Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T09:30:50ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2017-02-22T12:03:20Z2017-02-22T12:03:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23954Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/239542017-02-22T12:03:20ZПідготовка майбутніх учителів іноземних мов в історії університетської педагогічної освіти в Україні (ХІХ-поч.ХХ ст.)О. Є. Мисечко2015-03-19T16:01:06Z2016-03-07T01:03:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16492Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/164922015-03-19T16:01:06ZВидатні українські вчені – вчителі народних шкіл і організатори педагогічної освітиН. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2015-03-13T09:38:48Z2015-03-13T09:38:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16384Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163842015-03-13T09:38:48ZДо питання про тлумачення змісту цільового компонента навчання іноземних мовТ. В. Литньова2015-03-03T21:19:12Z2016-03-07T01:02:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16062Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/160622015-03-03T21:19:12ZВірність як моральна категоріяІ. М. Свириденко2014-05-16T08:25:57Z2015-08-15T06:37:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11306Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/113062014-05-16T08:25:57ZПсихологічний аспект формування лінгвокраїнознавчої компетенції студентів початкового етапу ВНЗДана стаття присвячена психологічним відмінностям між випускниками ЗНЗ та першокурсниками ВНЗ. Автором доведена взаємозалежність процесу формування ЛКК та віково-психологічних особливостей студентів перших років навчання у ВНЗ.А. М. Волощук2014-05-16T08:25:05Z2015-08-15T06:37:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11305Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/113052014-05-16T08:25:05ZМолодший етап мовного ВНЗ як етап вирівнювання
комунікативних вмінь старшої школиУ 2001 році на основі Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти були змінені шкільні програми з іноземних мов у різних типах ЗНЗ,
системи оцінювання знань і вмінь володіння іноземною мовою. Такі ж самі зміни відбулися і на рівні вищої школи. Навчання набуло комунікативного, особистісно-орієнтованого характеру, що сприяє інтенсифікації процесу
здобування знань та вивченню іноземної мови зокрема. А. М. Волощук2014-02-14T08:20:48Z2015-08-15T05:44:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10600Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/106002014-02-14T08:20:48ZНА ВШАНУВАННЯ ПАМ'ЯТІ І.І.ОГІЄНКАВ статті йдеться про вшанування пам’яті відомого перекладача Біблії на українську мову, Міністра освіти та віросповідань УНР, ректора Кам'янець-Подільського українського університету, видатного науковця Івана Івановича Огієнка.Г. О. КорбутМ. С. Памірський2014-02-10T11:43:20Z2015-08-15T05:41:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10549Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/105492014-02-10T11:43:20ZЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ТА ВИХОВАННЯ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ГЕОГРАФІЇ ТА
КРАЄЗНАВСТВА
Проаналізовані можливості екологічної освіти та виховання неї уроках географії. Вперше подано рекомендації по використанню матеріалу про Словечансько-Овруцький кряж у різних вікових групах.О. Ю. КозловськийГ. О. КорбутМ. С. Памірський2013-12-25T07:10:55Z2015-08-15T05:24:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10237Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/102372013-12-25T07:10:55ZПедагогічне консультування у попередженні конфліктів між викладачем та учнями.Розглядається педагогічне консультування як засіб попередження конфліктів між викладачем та учнями.Т. Ю. Білошицькаbeltyu@mail.ru2012-12-06T11:25:32Z2015-08-15T02:39:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8612Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/86122012-12-06T11:25:32ZТЕКСТОФОРМУЮЧА РОЛЬ СТИЛІСТИЧНИХ КОНВЕРГЕНЦІЙ
У РОМАНІ АЙРІС МЕРДОК «ЗАМОК НА ПІСКУ»
