Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T22:10:35ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2018-07-16T12:19:06Z2018-07-16T12:19:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27328Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/273282018-07-16T12:19:06ZSponsorship as an element of marketing strategyV. Dudarchyk2017-11-09T13:23:36Z2017-11-09T13:23:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25641Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/256412017-11-09T13:23:36ZThe essence of the marketing potential of the companyV. Dudarchyk