Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T17:59:01ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2019-04-02T15:17:37Z2019-04-02T15:17:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28797Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/287972019-04-02T15:17:37ZНавчально-ігрове проектування у навчанні англомовного професійно орієнтованого спілкування студентів журналістівН. П. Плахотнюк2019-04-02T14:01:59Z2019-04-02T14:01:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28791Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/287912019-04-02T14:01:59ZImplicit Meaning in a Belles-Lettres Text: Speech Means in a Cognitive ParadigmГ. В. Кузнєцова2017-02-27T08:58:37Z2017-02-27T08:58:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23970Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/239702017-02-27T08:58:37ZEnglish for Маster Students (Англійська мова для магістрантів): практикумПрактикум містить матеріал, необхідний для проведення аудиторних практичних занять з англійської мови студентів-магістрантів фізико-математичного факультету.Г. В. Кузнєцова2016-12-21T17:14:32Z2016-12-21T17:14:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22887Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/228872016-12-21T17:14:32ZStructural peculiarities of the old english np in generative frameworkД. О. Вольницька2016-12-09T15:44:46Z2016-12-09T15:44:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22625Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/226252016-12-09T15:44:46ZThe analysis of seem-construction from the standpoint of generative grammarА. П. Очковська2016-11-01T12:46:44Z2016-11-01T12:46:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22321Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/223212016-11-01T12:46:44ZПарадигма современного иноязычного образованияТ. В. Литньоваtomalytzdu@mail.ru2016-11-01T12:44:32Z2016-11-01T12:44:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22316Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/223162016-11-01T12:44:32ZStudying Dialogue in Linguistics: Main AspectsВ. В. Радкевич2016-10-27T10:10:32Z2016-10-27T10:10:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22275Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/222752016-10-27T10:10:32ZПорівняльна характеристика пасивних конструкцій із ‘be-passive‘ та ‘get-passive‘ (на матеріалі British National Corpus)І. М. Мулярчук2016-10-27T10:10:01Z2016-10-27T10:10:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22274Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/222742016-10-27T10:10:01ZСемантична класифікація дієслів, що вживаються у конструкції ‘get-passive’ (на матеріалі Британського національного корпусу)І. М. Мулярчук2016-10-27T10:09:51Z2016-10-27T10:09:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22273Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/222732016-10-27T10:09:51ZЖанрова специфіка вживання ‘get-passive’ на матеріалі British National CorpusІ. М. Мулярчук2016-09-28T07:45:55Z2016-09-28T07:48:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22049Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/220492016-09-28T07:45:55ZLinguistic support and internal optimization of websitesV. Pidpruzhnikov2016-09-26T11:12:25Z2016-09-26T11:12:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22028Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/220282016-09-26T11:12:25ZEnglish for Маster Students (Англійська мова для магістрантів)Практикум містить матеріал, необхідний для проведення аудиторних практичних занять з англійської мови студентів-магістрантів фізико-математичного факультету.Г. В. Кузнєцова2016-09-21T06:28:20Z2016-09-21T06:28:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21955Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/219552016-09-21T06:28:20ZEnglish for Psychology Students (Англійська мова для студентів-психологів)Методичні рекомендації з англійської мови для студентів соціально-психологічного факультету ОКР «Магістр»Л. П. Сердійчукlserdiychuk@ukr.net2016-05-24T12:13:07Z2016-10-24T06:07:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21079Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/210792016-05-24T12:13:07ZОсобенности развития навыка чтения в рамках подготовки студентов к международным экзаменамНаличие сертификата международного образца, подтверждающего уровень владения иностранным языком, играет немаловажную роль в условиях современного мира.М. А. Стражева2016-01-27T14:11:24Z2016-01-27T14:11:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20096Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200962016-01-27T14:11:24ZСтан формування у студентів немовних спеціальностей іншомовного професійного спілкуванняВ. В. Безлюдна2016-01-27T14:11:01Z2016-01-27T14:11:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20095Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200952016-01-27T14:11:01ZСпецифіка викладання іноземним мов у немовних ВНЗР. О. Безлюдний2016-01-27T14:10:14Z2016-01-27T14:10:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20094Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200942016-01-27T14:10:14ZВажливість вивчення англійської мови для студентів спеціальності «Туризм»А. Р. Безрукова2016-01-27T14:09:45Z2016-01-27T14:09:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20093Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200932016-01-27T14:09:45ZФормування критичного мислення студентів немовних спеціальностейД. Ю. Білінський2016-01-27T14:09:07Z2016-01-27T14:09:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20092Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200922016-01-27T14:09:07ZІнтенсивні методи навчання іноземним мовам студентів немовних спеціальностейТ. Ю. Білошицькаbeltyu@mail.ru2016-01-27T14:08:31Z2016-01-27T14:08:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20091Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200912016-01-27T14:08:31ZПрактичні поради методичного і організаційного характеру стосовно викладання іноземних мов на немовних спеціальностяхЯків Бойко2016-01-27T14:08:06Z2016-01-27T14:08:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20089Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200892016-01-27T14:08:06ZМовні школи і програми за кордоном як етап професійного зростання майбутнього вчителя англійської мовиЯ. В. Бондарук2016-01-27T14:07:40Z2016-01-27T14:07:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20087Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200872016-01-27T14:07:40ZПерспективи використання ІКТ в процесі іншомовної підготовки студентів-нефілологівЮ. М. Буровицька2016-01-27T14:07:08Z2016-01-27T14:07:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20086Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200862016-01-27T14:07:08ZМетодика формування граматичної компетенції у студентів ВНЗД. О. Вольницька2016-01-27T14:04:24Z2016-01-27T14:04:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20085Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200852016-01-27T14:04:24ZКомпетентнісний підхід до формування індивідуальних стратегій навчання студентів-філологівА. О. Галла2016-01-27T14:03:57Z2016-01-27T14:03:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20084Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200842016-01-27T14:03:57ZМетодична підготовка майбутніх учителів англійської мови (за матеріалами проекту «Шкільний учитель нового покоління»)А. С. Гембарук2016-01-27T14:02:59Z2016-01-27T14:02:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20083Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200832016-01-27T14:02:59ZЯкість освіти в європейському виміріР. О. Гришкова2016-01-27T14:02:34Z2016-01-27T14:02:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20082Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200822016-01-27T14:02:34ZВивчення іноземної мови майбутніми хореографами: прикладний