Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T06:17:33ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2020-09-15T12:52:15Z2020-09-15T12:52:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31490Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/314902020-09-15T12:52:15ZІнтегровані програми з українського народного мистецтва для дошкільників та учнів початкових класів та їх застосування в гуртковій роботі та майстер-класахГ. В. ЯмчинськаА. В. Цвєткова2020-05-18T19:27:09Z2020-05-18T19:27:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31088Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/310882020-05-18T19:27:09ZВикористання ідей Рудольфа Штайнера в роботі з дошкільникамиГ. В. Ямчинська2019-10-19T09:43:37Z2019-10-19T09:43:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29919Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/299192019-10-19T09:43:37ZЦентр розвитку дитини та використання українських та європейських етнотехнологій у формуванні творчої особистостіГ. В. Ямчинська2019-04-08T22:16:18Z2019-04-08T22:16:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29025Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/290252019-04-08T22:16:18ZІнтегровані заняття з елементами дизайну і музики в дошкільному навчальному
закладіЄ. В. ПлющикГ. В. Ямчинська2019-04-08T22:08:54Z2019-04-08T22:09:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29024Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/290242019-04-08T22:08:54ZІнтегровані заняття з елементами дизайну і музики в дошкільному навчальному
закладі: навчально-методичний посібник-хрестоматія для вихователівЄ. В. ПлющикГ. В. Ямчинська2019-03-19T16:51:51Z2019-03-19T16:55:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28573Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285732019-03-19T16:51:51ZФормування позитивного та патріотичного ставлення до народної іграшкиГ. В. ЯмчинськаА. С. Барабаш2019-03-19T16:47:03Z2019-03-19T16:52:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28572Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285722019-03-19T16:47:03ZТеатралізація казок В. Сухомлинського та створення учнями персонажів та декорацій до нихГ. В. Ямчинська2019-03-19T16:46:41Z2019-03-19T16:47:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28571Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285712019-03-19T16:46:41ZМетодика розпису тканини у техніці батік в початковій школіГ. В. ЯмчинськаЛ. В. Пархомчук2019-03-19T16:46:18Z2019-03-19T16:46:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28570Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285702019-03-19T16:46:18ZВплив вальдорфської педагогіки на розуміння гармонійного розвитку дитиниГ. В. Ямчинська2014-11-01T20:34:03Z2016-10-04T12:40:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13500Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/135002014-11-01T20:34:03ZІнтеграція уроків образотворчого мистецтва і музики пов’язаних з народознавствомА. Б. ОліщукГ. В. Ямчинська2014-10-22T09:20:55Z2016-10-04T12:41:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13283Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/132832014-10-22T09:20:55ZІсторія розвитку нетрадиційного українського мистецтва витинанки та використання його на уроках образотворчого мистецтва в початковій школіГ. В. ЯмчинськаН. С. Довгалюк2014-10-14T09:57:41Z2016-10-04T12:42:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5820Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/58202014-10-14T09:57:41ZЦентр розвитку дитячої обдарованості на засадах вальдорфської педагогіки як педагогічна інноваційна форма діяльності ВНЗЦентр розвитку дитячої обдарованості на засадах вальдорфської педагогіки як педагогічна інноваційна форма діяльності ВНЗ Г. В. Ямчинська2012-11-21T12:09:48Z2016-10-04T12:50:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8356Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/83562012-11-21T12:09:48ZТеатралізація казки у вальдорфському дитячому садкуРозповідь казки – це обов’язковий елемент в режимі дня вальдорфського дитячого садка.