Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T17:09:07ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2014-02-21T07:56:07Z2015-08-15T05:50:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10669Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/106692014-02-21T07:56:07ZМОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ
КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИУ статті виокремлено та охарактеризовано компоненти міжкультурної комунікативної компетенції
студентів та їхнє формування у процесі вивчення дисципліни ''Англійська мова''. Здійснено аналіз методу
моделювання, його виховного та дидактичного потенціалу у формуванні міжкультурної комунікативної
компетенції студентів гуманітарних спеціальностей. Акцент зроблено на інтегративній властивості
моделювання, що поєднує спостереження, експеримент, цінності та наміри в організації практичних
дій студентів. Визначено етапи впровадження методу моделювання у навчально-виховний процес та
надано приклади його практичної реалізації на заняттях з англійської мови.Т. В. Шиян2011-03-01T10:06:46Z2015-08-14T22:11:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4612Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46122011-03-01T10:06:46ZВикористання подкастів у викладанні курсу "Business English" для студентів гуманітарних спеціальностейУ статті розглядаються функції та особливості застосування подкастів у процесі навчання ділової англійської мови студентів гуманітарних спеціальностей. Окреслюються мета та завдання курсу, розкривається дидактичний потенціал технології подкасту, надаються методичні рекомендації щодо впровадження подкастів у навчальний процес та посилання на інтернет-ресурси, які можуть бути використані викладачами англійської мови.Т. В. Шиян2008-11-18T10:59:44Z2015-08-14T18:42:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2341Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23412008-11-18T10:59:44ZПідготовка майбутніх учителів іноземних мов до організації проектної діяльності учнів на факультативних заняттях
У статті розкриваються практичні аспекти організації проектної діяльності учнів, підкреслюється, що важливим елементом професійної компетентності майбутніх учителів є
вміння оволодівати методами і стратегіями навчання. Аналізується поняття "проектна діяльність" та розглядаються можливі шляхи ефективної організації проектної діяльності учнів на факультативних заняттях.Т. В. Шиян