аспектІ. А. Грітченко2016-01-27T14:02:10Z2016-01-27T14:02:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20081Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200812016-01-27T14:02:10ZTeaching and learning on the move: israeli and global higher education policies and trendsNitza Davidovitch2016-01-27T14:01:30Z2016-01-27T14:01:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20080Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200802016-01-27T14:01:30ZВажливість модернізації змісту гуманітарних дисциплін у системі вищої освітиО. І. Дєнічєваolgadenicheva@rambler.ru2016-01-27T13:58:54Z2016-01-27T13:58:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20079Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200792016-01-27T13:58:54ZІнноваційні підходи до навчання студентів іноземних мовН. Т. Дудик2016-01-27T13:58:27Z2016-01-27T13:58:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20078Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200782016-01-27T13:58:27ZВикористання позитивного американського досвіду формування в учнів компетентності у виборі професії в школах УкраїниЮ. В. Загребнюк2016-01-27T13:55:40Z2016-01-27T13:55:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20077Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200772016-01-27T13:55:40ZВикористання проектного методу для підвищення ефективності навчання іноземної мовиТ. М. Зевченко2016-01-27T13:55:01Z2016-01-27T13:55:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20076Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200762016-01-27T13:55:01ZВпровадження інформаційно-комунікативних технологій у навчальний процесЛ. М. Зозуля2016-01-27T13:54:37Z2016-01-27T13:54:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20075Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200752016-01-27T13:54:37ZПровідні тенденції підготовки американських учителівГ. Іванчук2016-01-27T13:53:45Z2016-01-27T13:53:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20074Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200742016-01-27T13:53:45ZФормування мовних ситуаційБ. О. Коваленко2016-01-27T13:53:22Z2016-01-27T13:53:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20073Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200732016-01-27T13:53:22ZПослідовність вивчення ділової англійської мови та підмови для спеціальних цілейО. В. Коваленко2016-01-27T13:52:32Z2016-01-27T13:52:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20072Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200722016-01-27T13:52:32ZМотивація вивчення іноземної мови для студентів немовних спеціальностейО. А. Козир2016-01-27T13:52:06Z2016-01-27T13:52:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20071Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200712016-01-27T13:52:06ZВикористання інтерактивних технологій на заняттях з англійської мови на немовних спеціальностяхО. С. Комар2016-01-22T12:30:18Z2016-01-22T12:34:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20025Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200252016-01-22T12:30:18ZВимоги до сучасного спеціаліста нефілологічного профілюТ. М. Комісаренко2016-01-22T12:29:42Z2016-01-22T12:30:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20024Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200242016-01-22T12:29:42ZАктивізація самостійної роботи студентів для оволодіння іншомовною термінологічною лексикою за допомогою використання навчальних стратегійЗ. З. КоржакГ. Р. Сокол2016-01-22T12:29:06Z2018-10-02T08:06:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20023Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200232016-01-22T12:29:06ZШляхи реалізації інформаційної взаємодії викладач – студенти на заняттях з іноземної мови з використанням авторської технології проектування навчальної інформації (комунікативна фаза)О. Є. КравецьЛ. П. Сердійчукlserdiychuk@ukr.net2016-01-22T12:28:25Z2016-01-22T12:28:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20022Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200222016-01-22T12:28:25ZНімецькі поселенці на українських землях (20-ті роки XIX ст. – 30-ті роки ХХ ст.)О. Ю. Краснобока2016-01-22T12:27:39Z2016-01-22T12:27:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20021Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200212016-01-22T12:27:39ZМетоди інтерактивного навчання англійської мови на неспеціальних факультетах вишівГ. В. Кузнєцова2016-01-22T12:26:51Z2016-01-22T12:26:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20020Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200202016-01-22T12:26:51ZФормування соціокультурної комунікативної компетенції студентів з використанням відеоматеріалівС. С. Кухарьонок2016-01-22T12:26:21Z2016-01-22T12:26:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20019Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200192016-01-22T12:26:21ZОсобливості навчання іншомовної лексики у початковій школіВ. С. Лагодзінська2016-01-22T12:25:45Z2016-01-22T12:25:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20018Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200182016-01-22T12:25:45ZСтан і перспективи викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностейК. В. Левківська2016-01-22T12:25:24Z2016-01-22T12:25:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20017Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200172016-01-22T12:25:24ZВикористання словників як засобу формування вмінь самостійного вивчення іноземної мови студентів немовних спеціальностейЮ. В. Лисецька2016-01-22T12:25:00Z2016-01-22T12:25:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20016Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200162016-01-22T12:25:00ZДиференціація понять "компетентність" та "компетенції" на сучасному етапі розвитку іншомовної освітиТ. В. Литньова2016-01-22T11:53:12Z2016-01-22T12:02:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20015Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200152016-01-22T11:53:12ZДидактичні можливості інтернет-ресурсів під час навчання іноземних мовО. О. Макаревич2016-01-22T11:52:41Z2016-01-22T11:58:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20014Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200142016-01-22T11:52:41ZДжазовий наспів як ефективний засіб формування лінгвістичної компетенції студентів немовних спеціальностей на заняттях німецької мовиН. В. МакаренкоPlatz_an_der_Sonne@ukr.net2016-01-22T10:28:32Z2016-01-22T10:30:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20013Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200132016-01-22T10:28:32ZІнноваційні технології при вивченні англійської мови для студентів немовних спеціальностейА. Ю. Опришко2016-01-22T10:27:56Z2016-01-22T10:27:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20012Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200122016-01-22T10:27:56ZПоняття «спілкування», «комунікативної компетенції» і «мовленнєвої компетенції»А. П. Очковська2016-01-22T10:27:14Z2016-01-22T10:27:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20011Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200112016-01-22T10:27:14ZFachtext im fachgerichteten fremdsprachenunterrichtW. Pawlyk2016-01-22T10:26:47Z2016-01-22T10:26:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20010Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200102016-01-22T10:26:47ZІнновації у підготовці студентів немовних спеціальностей в умовах багаторівневої педагогічної освітиВ. І. Павлюк2016-01-22T10:26:12Z2016-01-22T10:26:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20009Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200092016-01-22T10:26:12ZПрофесійно-орієнтований підхід до навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностейІ. В. Палагута2016-01-22T10:25:26Z2016-01-22T10:25:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20008Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200082016-01-22T10:25:26ZЗарубіжний досвід у вирішенні проблеми викладання іноземної мови у немовних