Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T14:45:39ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-09-21T17:24:15Z2016-09-21T17:31:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21956Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/219562016-09-21T17:24:15ZПсихолого-педагогічні умови формування професійно-практичних
компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерівУ статті розглянуто психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних
компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів. За
критерієм того, чи залежить дотримання певних умов від суб’єктів навчального процесу (викладачів,
курсантів / студентів), чи ні, висвітлено поділ їх на матеріально-технологічні (об’єктивні) та
мотиваційно-особистісні (суб’єктивні) умови. Окреслено теоретичні підходи до видів психолого-
педагогічних умов формування професійно-практичних компетентностей. Визначено роль програмно-
імітаційних тренажерів у запобіганні недолікам сучасної вищої освіти.О. Ю. Шишка