. Шанскова2016-11-04T10:27:42Z2016-11-04T10:27:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22339Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/223392016-11-04T10:27:42ZАндрагогічна технологія підготовки майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освітиТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2016-11-04T10:26:12Z2016-11-04T10:26:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22335Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/223352016-11-04T10:26:12ZМетодологічні основи теорії професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освітиТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2016-04-13T12:34:29Z2016-04-13T12:34:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20745Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/207452016-04-13T12:34:29ZТрансформація управління системою професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти УкраїниТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2016-03-11T09:49:21Z2016-03-11T09:55:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20531Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/205312016-03-11T09:49:21ZТеоретичні та методичні засади професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освітиДисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наукТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2016-02-27T20:18:51Z2016-02-27T20:27:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20459Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204592016-02-27T20:18:51ZТеоретичні та методичні засади професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освітиАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наукТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2016-01-14T00:11:01Z2016-01-14T00:11:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19860Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/198602016-01-14T00:11:01ZАндрагогічна технологія професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освітиТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2015-11-03T07:32:21Z2015-11-03T07:32:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19048Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/190482015-11-03T07:32:21ZІнноваційні технології професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освітиТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2015-09-10T17:45:51Z2016-03-07T01:03:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18506Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/185062015-09-10T17:45:51ZАндрагогическая модель переподготовки специалистов гуманитарных специальностей при получении второго высшего образованияТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2015-06-01T21:07:22Z2015-06-01T21:07:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17575Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/175752015-06-01T21:07:22ZАндрагогічні технології професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах другої вищої освіти
Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2015-05-27T11:33:20Z2015-05-27T11:33:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17516Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/175162015-05-27T11:33:20ZПрофесійна рефлексія майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах здобуття другої вищої освітиТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2015-05-26T07:17:35Z2015-05-26T07:17:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17456Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/174562015-05-26T07:17:35ZНаукові аспекти управлінської культури керівника навчального закладуО. С. КравчукOlyaomelchenko@i.uaТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2015-05-05T20:39:29Z2015-05-22T15:36:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17184Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/171842015-05-05T20:39:29ZГотовність до професійної діяльності фахівців гуманітарного профілю в умовах здобуття другої вищої освіти
Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2014-12-11T13:36:26Z2015-08-15T11:01:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14525Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/145252014-12-11T13:36:26ZРозвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освітиТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2014-12-05T09:33:42Z2015-08-15T10:43:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14267Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/142672014-12-05T09:33:42ZОсобливості сучасної професійної підготовки фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти в УкраїніТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2014-12-02T09:23:19Z2016-03-07T01:02:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14212Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/142122014-12-02T09:23:19ZГотовность студентов гуманитарных специальностей к профессиональной деятельности при получении второго высшего образованияТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2014-04-24T07:43:28Z2015-08-15T06:21:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11090Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/110902014-04-24T07:43:28ZПрофесійна перепідготовка фахівців гуманітарного профілю в російській федерації
У статті проаналізовано основні тенденції перепідготовки фахівців гуманітарного профілю в Російській
Федерації; висвітлено законодавче забезпечення цього процесу; охарактеризовано особливості
перепідготовки вчителів, соціальних педагогів та психологів та їх науково-методологічне підґрунтя, що
розкрито у працях російських науковців; подано пропозиції із модернізації перепідготовки фахівців
