Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T06:39:02ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-07-04T12:42:20Z2016-07-04T12:42:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21596Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/215962016-07-04T12:42:20ZТеоретико-методологічні засади дослідження динаміки структури мотивації та самооцінки творчих здібностей у ранньому юнацькому віціУ юнацькому віці особливої актуальності набуває проблема
визначення життєвих планів. Реалістичність досягнення цих планів
безперечно пов’язана із структурою мотивації та особливостями
самооцінки здібностей, зокрема творчих здібностей. Процес
життєвого самовизначення старшокласників, позбавлених
батьківської опіки, на відміну від учнів, які виховуються в повних
сім’ях, може набувати певної стресогенності в силу відсутності
психологічної підтримки з боку членів родини.В. ЯнчевськаІ. С. Загурськаinna_zagurska78@mail.ru