ВНЗК. О. Пентій2016-01-21T15:09:11Z2016-01-21T15:09:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20007Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200072016-01-21T15:09:11ZFilling time not killing time: 10 great games for the last minuteA. V. Pidhaietska2016-01-21T15:08:40Z2016-01-21T15:08:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20006Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200062016-01-21T15:08:40ZНавчання англомовного професійно орієнтованого спілкування студентів журналістів засобами навчально-ігрового проектуванняН. П. Плахотнюкsebrus@mail.ru2016-01-21T15:08:08Z2016-01-21T15:08:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20005Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200052016-01-21T15:08:08ZПолісемія та синонімія як особливі типи парадигматичних відношень в лексико-тематичній групі найменувань осіб за родом занятьО. А. Пономарьова2016-01-21T12:16:35Z2016-01-21T12:23:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20000Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200002016-01-21T12:16:35ZХарактеристики ефективного дистанційного навчання іноземних мовІ. С. Постоленко2016-01-21T11:46:03Z2016-01-21T11:56:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19999Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199992016-01-21T11:46:03ZВикористання автентичних відеофільмів як засобу формування соціокультурної компетенції студентівО. В. Сардак2016-01-21T11:35:01Z2016-01-21T11:41:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19998Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199982016-01-21T11:35:01ZІнтерактивні методи навчання іноземних мов на немовних факультетахІ. М. Свириденко2016-01-21T11:34:36Z2016-01-21T11:38:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19997Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199972016-01-21T11:34:36ZІншомовна комунікація як складова соціальної компетентності студентів нефілологічних спеціальностейД. Ю. Скиба2016-01-21T11:34:03Z2016-01-21T11:34:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19996Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199962016-01-21T11:34:03ZЦифрове розповідання як засіб іншомовного навчанняА. Г. Складанчук2016-01-21T11:33:36Z2016-01-21T11:33:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19995Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199952016-01-21T11:33:36ZMakerspace in teachingО. О. Slobodianyk2016-01-21T11:32:42Z2016-01-21T11:32:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19994Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199942016-01-21T11:32:42ZРозвиток пізнавальної самостійності майбутніх соціальних працівників на заняттях з англійської мовиО. О. Шеїна2016-01-21T09:17:55Z2016-01-21T09:21:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19991Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199912016-01-21T09:17:55ZІноземна мова як необхідний фактор соціальної мобільності людиниА. В. Солодчук2016-01-21T09:13:02Z2016-01-21T09:17:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19990Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199902016-01-21T09:13:02ZTeaching music as a foreign language to students of non-philological specialtiesMax Stern2016-01-21T09:06:01Z2016-01-21T09:13:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19989Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199892016-01-21T09:06:01ZДеякі аспекти використання веб-квесту як інноваційної проектної методики навчання іноземної мовиО. О. Фенчук2016-01-21T09:03:49Z2016-01-21T09:03:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19988Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199882016-01-21T09:03:49ZВикористання електронного підручника в процесі іншомовної підготовки студентів нефілологічних спеціальностейТ. І. Чернюк2016-01-21T08:50:19Z2016-01-21T08:55:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19986Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199862016-01-21T08:50:19ZФункціонально-компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх філологівЛ. В. Шерстюк2016-01-21T08:49:05Z2016-01-21T08:52:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19985Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199852016-01-21T08:49:05ZРозвиток у професорсько-викладацького складу умінь і навичок педагогічної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовищаВ. В. Шмідт2016-01-21T08:47:54Z2016-01-21T08:56:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19984Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/199842016-01-21T08:47:54ZКритерії розподілу студентів з етнічних меншин в університетах шотландіїН. В. Шульга2015-12-09T14:01:10Z2015-12-09T14:01:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19491Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/194912015-12-09T14:01:10ZВикладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: стан, проблеми, перспективи2015-11-08T16:07:23Z2015-11-08T16:15:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19245Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192452015-11-08T16:07:23ZInnovationsmarketingO. Alekseytschuk2015-11-08T16:05:22Z2015-11-08T16:11:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19244Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192442015-11-08T16:05:22ZStohastic method of calculating the number "e"S. Y. Bahinskii2015-11-08T15:59:46Z2015-11-08T16:08:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19243Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192432015-11-08T15:59:46ZForming leadership skills at masters of nursingV. Bila2015-11-08T15:56:06Z2015-11-08T16:03:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19242Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192422015-11-08T15:56:06ZFunktionen im topologischen RaumB. O. Bojko2015-11-08T15:52:14Z2015-11-08T15:59:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19241Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192412015-11-08T15:52:14ZModification of a surface of magnetite by hydroxyapatiteM. V. Chayka2015-11-08T15:47:59Z2015-11-08T15:55:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19240Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192402015-11-08T15:47:59ZThe importance of communicative competence in professional developmentI. B. Chukhriy2015-11-08T15:47:54Z2015-11-08T15:51:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19239Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192392015-11-08T15:47:54ZApplication of symmetric polynomialsM. A. Dubovenko2015-11-08T15:47:41Z2015-11-08T15:47:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19238Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192382015-11-08T15:47:41ZDenarii as the means of propaganda of the official politics in Roman EmpireB. V. Dumansky2015-11-08T15:47:37Z2015-11-08T15:47:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19237Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192372015-11-08T15:47:37ZThe history of Ukrainian Cinema BirthF. I. Fonaryov2015-11-08T15:47:29Z2015-11-08T15:47:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19236Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192362015-11-08T15:47:29ZCorrection of interaction in the teacher-student system by means of transactional analysisA. V. Galich2015-11-08T15:47:22Z2015-11-08T15:47:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19235Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192352015-11-08T15:47:22ZPetro Konashevych-Sagaidachniy and his military and political activityI. M. Gavrylovskiy2015-11-08T15:47:16Z2015-11-08T15:47:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19234Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192342015-11-08T15:47:16ZDer Paratext in Werken von T. G. SchewtschenkoМ. Gorban2015-11-08T15:47:08Z2015-11-08T15:47:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19233Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192332015-11-08T15:47:08ZThe way to successO. Gulinska2015-11-08T15:46:50Z2015-11-08T15:46:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19232Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192322015-11-08T15:46:50ZThe