Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T05:46:03ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2018-10-06T17:35:34Z2018-10-06T17:35:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27505Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/275052018-10-06T17:35:34ZСпортивна орієнтація юних легкоатлетів 10-11 років у групах початкової підготовки дитячо-юнацьких спортивних шкілУ статті представлені результати анкетного опитування юних легкоатлетів м. Вінниці, які займаються у дитячо-юнацьких спортивних школах з виявлення інтересів дітей до визначеної групи спеціалізацій легкої атлетики, їх бажання займатися певними видам легкої атлетики. Указані найбільш значимі причини вибору виду легкої атлетики, що визначають інтерес до занять: 1 – порадив тренер або учитель фізичної культури; 2 – порадили батьки; 3 – порадили друзі; 4 – вибрав самостійно. Відзначено обов’язковість надання допомоги дітям у виборі основної групи спеціалізацій.
Розкривається методика спортивної орієнтації у групах початкової підготовки дитячо-юнацьких спортивних шкіл з легкої атлетики. Представлені антропометричні дані юних легкоатлетів 10-11 років для визначення основного виду легкої атлетики для спеціалізації.
Показана ефективність визначення перспективності дітей до певної групи спеціалізацій легкої атлетики на основі комплексної оцінки, що дає можливість розподілити юних легкоатлетів на п’ять рівнів рухової схильності: високий (від одного до двох умовних одиниць), вище середнього (від 2,9 до 4,6 умовних одиниць), середній (від 4,7 до 6,4 умовних одиниць), нижче середнього (від 6,5 до 8,2 умовних одиниць), низький ( від 8,3 до 10,0 умовних одиниць).
Представлені результати педагогічного експерименту з визначення рухової схильності юних легкоатлетів 10-11 років до основних груп спеціалізацій. Указана послідовність проведення стандартних тренувальних занять з метою діагностики спортивних здібностей до основних груп спеціалізацій легкої атлетики у раціональній послідовності.
Рекомендується рівняння регресії для оцінки рухових здібностей юних легкоатлетів до основних груп спеціалізацій по завершенню другого року навчання: для легкоатлетичних стрибків, легкоатлетичних метань, спринту і бар’єрного бігу, бігу на витривалість.В. Л. ЯковлівЄ. В. Яковлів2015-03-02T09:15:47Z2015-03-02T09:15:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16019Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/160192015-03-02T09:15:47ZФізичний розвиток студенток спеціальних медичних групУ статті подані результати обстежень особливостей фізичного розвитку студенток спеціальних медичних груп за антропометричними стандартами. Визначений рівень фізичного розвитку студенток спеціальних медичних груп за індексом Кетле, життєвим індексом, силовим індексом і зроблений порівняльний аналіз із середніми стандартами.Є. В. Яковлів