Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T13:31:28ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2015-04-19T17:26:48Z2015-04-19T17:26:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17064Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170642015-04-19T17:26:48ZФормування соціального та особистісного досвіду людини як соціалізаційний процесН. В. Якса2015-04-14T20:55:02Z2015-04-14T20:55:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17002Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170022015-04-14T20:55:02ZАндрагогічна модель навчанняН. В. Якса2015-03-14T08:03:18Z2015-03-14T08:03:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16426Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/164262015-03-14T08:03:18ZФормування полікультурної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовкиН. В. Якса2014-12-07T13:58:10Z2015-08-15T10:49:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14368Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/143682014-12-07T13:58:10ZПроблеми формування полікультурної компетенції вчителя в системі післядипломної педагогічної освітиН. В. Якса2014-10-07T05:54:42Z2016-10-04T12:09:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12926Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/129262014-10-07T05:54:42ZІнноваційність ідей А. С. Макаренка в педагогіці ХХІ століттяУ монографії, підготовленій вітчизняними та
зарубіжними науковцями, осмислюється філософія
життя і педагогічна діяльність видатного педагога-
теоретика і педагога-новатора А.С. Макаренка у світлі
сучасних реалій.
Для науковців, викладачів, аспірантів, магістрів,
студентів, вищих навчальних закладів, різних категорій
педагогічних працівників. О. Є. АнтоноваО. С. БерезюкС. С. ВітвицькаО. М. ВласенкоО. А. ДубасенюкВ. М. ЄремеєваН. Г. СидорчукМ. В. ЛевківськийН. Є. КолесникН. В. ЯксаО. В. ВознюкВ. А. КовальчукІ. І. Коновальчукgambrieli@yandex.ruІ. М. КруковськаН. М. МиколаєнкоВ. В. ПавленкоМ. О. Синицяsynyhka_mo@mail.ru2013-04-04T11:32:24Z2015-08-15T08:43:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9412Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/94122013-04-04T11:32:24ZТолерантність у контексті ідей співробітництваУ матеріалах конференції розглядаються основні аспекти філософського осмислення феномена толерантності: розкривається функціонування поняття "толерантності" у філософській, соціологічній, культурологічній, релігієзнавчій, педагогічній літературі; з'ясовуються форми та механізми проявів толерантності у сферах політичної, соціальної, культурної, релігійної, етнічної, національної, екологічної буттєвості людини; осмислюється толерантність у межах міжкультурної і внутрішньо-культурної комунікації; з'ясовуються особливості функціонування толерантності в умовах полікультурності українського суспільства.Н. В. Якса2012-12-05T14:14:20Z2015-08-15T02:38:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8591Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/85912012-12-05T14:14:20ZРозвиток особистості як суб’єкта праці впродовж життяРозглядається проблема розвитку особистості як суб’єкта праці впродовж життя, доводиться, що розвиток постає евристичним принципом аналізу психолого-педагогічних феноменів, зокрема й проблем особистості професіонала у сучасному інформаційно-технологічному просторі, а також головних аспектів психології професійного розвитку
особистості.О. А. ДубасенюкН. В. Якса2012-12-05T12:51:34Z2015-08-15T02:37:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8576Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/85762012-12-05T12:51:34ZПроблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній
педагогічній науці і практиціРозглядається проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці – у таких країнах, як США, Канада, Велика Британія, Німеччина,Польща, Франція, Японія, Росія. Це засвідчує, що проблеми полікультурності,
мультикультуралізму, діалогу культур, етнокультурної толерантності є переважно близькими за своєю сутністю для всіх розглянутих суспільних організмів, а тому залишаються спільними і принципи полікультурної професійної підготовки педагогів, а саме: врахування в системі професійної підготовки соціального запиту на відповіднийрівень кваліфікації фахівців, у тому числі в контексті наявної полікультурної ситуації;введення в систему професійної підготовки вчителя (фрагментарно чи системно)
вивчення етнокультурного досвіду регіону й держави загалом; формування в ході професійної підготовки знань, умінь та навичок професійної діяльності в полікультурному освітньому просторі.О. А. ДубасенюкН. В. Якса2012-06-12T06:43:51Z2016-03-07T01:01:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7195Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/71952012-06-12T06:43:51ZПрофесійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвиткуУ монографії представлено сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентнісного підходів, полікультурної парадигми розкриваються особливості педагогічної діяльності; педагогічна освіта розглядається як процес професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога в умовах прискоренної глобальної інтеграції у світове співтовариство.
Монографія адресована науковцям, студентам, магістрантам аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів.