major themes in E. A. Poe’s “Berenice”N. Guralchuck2015-11-08T15:46:42Z2016-03-07T01:03:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19231Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192312015-11-08T15:46:42ZComparative characteristics of educational platforms MOODLE and CodecademyO. V. Havrilovskii2015-11-08T15:46:33Z2015-11-08T15:46:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19230Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192302015-11-08T15:46:33ZPyroelektrischer EffektО. Holowenko2015-11-08T15:46:21Z2015-11-08T15:46:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19229Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192292015-11-08T15:46:21ZChanges in cytokine status under conditions of inflammation in the peritoneal cavityF. F. Hrynchuk2015-11-08T15:46:14Z2015-11-08T15:46:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19228Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192282015-11-08T15:46:14ZChildren rights protection as a social and educational problemJ. A. Khmilevska2015-11-08T15:46:08Z2015-11-08T15:46:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19227Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192272015-11-08T15:46:08ZThe economic development of Czech Republic and SlovakiaJ. R. Khomutovska2015-11-08T11:18:35Z2015-11-08T11:18:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19226Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192262015-11-08T11:18:35ZEmpathy as condition of development of asserveteiveness in teenage periodD. Khoyda2015-11-08T11:18:30Z2015-11-08T11:18:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19225Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192252015-11-08T11:18:30ZForming moral and ethical norms at future nursesJ. M. Kodrianu2015-11-08T11:18:25Z2015-11-08T11:18:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19224Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192242015-11-08T11:18:25ZPrinciples of Japanese model of labour potential and human resource management formationO. A. Kovalchuk2015-11-08T11:18:19Z2015-11-08T11:18:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19223Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192232015-11-08T11:18:19ZDer Einfluss der Kommunikationsumgebung auf die kindliche EntwicklungO. Kowtunowytsch2015-11-08T11:18:13Z2015-11-08T11:18:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19222Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192222015-11-08T11:18:13ZCode-switching as a marker of bilinguaismL. M. Kozachevska2015-11-08T11:18:04Z2015-11-08T11:18:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19221Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192212015-11-08T11:18:04ZValues of nature in the education of teenagersT. Kravets2015-11-08T11:17:59Z2016-03-07T01:03:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19220Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192202015-11-08T11:17:59ZAndroid developmentV. O. Kukhtyuk2015-11-08T11:17:51Z2015-11-08T11:17:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19219Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192192015-11-08T11:17:51ZAlexander Macedonian as a great military leaderD. G. Kulinskiy2015-11-06T14:26:54Z2015-11-06T14:26:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19216Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192162015-11-06T14:26:54ZPublic and scientific research of Stepan TomaszewskiyL. P. Kyharska2015-11-06T12:55:58Z2015-11-06T12:55:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19215Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192152015-11-06T12:55:58ZForeign experience of professional personnel training and its application in UkraineE. P. Levchuk2015-11-06T12:55:46Z2015-11-06T12:55:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19214Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192142015-11-06T12:55:46ZThe expression of indefiniteness category in the English language of XIV-XVII centuriesN. D. Lytvynenko2015-11-05T13:10:04Z2015-11-05T13:17:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19204Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192042015-11-05T13:10:04ZFunctional and information-structural characteristics of elliptical constructions in XIV-XVII cen. EnglishO. P. Madyudya2015-11-05T13:06:59Z2015-11-05T13:13:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19203Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192032015-11-05T13:06:59ZThe Cossack sabreA. M. Mahaletsky2015-11-05T13:06:52Z2015-11-05T13:09:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19202Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192022015-11-05T13:06:52ZThe mathematical paradoxY. S. Maidanovich2015-11-05T13:06:46Z2015-11-05T13:06:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19201Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192012015-11-05T13:06:46ZThe preschool teachers’ non-verbal interaction abilityV. O. MaksimenkoO. P. Klimenko2015-11-05T12:52:13Z2016-03-07T01:03:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19200Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/192002015-11-05T12:52:13ZBuilding web applications for work automation at the recruitmen agencyA. V. Mankovskiy2015-11-05T12:48:17Z2015-11-05T12:55:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19199Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191992015-11-05T12:48:17ZInterrelations between a nurse and a patientN. P. Martyniuk2015-11-05T12:48:01Z2015-11-05T12:52:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19198Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191982015-11-05T12:48:01ZNurse’s role in palliative and hospice care to incurable patientsA. Martynovetz2015-11-05T12:47:57Z2015-11-05T12:48:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19197Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191972015-11-05T12:47:57ZImpact of medical nurse on prevention from computer addiction in adolescenceI. Markivska2015-11-05T12:39:24Z2015-11-05T12:43:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19196Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191962015-11-05T12:39:24ZThe problem of morality in Stendhal's novel “Red and Black”L. Y. Masan2015-11-05T11:21:27Z2015-11-05T11:21:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19195Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191952015-11-05T11:21:27ZFunctions of pedagogical communication of a preschool teacherK. V. MasiukA. O. MomotY. O. Mysenko2015-11-05T11:13:05Z2015-11-05T11:17:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19194Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191942015-11-05T11:13:05ZSimilarity as metric transformations in Euclidean geometryA. I. Matuh2015-11-05T11:13:00Z2015-11-05T11:14:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19193Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191932015-11-05T11:13:00ZThe importance of teacher’s language at the physical education lessonsS. V. Mazur2015-11-05T10:50:25Z2015-11-05T10:54:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19192Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191922015-11-05T10:50:25ZDie Presse in DeutschlandJ. Morgun2015-11-05T10:50:03Z2016-03-07T01:03:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19191Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191912015-11-05T10:50:03ZSoftware development for AndroidT. V. Moshon2015-11-05T10:48:10Z2015-11-05T10:48:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19178Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191782015-11-05T10:48:10ZHistory of creation and development of «Literary Scientific Herald» («LiteraturnoNaukovyi Vistnyk»A. O. Muravska2015-11-04T14:21:20Z2015-11-04T14:21:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19177Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191772015-11-04T14:21:20ZCultural and educational development