Є. В. ПлющикГ. В. Ямчинська2012-01-13T14:38:35Z2016-10-04T12:47:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5878Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/58782012-01-13T14:38:35ZРозмалюй писанкуОзнайомити учнів з розмаїттям українських писанок, їх основними символами, українськими піснями, віршами і легендами, що пов’язані з писанкарством. Навчити виконувати ескізи писанок з різними солярними знаками в різних народних техніках. Розвивати просторове та логічне мислення, відчуття композиції, поєднання традиційних символічних елементів, підбір і гармонізацію кольорів. Стимулювати інтерес до древнього українського ужиткового мистецтва писанкарства та регіонального поліського народного мистецтва, навчити виконувати великодніх пісень, водити хороводи, що пов’язані з символікою писанок.Г. В. ЯмчинськаЄ. В. Плющик2012-01-13T14:36:36Z2016-10-04T12:49:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5879Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/58792012-01-13T14:36:36ZТеатралізація казки у вальдорфському дитячому садкуРозповідь казки – це обов’язковий елемент в режимі дня вальдорфського дитячого садка. А казка має допомогти дітям відродити образи цих чистих джерел народної духовності. Казки, як і народне зодчество, народне прикладне мистецтво, має практичне значення: поняття користі та краси в ній нероздільні. Казка закладала підвалини не тільки естетичного, а й морального виховання.Г. В. ЯмчинськаЄ. В. Плющик2012-01-13T14:35:15Z2016-10-04T12:41:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5880Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/58802012-01-13T14:35:15ZРозвиток обдарованості дітей дошкільного віку засобами народного мистецтваУ статті розглянуто особливості розвитку обдарованості дітей дошкільного віку засобами народного мистецтва.Є. В. ПлющикГ. В. Ямчинська2012-01-13T14:32:09Z2016-10-04T12:41:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5881Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/58812012-01-13T14:32:09ZДіяльність центру обдарованої дитини та розвиток самовихованняДитина є часткою природи. Її життєдіяльність підпорядковується загальним законам. Тому всі педагогічні засоби, які використовує дорослий, повинні бути природовідповідними, йти за природнім процесом розвитку дитини. На процес біогенного розвитку накладається й вплив середовища, у якій дитина живе, діє, та відбувається процес соціалізації (засвоєння та відображення суспільного досвіду й норм індивідуума).Г. В. Ямчинська2009-10-22T10:40:57Z2016-10-04T12:47:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3010Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30102009-10-22T10:40:57ZВикористання інноваційних технологій інтегрованого навчання на заняттях Малих академій мистецтвУ статті розглянуто питання сучасного розвитку українського народного мистецтва, з метою залучення підростаючого покоління до його вивчення на місцевому етнографічному матеріалі Житомирщини, а також древнього Полісся. Йдеться про створення спеціальних програм для Малої академії мистецтва, які надають можливість наблизитися до основ українського народного мистецтва при виконанні творчих робіт з використанням поліського фольклору, творів відомих поліських письменників і поетів.Г. В. ЯмчинськаІ. І. Чернікова2008-12-08T14:11:19Z2016-10-04T12:51:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/790Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7902008-12-08T14:11:19ZТворчість Лесі Українки у системі уроків-комплексів у початковій школі (на прикладі драми феєрії “Лісова пісня”)У статті розповідається про систему інтегрованих уроків у 2-3-х класах, де об’єднані виражальні засоби народної класичної музики, образотворчого мистецтва витинанки і поетичного слова Лесі Українки.
Г. В. Ямчинська2008-12-08T12:26:02Z2016-10-04T12:48:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1495Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14952008-12-08T12:26:02ZСимволіка світла й кольору в мистецтві вітражу та ідея синтезу мистецтв в художній діяльності школярівУ статті розглядається історія вітражу, розкривається поняття "полум’яний стиль", особливості будови вікон "троянда", ідеї світла й кольору в різних країнах, мистецтво виготовлення вітражу за методом Л. Тиффані, інструментарій та обладнання в процесі виготовленні вітражів, значення поліфонічної музики в стінах готичних будівель, елементи вітражного мистецтва на уроках образотворчого мистецтва і музики.Є. В. ПлющикГ. В. Ямчинська2008-11-11T12:10:14Z2016-10-04T12:49:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2248Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22482008-11-11T12:10:14ZФормування вимови голосних та приголосних у дітей засобами евритмії та малювання формУ статті розглядаються методи формування вимови голосних та приголосних у дітей засобами евритмії та малюванням форм.Є. В. ПлющикГ. В. Ямчинська