Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T10:11:27ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2023-12-27T11:21:51Z2023-12-27T11:21:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38589Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/385892023-12-27T11:21:51ZІнтерактивність даних дистанційного зондування Землі при вивченні географії у закладах загальної середньої освітиТ. М. Шапран2020-04-07T21:51:45Z2020-04-07T21:51:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30891Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/308912020-04-07T21:51:45ZВнутрішній конфлікт особистісного зростання в юнацькому віціТ. М. Шапран2020-02-11T20:10:44Z2020-02-11T20:10:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30708Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/307082020-02-11T20:10:44ZОсобистісне зростання в умовах трансформації сучасного суспільстваУ колективній монографії «Особистісне зростання в умовах трансформації сучасного суспільства» розглянуто питання, які пов’язані з проблематикою розвитку особистості на тлі різних контекстів функціонування сучасного соціуму. Розкриваються етнічні та екологічні аспекти особистісного зростання, психолого-педагогічні чинники розвитку людини на різних вікових етапах її дорослішання, особливості професійного становлення у сучасних умовах. Висвітлюються нові проблеми узгодженості технологій та психіки в контексті сучасного науково-технічного розвитку.
Для науковців, психологів, педагогів, соціологів, екологів, докторантів, аспірантів, студентів, а також широкої читацької аудиторії.Л. П. Журавльоваlpz2008@ukr.netТ. В. Коломієцьtvkolomiets@ukr.netТ. Ю. КулаковськийГ. В. ПирогЛ. О. КотловаТ. В. МожаровськаА. І. ЛитвинчукО. А. МірошниченкоА. В. Шаюкalla7nvp@gmail.comО. Г. Шмиглюкshmyglyuk.oksana@gmail.comН. В. МужановаІ. В. КирильчукІ. А. Гречухаirina_greczucha@mail.ruТ. М. ШапранН. М. ШикираваФ. А. ДончевО. П. ГуцулякД. Коробко2019-07-10T11:18:02Z2019-07-10T11:23:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29629Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/296292019-07-10T11:18:02ZМеханізм ескалації внутрішньоособистісних конфліктівТ. М. Шапран2019-06-17T19:02:06Z2019-06-17T19:02:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29513Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/295132019-06-17T19:02:06ZПедагогічна психологія: Методичні рекомендаціїТ. В. Коломієцьtvkolomiets@ukr.netТ. В. МожаровськаТ. М. Шапран2018-06-14T08:23:58Z2018-06-14T08:23:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27164Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/271642018-06-14T08:23:58ZҐендерні особливості домінуючих захисних механізмів у юнацькому віціНа тлі світоглядного самовизначення в юнацькому віці виникають суперечності між суб‘єктивним баченням та ретрансляцією зовнішнім світом власного «Я» особистості. При тривалому знаходженні під впливом одночасно діючих, рівних за силою та протилежно спрямованих бажань, потреб чи можливостей виникають внутрішньоособистісні конфлікти. Для збереження психологічної цілісності особистість несвідомо використовує захисні механізми психіки. Кожна людина надає перевагу не одному виду психологічного захисту, а застосовує їх у сталому поєднанні. Пропоноване дослідження присвячене виявленню домінуючих психологічних механізмів захисту в юнацькому віціТ. М. Шапран2017-01-13T21:58:04Z2017-01-13T21:58:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23283Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/232832017-01-13T21:58:04ZВикористання мотивів символдрами в роботі з внутрішними конфліктами осіб юнацького вікуУ статті розглянуто різні підходи до визначення змісту поняття «внутрішній конфлікт». У межах гли-
бинної психології, в межах біхевіористичної школи, гуманістичної психології та екзистенціального напрямку
психології. У статті подано результати емпіричного дослідження роботи з внутрішніми конфліктами юнаків.
Обґрунтовано доцільність використання кататимно-імагінативного методу (символдрами) у роботі з
внутрішніми конфліктами осіб юнацького віку. Виявлено та описано закономірності пропрацювання внутріш-
ноособистісних конфліктів особами юнацького віку за допомогою мотивів символдрами.Т. М. Шапран