of Malyn district in XX centuryG. Osadcha2015-11-04T14:21:13Z2016-02-14T09:24:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19176Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191762015-11-04T14:21:13ZCommunitations in the marketing systemO. I. Osetska2015-11-04T13:52:06Z2015-11-04T13:57:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19175Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191752015-11-04T13:52:06ZManagement stratégiqueT. B. Osmanova2015-11-04T13:46:46Z2015-11-04T13:50:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19174Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191742015-11-04T13:46:46ZMultimedia electronic textbookB. Papizhuk2015-11-04T13:46:34Z2015-11-04T13:46:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19173Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191732015-11-04T13:46:34ZDie Probleme der Planung von VerkehrsnetzenA. D. Pavlina2015-11-04T13:46:25Z2016-03-07T01:03:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19172Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191722015-11-04T13:46:25ZAnalysis of creating blogsO. V. Overchuk2015-11-04T13:46:20Z2016-03-07T01:03:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19171Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191712015-11-04T13:46:20ZProblem of methods testing program systems in IT sectorY. V. Plotnitskiy2015-11-04T11:27:59Z2018-09-05T10:08:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19163Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191632015-11-04T11:27:59ZArthur Conan Doyle as the originator of the updated detective genreO. Poida2015-11-04T11:27:52Z2015-11-04T11:27:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19161Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191612015-11-04T11:27:52ZDiophantine equationsI. I. Polischuk2015-11-04T11:27:45Z2016-03-07T01:03:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19160Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191602015-11-04T11:27:45ZMethods of solving some systems of equationsA. A. Polishchuk2015-11-04T11:27:39Z2016-03-07T01:03:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19159Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191592015-11-04T11:27:39ZMethods of solving some systems of equationsV. V. Polishchuk2015-11-04T11:27:30Z2015-11-04T11:27:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19158Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191582015-11-04T11:27:30ZThe development of athletics in Zhytomyr region: historical aspectO. O. Poltko2015-11-04T10:50:58Z2015-11-04T10:55:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19157Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191572015-11-04T10:50:58ZApplication of game-theoretic approach to decision making under riskD. Pryshchepa2015-11-04T10:50:50Z2015-11-04T10:50:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19155Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191552015-11-04T10:50:50ZHistorical research of Scycythian moundsE. Razhiyeva2015-11-04T10:41:01Z2015-11-04T10:43:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19153Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191532015-11-04T10:41:01ZPeculiarities of forming the second foreign language lexical competenceM. S. Rudenko2015-11-04T08:17:49Z2015-11-04T08:17:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19142Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191422015-11-04T08:17:49ZModification of ohmic contacts to N-inn by rapid thermal annealingP. O. Sai2015-11-04T08:17:43Z2016-03-07T01:03:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19140Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191402015-11-04T08:17:43ZRobotics for beginnersR. А. Semeniuk2015-11-04T08:17:36Z2015-11-04T08:17:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19139Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191392015-11-04T08:17:36ZTolerance internet users in condition of war aggressionA. A. Shelestyuk2015-11-04T08:17:22Z2016-03-07T01:03:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19138Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191382015-11-04T08:17:22ZThe concept of the binary treeT. V. Shmatyuk2015-11-04T08:17:15Z2015-11-04T08:17:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19137Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191372015-11-04T08:17:15ZHarrington Emerson’s twelve principles of efficiencyA. Y. Shuban2015-11-04T08:16:39Z2016-03-07T01:03:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19136Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191362015-11-04T08:16:39ZTechnologien der Erstellung von Webseiten für die DistanzbildungO. S. Sidorowa2015-11-04T08:16:30Z2015-11-04T08:16:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19134Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191342015-11-04T08:16:30ZSelf-management as condition of personal and professional successA. O. Singayevska2015-11-04T07:30:51Z2015-11-04T07:37:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19133Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191332015-11-04T07:30:51ZGolden ratio and its applicationA. R. Sinovets2015-11-04T07:28:25Z2015-11-04T07:33:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19132Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191322015-11-04T07:28:25ZThe essence and meaning of the Fibonacci numbersI. B. Siryk2015-11-04T07:28:07Z2015-11-04T07:30:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19121Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191212015-11-04T07:28:07ZThe analysis of the mood in Edgar Allan Poe’s “The Cask of Amontillado”V. Smolyar2015-11-04T07:28:00Z2015-11-04T07:29:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19120Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191202015-11-04T07:28:00ZThe marketing effectV. J. Svintsitskiy2015-11-04T07:27:48Z2015-11-04T07:27:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19119Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191192015-11-04T07:27:48ZQuality assurance engineeringM. O. Svyrydenko2015-11-03T14:15:58Z2015-11-03T14:15:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19118Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191182015-11-03T14:15:58ZProspective approaches to forming communicative competence of master’s degree students in nursingV. V. Svyrydiuk2015-11-03T14:15:40Z2015-11-04T07:27:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19117Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191172015-11-03T14:15:40ZMass media as a factor of personality socializationA. V. Synytsya2015-11-03T14:13:32Z2015-11-03T14:13:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19116Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191162015-11-03T14:13:32ZThe military activity of Hetman Petro Konashevich-SahaydachnyD. G. Tkachuk2015-11-03T14:13:07Z2015-11-03T14:13:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19115Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191152015-11-03T14:13:07ZUkrainisch-deutsche Beziehungen von 1991 bis 2014N. W. Trotska2015-11-03T14:12:43Z2015-11-03T14:12:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19113Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191132015-11-03T14:12:43ZEpoch tendencies reflection in Ernest Hemingway worksY. V. Tsariova2015-11-03T14:11:57Z2015-11-03T14:11:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19110Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191102015-11-03T14:11:57ZBulava in UkrainеK. P. Tsymbalyuk2015-11-03T14:11:38Z2015-11-03T14:11:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19107Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191072015-11-03T14:11:38ZInterim-Manager als Aushilfsstellung für gualifizierte Lösung des ProblemsJ. O. Tymchuk2015-11-03T14:11:17Z2015-11-03T14:11:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19104Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191042015-11-03T14:11:17ZWhy is English difficult to