О. А. ДубасенюкО. Є. АнтоноваС. С. ВітвицькаН. Г. СидорчукО. М. СпірінOleg.Spirin@gmail.comН. В. Якса2012-01-31T11:27:25Z2015-08-15T08:43:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6200Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/62002012-01-31T11:27:25ZРозгляд поняття "толерантність" у контексті полікультурностіН. В. Якса2011-06-09T06:38:00Z2016-03-07T01:01:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5003Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/50032011-06-09T06:38:00ZПрофесійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвиткуУ монографії представлено сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентнісного підходів, полікультурної парадигми розкриваються особливості педагогічної діяльності; педагогічна освіта розглядається як процес професійного та соціального становлення
особистості майбутнього педагога в умовах прискоренної
глобальної інтеграції у світове співтовариство. Монографія
адресована науковцям, студентам, магістрантам
аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів. О. А. ДубасенюкО. Є. АнтоноваС. С. ВітвицькаН. Г. СидорчукО. М. СпірінOleg.Spirin@gmail.comН. В. Якса2011-06-09T06:35:48Z2020-09-08T19:01:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4977Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/49772011-06-09T06:35:48ZПрофесійна педагогічна освіта: Інноваційні технології та методикиУ монографії проаналізовано загальні інноваційні тенденції в сфері педагогічної освіти в контексті сучасних методологічних підходів; особливості розробки та впровадження у навчальну діяльність інноваційних технологій у процесі педагогічної освіти майбутніх учителів; сучасні методики підготовки майбутнього фахівця; методики формування в старшокласників громадянських і моральних ціннісних орієнтацій
та розумових здібностей.
Монографію адресовано широкому загалу освітян, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам вищих навчальних закладів. О. А. ДубасенюкС. В. ЛісоваМ. М. ОсадчийО. В. ВознюкН. Г. СидорчукН. В. ДупакС. С. ВітвицькаО. А. ЧемерисВ. М. ЄремеєваС. О. КарплюкН. В. ЯксаЮ. О. КостюшкоН. С. Щербаkiser@inbox.ruН. Є. КолесникО. М. ПіддубнаО. Є. АнтоноваЮ. М. КлименюкО. С. БерезюкО. М. ВласенкоО. О. Дем’янчукЮ. М. ЗахарчишинаО. М. КоролюкВ. А. КопетчукЛ. В. КоріннаВ. І. СлінчукО. Л. Башманівський2010-06-23T07:52:53Z2015-08-14T21:36:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4254Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42542010-06-23T07:52:53ZПедагог як суб’єкт полікультурного середовищаОбговорюється міжкультурний підхід до професійної підготовки вчителя, однією з головних особливостей якого є формування в майбутніх педагогів міжкультурної професійної компетентності, яка розкривається в цілісному уявленні про сучасний світ та освіту, у залученні до культурної світової спадщини, визнанні рівності і позитивних рис всіх культур і права на культурну самобутність, посиленні ролі вчителя як посередника у спілкуванні учнів з іншомовною культурою.Н. В. Якса2009-12-15T11:24:13Z2015-08-14T20:55:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3746Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37462009-12-15T11:24:13ZПроблема освітньої діяльності у контексті полікультурності Кримського регіонуСтаття присвячена ролі освітньої діяльності у цілісній системі професійної підготовки майбутнього фахівця в умовах полікультурності Кримського регіону. Розглянуто сутність поняття "освіта", взаємозв’язок культури й освіти, її культурно-гуманістичні функції. Виділено основні наукові підходи щодо категорії " освіта": аксіологічний, системний, процесуальний.Н. В. Якса2009-12-08T13:14:45Z2015-08-14T20:46:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3075Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30752009-12-08T13:14:45ZЕтнокультурні характеристики польської громади Криму в полікультурному освітньому просторі регіонуУ статті проаналізовано особливості становлення й розвитку польської громади Криму в контексті її культурно-освітніх характеристик. Зроблено висновок про специфіку полікультурної взаємодії суб’єктів освітнього процесу в сучасному кримському регіоні.Н. В. Якса2009-11-17T10:25:30Z2015-08-14T20:32:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3464Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34642009-11-17T10:25:30ZЗакономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодіїУ статті обговорюються закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії, серед яких важливими є закономірності циклічності; гетерохронності; цілісності і згармонізованості; оптимальності і доцільності, що відображають її гуманістичне спрямування, потребу у реалізації принципу діалогічності, суб’єкт-суб’єктної взаємодії.Н. В. Якса2009-11-03T12:59:01Z2015-08-14T20:09:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3209Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32092009-11-03T12:59:01ZКонцептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурностіУ статті обговорюються психолого-педагогічні основи полікультурного підходу до аналізу освітніх проблем, аналізуються основні методологічні підходи до аналізу проблеми професійної педагогічної підготовки вчителя, серед яких виділяються фундаментальні підходи (структурно-системні, особистісно орієнтовані, професійно орієнтовані, історико-культурологічні), які реалізуються у площині окреслених принципів професійної педагогічної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії суб’єктів освітнього процесу.Н. В. Якса2009-05-20T13:15:22Z2015-08-14T19:16:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2681Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26812009-05-20T13:15:22ZАндрагогічні засади професійної підготовки майбутнього педагога до здійснення міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесуУ статті представлено нові вимоги до педагогічних кадрів в умовах неперервної професійної освіти в полікультурних регіонах України. Визначено сутність якості освіти як соціальної категорії. Окреслено ключові критерії і основні показники, що створюватимуть нормативну базу стандартизації при переході від аналізу проблеми якості освіти до розробки стандарту якості. Обґрунтовано доцільність формування у майбутнього вчителя міжкультурної компетентності, що є складовою частиною професійно-педагогічної компетентності.Н. В. Якса2008-12-08T14:00:26Z2015-08-14T15:06:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1273Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12732008-12-08T14:00:26ZСоціокультурні чинники підготовки вчителя до міжкультурної взаємодіїУ статті проаналізовано соціокультурні чинники, що впливають на стан підготовки вчителів до організації міжкультурної взаємодії суб’єктів освітнього простору. Дослідженням доведена необхідність підвищення рівня готовності педагогів до практичної роботи в полікультурному просторі.Н. В. Якса2008-12-08T13:52:25Z2015-08-14T14:42:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1079Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10792008-12-08T13:52:25ZПроблема взаємодії суб’єктів освітнього процесу у зарубіжній психолого-педагогічній літературі— Укр.
