Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T14:25:58ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2014-06-04T12:22:28Z2015-08-15T06:47:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11480Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/114802014-06-04T12:22:28ZФормування мовної особистості засобами пунктуаціїПідготовка майбутніх учителів початкових класів у вищих навчальних закладах спрямована на глибоке засвоєння ними навчального матеріалу. Адже відомо, що вчитель як носій знань передає їх учням, тому беззаперечним є факт: чим глибше володіє знаннями сам учитель, тим краще засвоять зміст навчальних дисциплін його вихованці.Т. О. Шевчук2013-10-11T11:31:22Z2015-08-15T04:48:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9940Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/99402013-10-11T11:31:22ZПунктуаційна грамотність як одна зі складових формування
мовної особистості
Мета статті – висвітлити аспекти проблеми формування мовної особистості засобами пунктуації.Т. О. Шевчук2013-01-14T09:23:16Z2015-08-15T03:25:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9018Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/90182013-01-14T09:23:16ZФормування мовної майстерності майбутніх учителів початкових класівОдне з наймогутніших комунікативних знарядь людини – слово. І кожна людина, насамперед спеціаліст із вищою освітою, повинна вміло ним користуватися, володіти високим рівнем мовної майстерності. Недаремно народна мудрість вчить: говори не так, щоб тебе могли зрозуміти, а говори так, щоб тебе не могли не зрозуміти.Т. О. Шевчук2013-01-14T09:22:30Z2015-08-15T03:25:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9019Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/90192013-01-14T09:22:30ZМалі фольклорні жанри на уроках українського читання
в початковій школі
Одним із найважливіших завдань вивчення молодшими школярами рідної мови є пробудження в них інтересу до мови, бажання добре володіти нею, “смаку” до яскравого й точного вираження думок. На вирішення цього завдання і спрямовані різноманітні мовленнєві вправи. Т. О. Шевчук2012-12-17T12:07:45Z2015-08-15T02:58:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8842Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88422012-12-17T12:07:45ZВивчення рідної мови і духовний розвиток особистості майбутнього вчителя початкових класівОдним із важливих завдань сучасної вищої школи є формування високих моральних якостей вихованців. Прищеплення доброти й чуйності, працьовитості й жертовності, поваги, любові до ближнього і милосердя, справедливості й порядності, готовності прийти на допомогу тим, хто її потребує, – ось що повинно стати наріжним каменем навчально-виховного процесу. Можливість якнайповніше реалізувати ці завдання дають, поряд з іншими, і заняття із сучасної української мови у вищому навчальному закладі.Т. О. Шевчук2012-12-17T12:06:40Z2015-08-15T02:58:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8844Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88442012-12-17T12:06:40ZУдосконалення орфографічних та пунктуаційних навичок майбутніх учителівМовна грамотність – це вміння правильно мислити, правильно передавати думки в чіткій, лаконічній, художньо-виразній формі, яка відповідає нормам сучасної української літературної мови. Саме цього потребує сучасність від кожної людини, насамперед від спеціаліста з вищою освітою.Т. О. ШевчукО. С. Шульга2012-12-17T11:53:39Z2015-08-15T02:57:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8838Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88382012-12-17T11:53:39ZФормування грамотності студентів ВНЗ – майбутніх педагогівОдне із важливих завдань курсу сучасної української мови з практикумом, що вивчається в ННІ педагогіки , полягає в тому, щоб допомогти студентам, майбутнім учителям початкових класів, оволодіти нормами української літературної мови в її усній і писемній формах, ознайомити їх із тими науковими джерелами, до яких можна звертатися для постійного вдосконалення культури мови, і, звичайно, домогтися високого рівня мовної грамотності. Адже сучасність потребує від спеціаліста з вищою освітою високої культури мовлення, а обов’язковими елементами її є бездоганна грамотність – володіння граматичними основами писемної форми літературної мови.Т. О. Шевчук2012-12-17T11:43:53Z2017-12-05T21:37:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8813Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88132012-12-17T11:43:53ZЛіричні твори на уроках читання в початковій школіПрилучення дітей до світу поезії, прищеплення їм любові до художнього віршованого слова є одним із пріоритетних завдань сучасних уроків читання.