learn for UkrainiansО. Usatiuk2015-11-03T14:10:36Z2015-11-03T14:10:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19103Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191032015-11-03T14:10:36ZTraining future specialists in the system of multilevel pedagogical education in Ukraine: the historical aspectA. Varusha2015-11-03T14:08:53Z2015-11-03T14:08:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19122Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191222015-11-03T14:08:53ZPsychologische Bedienungen der Internetabhängigkeit bei den JugendlichenK. L. Skrytska2015-11-03T11:29:32Z2015-11-03T11:29:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19101Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/191012015-11-03T11:29:32ZEffect of nickel sulfate water environment on indicators of breathing of horny planorbarius corneus (mollusca, gastropoda, pulmonata, bulinidae) in nornal conditions and trematodes by infestionedL. G. Voitsitska2015-11-03T08:47:40Z2015-11-03T08:52:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19097Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/190972015-11-03T08:47:40ZDie bildungseinrichtungen – der sozialisierungsfaktor der persönlichkeitЮ. Ю. Вонсович2015-11-03T08:42:09Z2015-11-03T08:42:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19095Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/190952015-11-03T08:42:09ZThe species composition of peritrichous infusoria (ciliophora, peritrichia) Teteriv riverЯ. Яцкевич2015-11-03T08:41:49Z2015-11-03T08:41:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19094Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/190942015-11-03T08:41:49ZFormation of master students’ skills to write a text summary in EnglishІ. М. Загара2015-11-03T08:41:22Z2015-11-03T08:41:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19093Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/190932015-11-03T08:41:22ZКонцептуальний підхід до вивчення алюзійС. С. Давидовичstepikdavid@gmail.com2015-11-03T08:40:08Z2015-11-03T08:40:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19054Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/190542015-11-03T08:40:08ZMarina Tsvetaeva’s life and workВ. В. Захарчук2015-11-03T08:39:35Z2015-11-03T08:39:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19052Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/190522015-11-03T08:39:35ZNurse’s role in prevention of mammary glands’ benign neoplasm appearingВ. Жебко2015-11-03T08:38:03Z2015-11-03T08:38:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19049Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/190492015-11-03T08:38:03ZСемантико-семантичні та функціональні особливості алюзії у творах С. АгернС. С. Давидовичstepikdavid@gmail.com2015-11-02T17:23:25Z2015-11-02T17:33:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19061Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/190612015-11-02T17:23:25ZОсобливості розпаду системи класів сильних і слабких дієслів у середньоанглійському періодіО. О. Макаревич2015-11-02T14:02:18Z2015-11-02T14:02:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19055Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/190552015-11-02T14:02:18ZNurse’s role in forming positive attitude towards people with special needs in UkraineО. Захарченко2015-11-02T11:43:49Z2016-03-07T01:03:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19051Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/190512015-11-02T11:43:49ZФункціонування питальних речень в англійській мові XVII-XX ст.Ю. В. Лисецька2015-11-02T11:43:07Z2015-11-02T11:43:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19050Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/190502015-11-02T11:43:07ZЗасоби мовленнєвої виразності в автобіографічних текстахЛ. П. Сердійчукlserdiychuk@ukr.net2015-11-02T08:00:56Z2015-11-02T08:00:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19025Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/190252015-11-02T08:00:56ZМовленнєві особливості автобіогрфічного дискурсу (на матеріалі автобіографій лауреатів Нобелівської премії)Стаття присвячена дослідженню творчої мовної особистості в аспекті виразних особливостей. Виділено головні підходи до розуміння творчої особистості в процесі створення нею автобіографічного дискурсуЛ. П. Сердійчукlserdiychuk@ukr.net2015-10-30T07:20:24Z2015-10-30T07:20:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18993Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/189932015-10-30T07:20:24ZСимволи художнього тексту в концептуальному ракурсіГ. В. КузнєцоваІ. В. Кузнєцова2015-10-29T08:09:20Z2015-10-29T08:09:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18982Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/189822015-10-29T08:09:20ZГуманітарна освіта в умовах багатомовного суспільства АвстріїО. І. Дєнічєваolgadenicheva@rambler.ru2015-10-29T08:08:56Z2015-10-29T08:08:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18981Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/189812015-10-29T08:08:56ZОсновні етапи реформування змісту середньої гуманітарної освіти АвстріїО. І. Дєнічєваolgadenicheva@rambler.ru2015-10-29T08:08:26Z2015-10-29T08:08:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18980Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/189802015-10-29T08:08:26ZЧинники модернізації змісту середньої гуманітарної освіти АвстріїО. І. Дєнічєваolgadenicheva@rambler.ru2015-10-28T14:07:14Z2015-10-28T14:07:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18942Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/189422015-10-28T14:07:14ZТекстотвірні функції алюзій у художніх творах англомовних авторів XX століттяЮ. М. Іващик2015-10-28T14:06:21Z2015-10-28T14:06:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18941Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/189412015-10-28T14:06:21ZРозвиток країнознавчих знань старшокласників при роботі з автентичними англомовними текстовими матеріалами для читанняЮ. В. Лошенкова2015-10-28T14:05:32Z2015-10-28T14:05:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18940Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/189402015-10-28T14:05:32ZВикористання англомовного фольклорного матеріалу як засобу розвитку соціокультурної компетенції студентів і курсів немовних факультетівІ. А. Клочан2015-10-28T14:04:36Z2015-10-28T14:04:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18939Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/189392015-10-28T14:04:36ZРозуміння ролі англійської мови як засобу міжкультурної комунікаціїІ. В. Квітка-Кошман2015-10-28T09:16:04Z2015-10-28T09:18:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18908Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/189082015-10-28T09:16:04ZАсоціативно-номінативний потенціал концепту "ГРОШІ" на матеріалі "Тригрошового роману" Б. БрехтаУ статті виявлено та проаналізовано понятійні елементи (еталони) концепту «ГРОШІ», що маніфестується у «Тригрошовому романі» Б. БрехтаН. В. МакаренкоPlatz_an_der_Sonne@ukr.net2015-10-27T14:23:57Z2015-10-27T14:23:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18900Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/189002015-10-27T14:23:57ZОсновні екстралінгвальні фактори виникнення нових фразеологізмівО. В. Сардак2015-09-23T10:19:34Z2015-09-23T10:19:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18621Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/186212015-09-23T10:19:34ZОсобливості розвитку цілей навчання іноземної мови у період творення національної загальноосвітньої школи в Україні (друга половина 1980-х – 1990-ті роки)У статті проаналізовано особливості розвитку цільового компонента навчання іноземної мови у період
творення національної загальноосвітньої школи в Україні в другій половині 1980-х – 1990-х роках. На
основі офіційних документів розкрито зміст практичної, освітньої, виховної і розвивальної цілей
навчання в середній школі та обґрунтовано доцільність комплексного підходу до їх реалізації.
