Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T11:29:18ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2020-01-10T11:05:26Z2020-01-10T11:13:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30446Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/304462020-01-10T11:05:26ZDevelopment of emotional intelligence of primary school pupilsЛ. П. ЖуравльоваМ. М. Шпак2017-01-31T14:56:38Z2018-09-05T21:13:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23549Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/235492017-01-31T14:56:38ZСаморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярівАвторами розкрито поняття емоційного інтелекту особистості як психологічного феномену,
проаналізовано його структурно-функціональні особливості. Встановлено, що саморегуляція є структурною
складовою емоційного інтелекту. Емоційна саморегуляція передбачає здатність управляти своїм емоційним
станом, гнучко афективно реагувати на різні життєві події. Ми розглядаємо емоційну саморегуляцію, з од-
ного боку, як показник конативного компонента емоційного інтелекту, з іншого, як один із найважливіших
психологічних механізмів його розвитку. Доведено, що у молодших школярів розвивається довільність регуляції
власним емоційним станом та поведінкою. Обґрунтовано, що емоційна саморегуляція та розвиток емоційного
інтелекту загалом забезпечують психологічне благополуччя дитини.Л. П. ЖуравльоваМ. М. Шпак2017-01-13T21:58:25Z2017-01-13T21:58:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23285Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/232852017-01-13T21:58:25ZЕмоційний інтелект як особистісний ресурс забезпечення психологічного благополуччя молодших школярівУ статті обґрунтовано психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в молодших школярів. Визначено його основні змістові характеристики та структурні компоненти. Здійснено аналіз результатів емпіричного дослідження особливостей емоційного реагування молодших школярів в емоціогенних ситуаціях. Проаналізовано наукові підходи до розкриття сутності поняття «психологічне благополуччя». Визначено за-лежність психологічного благополуччя молодших школярів від рівня розвитку у них емоційного інтелектуМ. М. Шпак2015-11-16T16:41:51Z2018-09-05T21:14:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19316Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/193162015-11-16T16:41:51ZЕмпатія як психологічний механізм розвитку міжособистісного емоційного інтелектуУ статті розкрито поняття емоційний інтелект особистості. Обгрунтовано роль емпатії у розвитку міжособистісного емоційного інтелекту. Проаналізовано види та рівні емпатійних ставлень молодших школярів до однолітківЛ. П. ЖуравльоваМ. М. Шпак2008-11-18T09:45:28Z2015-08-14T17:00:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1737Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17372008-11-18T09:45:28ZВплив педагогічної оцінки на емоційний стан учняРозкрито особливості педагогічного оцінювання навчальних досягнень школярів та вплив оцінки вчителя на емоційний стан учня.М. М. Шпак