У першу чергу діти ознайомлюються з віршованою мовою як своєрідним типом мови. Вони дізнаються, що для її організації особливе значення має ритм. Він створюється повторенням наголошених і ненаголошених складів у рядку, а кінці рядків римуються.О. А. ГордієнкоТ. О. Шевчук2012-12-17T11:38:16Z2017-12-05T21:38:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8796Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/87962012-12-17T11:38:16ZСловникова робота на уроках української мови в початковій школіСеред найважливіших й найактуальніших проблем сучасної методики викладання української мови в початкових класах залишається питання мовленнєвого розвитку молодших школярів. Адже формування і розвиток навичок правильного, виразного, чистого мовлення учнів – одне з найважливіших завдань вивчення рідної мови, яке потребує розв’язання практично на кожному уроці.О. А. ГордієнкоТ. О. Шевчук2010-03-02T07:15:06Z2017-12-05T21:37:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4053Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40532010-03-02T07:15:06ZСистема творчих робіт на уроках української мови та читання в початкових класахУ статті розглядається система роботи з формування вмінь молодших школярів створювати власні тексти як засіб розвитку їх творчого потенціалу. Автори аналізують методичні проблеми: добір теми, складання плану, визначення жанру шкільного твору, робота над різними за джерелами матеріалу творами.О. А. ГордієнкоТ. О. Шевчук2009-09-25T11:47:11Z2015-08-14T19:21:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2724Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27242009-09-25T11:47:11ZФормування правописних навичок майбутніх учителів початкових класівУ статті розкрито можливості формування та удосконалення орфографічних і пунктуаційних навичок майбутніх учителів початкових класів на заняттях із сучасної української мови з практикумом у вищому навчальному закладі.Т. О. Шевчук2008-12-08T15:08:12Z2017-12-05T21:41:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/615Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6152008-12-08T15:08:12ZОсобливості вивчення ліричних творів на уроках українського читання в початкових класахУ статті розкриваються особливості роботи над ліричними віршами на уроках українського читання в початковій школі. Аналізуються проблеми, пов'язані з вивченням ліричних творів, і пропонуються шляхи їх розв'язанняЕ. Х. ПелешокТ. О. Шевчук2008-12-08T14:31:19Z2017-12-05T21:39:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/461Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4612008-12-08T14:31:19ZШляхи вдосконалення культури розмовного діалогу молодших школярів на уроках української мовиУ статті розкрито значення культури мовленнєвого спілкування молодших школярів, визначено шляхи вдосконалення розмовного діалогу учнів на уроках української мови.Е. Х. ПелешокТ. О. Шевчук2008-12-08T14:29:38Z2017-12-05T21:39:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/508Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5082008-12-08T14:29:38ZРобота над словом на уроках української мови в початкових класахУ статті розкрито особливості словникової роботи на уроках української мови в початковій школі, визначено шляхи її вдосконалення.О. А. ГордієнкоТ. О. Шевчук2008-12-08T12:28:27Z2015-08-14T18:35:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/607Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6072008-12-08T12:28:27ZТести на заняттях з української мови у ВНЗУ статті розкрито можливості тестового контролю на заняттях із сучасної української мови у вузі, подано зразки тестів.Т. О. Шевчук2008-11-11T11:31:30Z2015-08-14T18:26:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2213Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22132008-11-11T11:31:30ZТвори Катерини Білокур на заняттях із української мови у ВНЗУ статті розкрито можливі використання образотворчого мистецтва на заняттях з української мови на педагогічному факультеті.Т. О. Шевчук2008-11-04T10:10:57Z2017-12-05T21:40:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/737Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7372008-11-04T10:10:57ZРобота з прислів’ями та загадками на уроках українського читання в початкових класахУ статті розкриваються особливості роботи з малими жанрами усної народної творчості (прислів’ями та загадками) на уроках українського читання в початковій школі.Е. Х. ПелешокТ. О. Шевчук2008-10-28T10:01:23Z2015-08-14T14:52:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/297Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2972008-10-28T10:01:23ZВикористання творів І.Огієнка як дидактичного засобу формування мовно-національної свідомості майбутніх учителів-словесниківУ статті розглядаються можливості використання творів І.Огієнка під час вивчення сучасної української мови у вузі. Пропонується система вправ, розроблена на основі текстів І.Огієнка й спрямована на формування мовно-національної свідомості майбутніх учителів-словесниківТ. О. Шевчук2008-10-01T08:13:13Z2017-12-05T21:40:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/216Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2162008-10-01T08:13:13ZУрок мови як засіб економічного виховання майбутнього господаря УкраїниУ статті розглядаються можливості економічного виховання учнів початкових класів у процесі вивчен-ня української мови.Г. В. ПідлужнаТ. О. Шевчук