Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T00:32:22ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2023-05-21T18:08:57Z2023-05-21T18:18:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36871Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/368712023-05-21T18:08:57ZЦифрова трансформація в діяльності спеціаліста медсестринства як інформаційно-комунікаційна складова розвитку його професійної майстерностіЗ. П. Шарлович2019-11-26T09:11:43Z2019-11-26T09:21:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30313Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/303132019-11-26T09:11:43ZВідгук офіційного опонента на дисертацію Козаченко Галини Вікторівни «Розвиток педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю у системі науково-методичної роботи коледжу», подану до захисту на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освітиЗ. П. Шарлович2018-01-22T11:09:16Z2018-01-22T11:15:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26198Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/261982018-01-22T11:09:16ZАкмеологічний аспект розвитку професійної майстерності спеціаліста медсестринства через післядипломну освіту на опорних ідеях В. О. СухомлинськогоВ статті акцентується увага на пошуку шляхів розвитку професійної майстерності спеціалістів медсестринства; розглядається проблема післядипломної освіти через акмеологічний аспект; аналізується проблема освіти дорослих, яка базується на основних ідеях та теоретико-методологічних засадах провідних фахівців педагогіки, медицини, медсестринства; розкривається зв'язок між навчально-виховним процесом курсів підвищення кваліфікації вищих медичних навчальних закладів та педагогічними ідеями В. О. Сухомлинського. Як в свій час, так і сьогодні, вони складають методологічний базис в освітньому процесі крім дошкільних освітніх закладів, загальноосвітніх шкіл, ще й у закладах вищої професійної школи, освіти дорослих. На часі провести паралелі між минулим і сьогоденням, виокремити та застосувати ідеї В. О. Сухомлинського, зберегти і примножити спадщину великого майстра живого слова, новатора педагогіки та широко застосовувати освітніми закладами всіх рівнів, включаючи, безперервну освіту впродовж життя фахівців всіх галузей виробництва.З. П. Шарлович2017-12-02T18:48:49Z2017-12-02T18:58:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25920Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/259202017-12-02T18:48:49ZВідгук офіційного опонента на дисертацію Солодовник Олени Володимирівни «Формування готовності майбутніх молодших спеціалістів з медичною освітою до професійного самовдосконалення у процесі фахової підготовки», що подана на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук із спеціальності 13.00.04 - теорія і методика професійної освітиЗ. П. Шарлович2016-11-02T07:25:09Z2016-11-02T07:25:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22325Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/223252016-11-02T07:25:09ZПрофесійно-педагогічна компетентність медичних сестер сімейної медицини: сутність, структура, технологія формуванняО. Є. АнтоноваЗ. П. Шарлович2016-10-26T19:34:53Z2016-10-26T19:42:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22269Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/222692016-10-26T19:34:53ZПошук шляхів розвитку професійної майстерності молодших медичних
спеціалістів у післядипломній освітіВ статті акцентується увага на післядипломній підготовці молодших медичних спеціалістів з
медичною освітою та необхідності пошуку шляхів розвитку їх професійної майстерності. Частково
висвітлено проаналізовану автором нормативну і законодавчу базу досліджуваної проблеми
післядипломної медичної освіти та опрацьованої науково-методичної літератури з метою
обґрунтування теоретичних та методичних засад розвитку професійної майстерності молодших
медичних спеціалістів в системі післядипломної освіти. Виявлено суперечності післядипломної медичної
освіти, які спонукають до їх дослідження з метою розв’язання.З. П. Шарлович2016-01-04T20:53:37Z2016-01-04T20:53:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19765Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/197652016-01-04T20:53:37ZПрофесійно-педагогічна компетентність медичних сестер сімейної медицини як складова їх професійної компетентностіО. Є. АнтоноваЗ. П. Шарлович2015-10-02T20:50:19Z2016-03-07T01:03:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18685Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/186852015-10-02T20:50:19ZФормування професійно-педагогічної компетентності медичних сестер сімейної медицини в процесі фахової підготовкиАВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наукЗ. П. Шарлович2015-10-02T20:46:48Z2016-03-07T01:03:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18684Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/186842015-10-02T20:46:48ZФормування професійно-педагогічної компетентності медичних сестер сімейної медицини в процесі фахової підготовкиДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наукЗ. П. Шарлович2014-11-06T22:34:55Z2015-08-15T09:52:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13723Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/137232014-11-06T22:34:55ZНауковий підхід до аналізу процесу підготовки сімейних медсестер в системі фахової та неперервної медичної освітиЗ. П. Шарлович2012-05-30T09:23:59Z2015-10-02T20:48:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7423Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/74232012-05-30T09:23:59ZПедагогічні аспекти медсестринських теорій (моделей) про роль та шляхи вдосконалення співпраці сімейної медичної сестри з родинами задля одужання пацієнтівУ статті проаналізовано історичні та порівняльні аспекти розвитку медсестринства, наукові підходи до визначення змісту основних медсестринських теорій (моделей). Встановлено, що проблеми в сімейній медицині вимагають детального дослідження та впровадження сучасних наукових та навчальних технологій з метою модернізації медичної галузі та медсестринства, зокрема загальної практики сімейної медицини, спеціалісти якої повинні володіти професійно-педагогічною компетентністю.З. П. Шарлович2011-03-01T10:41:40Z2015-10-02T20:48:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4623Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46232011-03-01T10:41:40ZТеоретичні засади формування професійно-педагогічної компетентності медичних сестер сімейної медицини як провідної умови медсестринської діяльності
У статті проаналізовано сутність професійної та педагогічної компетентностей як необхідної складової професійної підготовки медичних сестер загальної практики - сімейної медицини, наукові підходи до визначення їх змісту, структури, формування у процесі неперервної медичної освіти. Пласт проблем e сімейній медицині вимагає детального дослідження та впровадження сучасних наукових та навчальних технологій з метою модернізації медичної галузі та медсестринства, зокрема.З. П. Шарлович