Розглянуто проблему вибору та використання в середній школі підручників з іноземних мов.Т. В. Литньова2015-09-23T07:15:32Z2015-09-23T07:16:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18609Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/186092015-09-23T07:15:32ZПроблема інклюзивної освіти в сучасних вітчизняних та зарубіжних дослідженняхСтаття має на меті проаналізувати сучасні вітчизняні та зарубіжні дослідження в галузі інклюзивного
навчання. Автор здійснює огляд наукових досліджень щодо освіти дітей з особливими освітніми
потребами, які проводилися в Україні на початку ХХІ століття. Особливу увагу приділено зарубіжному
досвіду, а саме інклюзивному навчанню у скандинавських країнах. Автор класифікує науково-теоретичну
базу, присвячену проблемі інклюзивної освіти в скандинавських країнах за інституційним критерієм і
виділяє три основні групи наукових праць.Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2015-06-23T11:09:29Z2015-06-23T11:09:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17924Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/179242015-06-23T11:09:29ZСпособи вираження підмета в синтаксичних структурах вторинної предикаціїСтаттю присвячено аналізу речень зі структурами вторинної предикації, а саме інфінітивних конструкцій, які розглядаються як ускладнені в структурному і семантичному планах, а також як поліпредикативні. У статті здійснено спробу класифікувати чотири інфінітивних конструкцій наявні в сучасній англійській мові, а саме об’єктну інфінітивну конструкцію, суб’єктну інфінітивну конструкцію, абсолютну інфінітивну конструкцію та інфінітивну конструкцію з прийменником for, за особливостями способу вираження підмета в структурі речення. Проаналізовано структурну будову речень з рейзинговими інфінітивними конструкціями. Рейзинговою називається конструкція, в якій відбувається пересув аргументу присудка з позиції підрядного речення до позиції підмета або об’єкта в головному. В межах генеративної граматики виокремлюють рейзингові конструкції з підметом та об’єктом. А. П. Очковська2015-06-23T07:39:25Z2015-06-23T07:46:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17909Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/179092015-06-23T07:39:25ZСтруктурні особливості іменної фрази у ранньоновоанглійській мовіСтаттю присвячено розгляду іменної фрази у синхронії, а саме у ранньоновоанглійський період. Висвітлено типові відмінності ранньоновоанглійської іменної фрази від сучасної, проаналізовано порядок слів у межах іменної фрази. У розвідці окреслено звичні структурні паттерни іменної фрази. У дослідженні розкрито функціонування іменної фрази у ранньоновоанглійський період. Спираючись на новітні доробки у царині генеративної граматики, у статті проаналізовано приклади ранньоновоанглійсьої мови крізь призму генеративної парадигми. У статті виокремлено характерні риси синтаксису ранньоновоанглійської мови.Д. О. Вольницька2015-06-10T15:24:01Z2015-06-10T15:24:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17783Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/177832015-06-10T15:24:01ZСтруктурно-семантичні особливості пасивних конструкцій в ранньоновоанглійській мовіД. Ю. Білінський2015-06-10T15:19:01Z2015-06-10T15:19:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17771Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/177712015-06-10T15:19:01ZСуб'єктні інфінітивні конструкції в історії англійської мовиА. П. Очковська2015-05-18T07:17:51Z2016-03-07T01:03:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17306Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/173062015-05-18T07:17:51ZТенденції реформування змісту гуманітарної освіти в гімназіях АвстріїДослідження присвячено історико-педагогічному аналізу проблеми реформування змісту гуманітарної освіти в гімназіях Австрії. З’ясовано, що політичні та економічні процеси розвитку західноєвропейського регіону впливають на впровадження реформ у системі гуманітарної освіти.
У дисертації уточнено зміст основних понять дослідження: освітня реформа, гуманітарна освіта, зміст гуманітарної освіти, гімназія. Визначено основні історичні етапи реформування гуманітарної освіти (у період: друга половина XХ – початок XXI ст.).
Охарактеризовано чинники реформування гуманітарної освіти: політичні, соціально-економічні, релігійні, культурологічні. Виявлено тенденції реформування її змісту. Обґрунтовано особливості проведення змістових трансформацій в системі гуманітарних наук у гімназіях Австрії. Визначено специфіку структурної організації гімназійної освіти. Окреслено перспективи використання австрійського досвіду реформування змісту гуманітарної освіти в Україні.О. І. Дєнічєваolgadenicheva@rambler.ru2015-05-18T07:12:53Z2015-05-22T15:19:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17302Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/173022015-05-18T07:12:53ZПідготовка майбутніх учителів до педагогічного
консультування суб’єктів навчально-виховної діяльностіДисертація присвячена проблемі підготовки вчителів до педагогічного
консультування суб’єктів навчально-виховної діяльності.
На основі обґрунтування теоретико-методологічних засад здійснено
категоріальний аналіз базових понять дослідження ("педагогічне консультування",
"суб’єкт навчально-виховної діяльності"), який відображає їх загальний зміст,
специфіку, характер та взаємозв’язок. Обґрунтовано необхідність удосконалення
професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до педагогічного
консультування суб’єктів навчально-виховної діяльності.
