Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T18:55:02ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2019-02-26T13:13:53Z2019-02-26T13:22:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28462Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/284622019-02-26T13:13:53ZДослідницький потенціал наукової школи вченого: становлення, розвиток, здобуткиО. Г. ЯрошенкоО. А. Блажко2017-09-12T19:36:46Z2017-09-13T09:48:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25285Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/252852017-09-12T19:36:46ZФеномен готовності майбутніх учителів початкових класів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності: теоретичний аспект і практичний станСтаття присвячена характеристиці підготовки майбутніх педагогів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності. Обґрунтовано склад, виокремлено та описано компоненти (мотиваційний, змістовий, процесуальний, комунікативний) готовності майбутнього вчителя початкових класів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентності, рівні її сформованості (відносно високий, середній, початковий). Наведено результати констатувального етапу педагогічного експерименту з виявлення рівнів готовності майбутніх учителів до формування у молодших школярів предметної природознавчої компетентностіО. Г. ЯрошенкоІ. В. Мозуль