У статті досліджено сучасний стан проблеми конвергенцій у художньому тексті, а також аналіз їх текстової ролі в структурному, семантичному, контекстуально-експресивному аспектах із залученням елементів когнітивного аналізу.І. В. КузнєцоваВ. В. Солопій2012-12-04T13:54:53Z2016-03-07T01:01:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8568Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/85682012-12-04T13:54:53ZВірність як моральна категоріяВ статье обосновывается актуальность развития чувства верности в личностных отношениях студентов ВУЗ. Рассматриваются особенности формирования нравственного самосознания личности как механизма саморегулирования поведения в социуме и его влияние на воспитание верности в личностных отношениях студентов. І. М. Свириденко2012-05-11T08:24:28Z2015-08-15T01:18:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7202Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/72022012-05-11T08:24:28ZСтановлення освітніх закладів по підготовці вчительських кадрів для шкіл національних меншин в Україні в 20-х роках ХХ століттяУ статті розглядаються шляхи вирішення проблеми кадрового забезпечення шкіл для національних меншин в Україні в період розгортання з початку 20-х років ХХ ст. державної політики сприяння національному розвиткові. Наводяться відомості про історію організації національних професійно-педагогічних навчальних закладів.О. Є. МисечкоЛ. П. Войналовичvluida@mail.ru2012-04-23T08:09:38Z2015-08-15T01:15:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7157Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/71572012-04-23T08:09:38ZСучасна Європа: історіяІ. В. КузнєцоваС. С. Кухарьонок2009-11-03T11:01:36Z2015-08-14T19:52:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3076Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30762009-11-03T11:01:36ZВивчення іноземних мов у польській національній школі у контексті політики коренізації на Волині У статті проаналізовано стан вивчення іноземних мов у польській національній школі у контексті політики коренізації на Волині.Л. Ю. ПамірськаМ. С. Памірський2008-11-25T11:52:55Z2015-08-14T15:58:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1523Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15232008-11-25T11:52:55ZДеякі особливості організації навчального процесу у Відкритому університеті Великої БританіїУ статті розглядаються організаційно-педагогічні умови якісно нової технології дистанційного навчання Відкритого університету. Особлива увага приділяється використанню комп’ютерних та мультимедійних технологій, а також комп’ютерних мереж у навчальному процесі. Проаналізовано механізм створення електронного підручника на основі гіпертекстових технологій.А. Г. Статкевич2008-11-18T11:00:53Z2015-08-14T16:16:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1607Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16072008-11-18T11:00:53ZЄвропейська інтеграція як чинник реформування змісту шкільної освіти у ФранціїУ статті мова йде про вплив європейської інтеграції на реформування змісту шкільної освіти у Франції. Зроблено спробу показати залежність змін у змісті французької шкільної освіти від загальноєвропейських процесів у системі освіти. Франція переконливо демонструє політичну рішучість у розв’язанні складних проблем шкільної освіти, доказом цього є новий Закон про освіту, прийнятий 23 квітня 2005 року.В. О. Папіжук2008-11-18T10:50:38Z2015-08-22T12:21:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1606Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16062008-11-18T10:50:38ZКонтент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мовУ статті здійснюється контент-аналіз дефініцій термінів "ціль", "задача" у методичній літературі та програмах з іноземних мов для середніх шкіл з метою розмежування суміжних понять. Аналіз ґрунтується на конкретно-історичному підході. Розкривається зміст цілей навчання іноземних мов відповідно до проекту державного освітнього стандарту.Т. В. Литньова2008-11-11T11:52:23Z2015-08-14T17:24:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1904Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19042008-11-11T11:52:23ZЕкологічні проблеми в світлі сучасної філософіїУ статті розповідається про сучасний підхід до системи людина-суспільство-природа, підкреслюється важливість вчення В.І. Вернадського про ноосферу, значення організованості біосфери в розвитку людства. У зв’язку з глобальними екологічними проблемами й великим антропогенним навантаженням на природу доведена необхідність єдності сучасного світорозуміння, єдності дій людства по збереженню навколишнього середовища, показано роль філософії в цих процесах.Г. О. КорбутА. П. ВискушенкоГ. В. МужГ. М. МіхеєваЛ. О. ЮрикМ. С. ПамірськийМ. І. Дудар