гуманітарного профілю в Україні на основі використання досвіду Російської Федерації у цьому процесі.Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2014-04-23T11:43:15Z2015-08-15T06:19:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11032Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/110322014-04-23T11:43:15ZРозвиток особистості дорослих у процесі навчання в умовах другої вищої освіти гуманітарного профілюУ статті проаналізовано соціально-психологічні особливості дорослих, які необхідно враховувати у процесі післядипломного навчання в умовах здобуття другої вищої освіти; подано результати досліджень радянських психологів щодо особливостей розвитку психіки дорослих у процесі навчання та сучасні вимоги до організації навчального процесу дорослих відповідно концепції неперервного навчання особистості.Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2014-04-23T11:42:59Z2015-08-15T06:19:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11031Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/110312014-04-23T11:42:59ZІнновації у професійній підготовці фахівців гуманітарного профілю в умовах здобуття другої вищої освітиУ статті проаналізовано сучасні вимоги держави до професійної діяльності фахівців гуманітарного профілю, її основні функції; професійну підготовку фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти розглянуто як комплексну самоорганізовану систему та запропоновано андрагогічно-синергетичну модель такої підготовки, яку можна розглядати як освітню інновацію підготовки фахівців при здобутті другої вищої освіти.Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2014-04-23T11:42:43Z2016-03-07T01:02:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11028Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/110282014-04-23T11:42:43ZГотовность студентов гуманитарных специальностей к профессиональной деятельности при получении второго высшего образованияВ статье раскрыто современное трактование концепции непрерывного образования взрослых и место последипломного (второго высшего) образования в этом процессе; на основе научных подходов к феномену образования разработана андрагогически-синергетическая модель подготовки специалистов гуманитарного профиля в условиях второго высшего образования, выделены уровни готовности студентов к профессиональной деятельности; проанализировано понятие «педагогическая компетентность»; показаны пути усовершенствования профессиональной подготовки будущих учителей, социальных педагогов и психологов.Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2014-04-23T11:41:43Z2015-08-15T06:19:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11026Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/110262014-04-23T11:41:43ZОсобливості перепідготовки фахівців гуманітарного профілю в СШАУ статті проаналізовано сучасні тенденції перепідготовки та підвищення кваліфікації вчителів та соціальних педагогів у США; перераховано основні напрями досліджень українських та російських науковців у цій галузі; подано структуру мережі закладів підвищення кваліфікації та перепідготовки педагогічних працівників у США; охарактеризовано основні форми та методи підвищення кваліфікації та перепідготовки педагогів; висвітлено значення дистанційного навчання у цьому процесі;визначено можливості застосування досвіду США для покращення системи перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців гуманітарного профілю в Україні.Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2014-04-23T06:39:38Z2015-08-15T06:17:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11034Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/110342014-04-23T06:39:38ZПсихологічні особливості дорослих як суб’єктів навчання в умовах другої вищої освітиПроаналізовано рефлексивний та біхевіористичний підходи до освіти дорослих; розкрито вікові психологічні особливості дорослих людей, які необхідно враховувати у процесі їх навчання;охарактеризовано поняття "дорослий" та "дорослий учень".Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2014-04-23T06:39:27Z2015-08-15T06:17:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11033Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/110332014-04-23T06:39:27ZСучасні тенденції підготовки та перепідготовки фахівців гуманітарного профілю у польщі та країнах європейського союзуУ статті проаналізовано сучасний стан перепідготовки фахівців гуманітарного профілю у Польщі та країнах Західної Європи та показано можливості втілення цього досвіду в систему перепідготовки та здобуття другої вищої освіти гуманітарного профілю в Україні.Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2013-11-07T09:12:27Z2016-03-07T01:02:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10074Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/100742013-11-07T09:12:27ZАндрагогическая модель переподготовки специалистов гуманитарных специальностей при получении второго высшего образованияОбразование взрослых в современных условиях приобретает весомое значение и требует разработки и внедрения специальных образовательных моделей, направленных на раскрытие личностного потенциала взрослого и реализацию социальных требований к современному специалисту. На основе андрагогического, синергетического, компетентностного и личностно-ориентированного подходов к процессу профессиональной подготовки специалистов гуманитарного профиля в условиях второго высшего образования разработана андрагогически-синергетическая модель такой подготовки и выделены её уровни.Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2013-11-07T09:09:46Z2015-08-15T04:56:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10071Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/100712013-11-07T09:09:46ZСоціально-психологічні особливості дорослих як суб’єктів навчання в умовах другої вищої освітиРозкрито вікові психологічні особливості дорослих людей, які необхідно враховувати у процесі їх навчанняТ. І. Шансковаmestt74@mail.ru2013-11-07T06:44:14Z2015-08-15T04:56:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10070Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/100702013-11-07T06:44:14ZСистема перепідготовки педагогічних працівників у 20-ті – 30-ті роки XX століття в УкраїніДана стаття присвячена проблемі перепідготовки педагогічних працівників у 20-ті – 30-ті роки XX століття в Україні; проаналізовано різноманітні форми такої перепідготовки, зумовлені необхідністю формування вчителя за вимогами нового уряду; висвітлені форми та методи перепідготовки вчителів даного історичного періоду можливо використовувати і в сучасних умовах.Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2013-03-20T11:34:59Z2015-08-15T03:54:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9353Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/93532013-03-20T11:34:59ZМодель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освітиУ статті розкрито сучасні тенденції у підготовці майбутніх соціальних педагогів в умовах другої вищої освіти; проаналізовано концептуальні моделі такої підготовки майбутніх соціальних педагогів та представлено андрагогічну модель, яка будується на принципах навчання дорослих. Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2012-12-14T08:38:26Z2015-08-15T02:48:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8711Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/87112012-12-14T08:38:26ZЗастосування педагогічних технологій у підготовці фахівців гуманітарного профілю в умовах здобуття другої вищої освітиУ статті проаналізовано основні сучасні технології навчання дорослих студентів, що побудовані на концептуальних засадах андрагогіки та враховують сучасні тенденції освіти протягом життя.Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2012-12-10T11:50:45Z2015-08-15T02:45:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8679Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/86792012-12-10T11:50:45ZРозвиток системи другої вищої освіти дорослих: європейський досвідУ статті проаналізовано сучасні тенденції розвитку вищої освіти дорослих у країнах Європи, що
засновані на засадах андрагогіки, концепції неперервної освіти; названо основні загальноєвропейські
законодавчі акти у цій сфері; подано статистичні дані щодо збільшення кількості населення
європейських країн, яке продовжує навчання у дорослому віці; висвітлено здобутки українських вчених
щодо вивчення світового досвіду педагогічної освіти; названо провідні освітні моделі підготовки
вчителів у зарубіжних країнах; розглянуто досвід післядипломної освіти педагогів у Франції; показано
перспективи розвитку системи другої вищої освіти гуманітарного профілю в Україні.Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2012-04-09T08:07:38Z2015-08-15T01:06:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7027Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/70272012-04-09T08:07:38ZПедагогічна майстерність андрагога у процесі підготовки майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах здобуття другої вищої освітиУ статті розглядається специфіка виявів педагогічної майстерності у професійній діяльності викладача-андрагога, подано шляхи її вдосконалення та висвітлено поняття «андрагогічна компетентність».Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2012-01-30T10:54:29Z2015-08-15T00:04:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6121Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/61212012-01-30T10:54:29ZЗастосування основ пенітенціарної педагогіки А.С. Макаренка у процесі перевиховання неповнолітніх в сучасних умовахСтаття присвячена аналізу діяльності спеціальних органів і служб у справах неповнолітніх в Україні та можливостям застосування педагогічної системи А.С. Макаренка щодо перевиховання неповнолітніх, які належать до групи ризику Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2011-11-02T09:25:56Z2015-08-14T23:02:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5255Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/52552011-11-02T09:25:56ZОсобливості адаптації дорослих студентів в умовах другої вищої освіти гуманітарного профілюУ статті розкрито особливості адаптації студентів до умов вищого навчального закладу (ВНЗ) при отриманні другої спеціальності гуманітарного профілю; на основі системного підходу до вивчення наукових явищ і процесів проаналізовано структуру адаптації студентів до ВНЗ, її форми, часові межі та подано шляхи оптимізації адаптації дорослих студентів в умовах другої вищої освіти.Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2008-12-08T12:55:13Z2015-08-14T16:11:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1583Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15832008-12-08T12:55:13ZСистемний підхід у соціально-орієнтованій підготовці студентів до роботи з батьками учнівУ статті на основі застосування системного підходу до вивчення педагогічних явищ викладено основний зміст спецкурсу "Соціально-педагогічна підготовка студентів до роботи з батьками".Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2008-12-08T12:20:16Z2015-08-14T15:16:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1322Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13222008-12-08T12:20:16ZАналіз причин правопорушень неповнолітніх як підґрунтя соціально-педагогічної роботи з молоддю щодо профілактики злочинностіУ статті розкрито сучасний стан правопорушень неповнолітніх в Україні, виділено відмінність між поняттями " правопорушення" та "злочин". Проаналізовано причини правопорушень неповнолітніх у сучасних умовах та подано основні напрями роботи різних соціальних інститутів щодо їх запобігання.Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru2008-11-13T12:08:19Z2015-08-14T18:27:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2223Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22232008-11-13T12:08:19ZАктуальні тенденції у підготовці майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу сімейУ статті проаналізовано особливості соціального супроводу сімей та його складової частини -соціально-педагогічного супроводу. Висвітлено особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу сімей у вищих навчальних закладах.Т. І. Шансковаmestt74@mail.ru