У статті відображено проблему взаємодії суб’єктів освітнього простору у контексті світових та євроінтеграційних процесів. Виділено різні аспекти міжособистісної взаємодії, що пов’язані із соціальними установками, ціннісними орієнтаціями полікультурної особистості. Значну увагу звернено на аналіз у гуманістичній психології ідеї самореалізації та чинників, що зумовлюють її успішність.Н. В. Якса2008-12-08T12:42:43Z2015-08-14T18:51:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2432Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24322008-12-08T12:42:43ZТехнологія професійної підготовки майбутніх педагогів до
міжкультурної взаємодії суб’єктів освітнього простору в умовах кримського регіонуУ статті проаналізовано сутність поняття "педагогічна технологія", представлено технологію професійної підготовки майбутніх педагогів до міжкультурної взаємодії; яку впроваджено в практико-орієнтованій проектній діяльності за допомогою наступних модулів: конструювання, технологіного, рефлексивно-оціночного.Н. В. Якса2008-12-08T12:22:58Z2015-08-14T18:57:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2484Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24842008-12-08T12:22:58ZВзаємодія суб’єктів освітнього простору в педагогічній концепції А.С.МакаренкаУ статті розглядаються ідеї А.С. Макаренка щодо взаємодії суб’єктів освітньо-виховного процесу. Подаються основні характеристики поняття "суб’єкт", які наводяться в роботах видатного педагога. Особлива увага приділяється методу проектів, який успішно застосовував А.С. Макаренко
в роботі з вихованцями. Розкриваються шляхи впровадження ідей А.С. Макаренка у процесі педагогічного проектування. Аналізуються функції педагогічних ситуацій продуктивної взаємодії та їх позиційні характеристики. Новаторські ідеї реалізовано в авторській педагогічній технології міжкультурної взаємодії, що пройшла апробацію у ВНЗ.Н. В. Якса2008-11-25T09:43:38Z2015-08-14T16:18:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1612Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16122008-11-25T09:43:38ZТолерантність у системі ціннісно-цільових пріоритетів педагогічної освіти: полікультурний аспектУ статті розглянуто особливості підготовки майбутніх учителів до толерантної взаємодії суб’єктів освітнього процесу як умови гармонійного функціонування полікультурного соціуму. Визначається, що внутрішнім продуктом цієї підготовки є етнічна толерантність як цілісна багатокомпонентна освіта.Н. В. Якса2008-11-11T11:18:34Z2015-08-14T18:25:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2206Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22062008-11-11T11:18:34ZІсторико-педагогічний аналіз полікультурної професійно-педагогічної підготовки вчителя у кримському регіоніУ статті проаналізовано головні історичні тенденції становлення й розвитку професійної педагогічної освіти в поліетнічному середовищі Кримського регіону. Представлено систематизацію соціально-політичних, соціокультурних та організаційних чинників, що визначали специфіку професійної підготовки вчителя у Кримському регіоні.Н. В. Якса2008-11-07T07:38:55Z2015-08-14T13:46:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/459Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4592008-11-07T07:38:55ZОсобливості організації виховного процесу в педагогічному вузіУ статті проаналізовано можливості застосування методу колективних творчих справ у студентському середовищі з боку куратора групи. Подано основні принципи здійснення виховної діяльності у студентській групі.Н. В. Якса2008-11-04T10:26:48Z2015-08-14T17:14:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1840Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18402008-11-04T10:26:48ZПолікультурний зміст педагогічної підготовки майбутнього вчителяУ статті розглянуто сучасні підходи у педагогічній літературі щодо підготовки майбутніх учителів до полікультурної міжособистісної взаємодії. Проаналізовано основні складові професійної підготовки: мотиваційно-цільовий, змістово-операційний, результативний.Н. В. Якса2008-10-28T12:13:49Z2015-08-14T15:54:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1494Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14942008-10-28T12:13:49ZПолікультурні засади педагогічної освіти майбутнього вчителяУ статті викладено перспективи розвитку вищої педагогічної освіти на засадах полікультурності з урахуванням сучасного стану професійної підготовки майбутніх педагогів в Україні. Проаналізовано динаміку розвитку ідей полікультурності в історії педагогічної думки, представлено головні блоки цінностей у полікультурній підготовці майбутнього вчителя в системі вищої педагогічної освіти.Н. В. Якса