Вивчено рівень готовності майбутніх учителів до педагогічного
консультування. Розроблено та теоретично обґрунтовано модель та на її основі
педагогічну технологію професійно-педагогічної підготовки майбутніх
учителів до педагогічного консультування суб’єктів навчально-виховної
діяльності. Її ефективність доведено й перевірено експериментально. Визначено
перспективи подальших наукових пошуків.Т. Ю. Білошицькаbeltyu@mail.ru2015-05-13T11:58:08Z2015-05-22T15:24:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17277Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/172772015-05-13T11:58:08ZАксіологічні характеристики науково-теоретичних підходів до проблеми дослідження діяльності інноваційних навчальних закладівСтаттю присвячено аналізу аксіологічних характеристик провідних теоретичних підходів до проблеми діяльності інноваційних навчальних закладів. Виявлено аксіологічні компоненти системного, особистісно орієнтованого, діяльнісного та антропологічного підходів до вивчення ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Представлено роль теорії інновацій у з’ясуванні специфіки діяльності інноваційних навчальних закладів.К. В. Левківська2015-04-29T10:51:35Z2015-04-29T10:51:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17156Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/171562015-04-29T10:51:35ZІнтеграція елементів дистанційного навчання у процес викладання іноземних мов у ВНЗО. О. Макаревич2015-04-27T05:51:03Z2015-04-27T05:51:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17143Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/171432015-04-27T05:51:03ZГейміфікація як невід’ємний чинник підвищення ефективності елементів дистанційного навчанняО. О. Макаревич2015-04-24T12:23:26Z2015-11-03T08:54:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17142Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/171422015-04-24T12:23:26ZClassification of Web-Sites and Their DesignNowadays there are several million Web-sites in the World Wide Web and their number is constantly increasing. These are personal page which contain private information about their authors. These pages are created in order to make friends with the same interests and to broaden people horizons.О. Ю. Яценко2015-04-16T10:05:28Z2015-04-16T10:14:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17048Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170482015-04-16T10:05:28ZВідгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Корінної Людмили Віталіївни на дисертацію Левківської Кристини Валеріївни «Ціннісні засади діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів України»К. В. Левківська2015-04-16T10:01:36Z2015-04-16T10:10:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17047Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170472015-04-16T10:01:36ZВідгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Жуковського Василя Миколайовича на дисертацію Левківської Кристини Валеріївни «Ціннісні засади діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів України»К. В. Левківська2015-04-16T09:57:58Z2015-04-16T10:06:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17046Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170462015-04-16T09:57:58ZАвтореферат дисертації "Ціннісні засади діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів України"
К. В. Левківська2015-04-16T09:47:24Z2015-04-16T09:55:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17045Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170452015-04-16T09:47:24ZЦіннісні засади діяльності інноваційних загальноосвітніх навчальних закладів УкраїниК. В. Левківська2015-03-04T21:54:08Z2016-03-07T01:03:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16112Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/161122015-03-04T21:54:08ZСтруктурні особливості іменної фрази у сучасній англійській мовіУ статті розглядаються основні підходи до дефініції «фрази», зокрема «іменної фрази» крізь призму різних лінгвістичних студій та її представників. Розвідка висвітлює типові структурні компоненти та функції іменних фраз в англійській мові. Ґрунтуючись на надбаннях останніх десятиліть у царині науки, а саме на Х-штрих теорії, у статті проілюстровані приклади іменних фраз у світлі генеративної граматикиД. О. Вольницька2015-03-04T21:53:36Z2015-03-04T21:53:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16111Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/161112015-03-04T21:53:36ZМодифікація іменної фрази у сучасній англійській мовіУ статті розглянуто структурні компоненти іменної фрази англійської мови, зокрема її модифікуючі елементи. Дослідження ґрунтується на реченнях, фразах сучасної англійської мови. Використовуючи останні доробки у царині генеративної граматики, у розвідці проілюстровані приклади з різними типами модифікаторів іменної фрази у світлі теорії Х-штрихД. О. Вольницька2015-03-04T21:52:50Z2015-03-04T21:52:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16110Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/161102015-03-04T21:52:50ZГіпотеза детермінантної фрази як функціональної проекції в генеративній парадигмі2) Статтю присвячено висвітленню сучасної гіпотези структури іменної фрази в англійській мові. У розвідці розкрито традиційний та генеративний підходи до аналізу іменної фрази. Ґрунтуючись на надбаннях генеративної граматики автор підкреслює існування гіпотези детермінантної фрази як функціональної проекції іменної фрази. Використовуючи останні доробки у царині генеративної граматики, у розвідці проілюстровані приклади різних підходів до аналізу будови іменної фразиД. О. Вольницька2015-03-02T14:17:28Z2015-03-02T14:17:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16025Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/160252015-03-02T14:17:28ZФормування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностейУ статті проаналізовано підходи вчених до трактування сутності іншомовної комунікативної компетентності; розкрито особливості формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей за допомогою активних методів навчання. Наведено приклади деяких активних методів навчання: дискусія, дебати, метод проектів на заняттях з англійської та німецької мови. Доведено, що на заняттях з використанням активних методів навчання іноземної мови студенти засвоюють та усвідомлюють значущість навчального матеріалу, який згодом використовують у реальному життіІ. М. СвириденкоС. С. Кухарьонок2015-02-25T22:19:32Z2016-03-07T01:02:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15830Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/158302015-02-25T22:19:32ZПоетика дихотомії «внутрішне-зовнішне» в характерології прози Б. БрехтаСтаття являє собою дослідження реалізації культурної універсалії «внутрішнє-зовнішнє» у сфері зображення художнього характеру на прикладі «Тригрошового роману» Б. БрехтаН. В. МакаренкоPlatz_an_der_Sonne@ukr.net2015-02-23T13:41:21Z2015-02-23T13:41:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15749Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/157492015-02-23T13:41:21ZКонцептуальний простір самотності постмодерністського персонажа: лінгвокогнітивний ракурсРозглядається стан самотності персонажа з позиції “людина – простір” з опорою на первинну концептуальну метафору СТАН Є ВМІСТИЩЕ / КОНТЕЙНЕР. Визначається роль закритого / відкритого просторів у французькій постмодерністській прозі з урахуванням просторових параметрівЮ. О. Лісоваjulie_fr@list.ru2015-02-19T10:36:52Z2015-02-19T10:36:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15699Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/156992015-02-19T10:36:52ZДієслово seem як структурний елемент рейзингової конструкції з підметом в англійській мовіА. П. Очковська2015-02-19T10:36:21Z2015-02-19T10:36:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15698Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/156982015-02-19T10:36:21ZПроцес суб'єктивації рейзингових конструкцій з підметом в історії англійської мовиА. П. Очковська